Milloin Kallio on ollut pummien alue?
Joskus 60-luvulla? 800€ alle 30m2 ylsiöstä ei vaikuta kovin köyhältä alueelta
Kommentit (11)
Kallio on aina ollut ja tulee aina olemaan hieman hitaalla käyvien jätemaa-alue.
Vierailija kirjoitti:
Pummejahan siellä edelleenkin vain on, demareita ja virheitä.
Mitä kertoo kirjoittajasta se, että nimittelee työväkeä ja maan korkeimmin koulutetun puolueen älykköedustajia pummeiksi?
Ymmärtääkseni "pummi" on sellainen, joka elää muiden kustannuksella. Korkein pummiaste on persuilla.
Vierailija kirjoitti:
Kallio on aina ollut ja tulee aina olemaan hieman hitaalla käyvien jätemaa-alue.
Eikö se ollutkaan Kittilän kunta, jossa päättäjienkin tulee olla rikollisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pummejahan siellä edelleenkin vain on, demareita ja virheitä.
Mitä kertoo kirjoittajasta se, että nimittelee työväkeä ja maan korkeimmin koulutetun puolueen älykköedustajia pummeiksi?
Ymmärtääkseni "pummi" on sellainen, joka elää muiden kustannuksella. Korkein pummiaste on persuilla.
Mistä lähtien SDP on ollut "korkeiten koulutettu puolue". Suurin osa puolueen jäsenistä on joitain amiskoulutettuja työläisiä. Ei kovin korkeakoulutetulta vaikuta.
Aina. Jo Aleksanteri II kävi katsomassa ja totesi legendaariset sanat: njet spasiba.
Kyseisellä alueella on useita isoja pitkäaikaisasunnottomien asuntoloita, joiden asukkaiden vuokran maksaa yhteiskunta, että eiköhän syy ole ihan siinä.
Vielä 90-luvulla ja 2000-luvun alussa kallion hintataso oli huomattavasti alhaisempi kuin töölössä ja etelä-helsingissä.