Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katson tuttuja nuoria naisia, kaikki lihoneet ja turvonneet - pillereiden takia?

Vierailija
24.02.2019 |

Voiko se turvonnut ulkomuoto johtua ihan vaan e-pillereistä?

Mietin uskaltaako aloittaa ne mutta pelottaa että muutun itsekin sellaiseksi turvonneeksi ja jotenkin pöhöttyneeksi kuten moni muu ne aloittanut. Itse en ole niitä käyttänyt ja olen edelleen samaa kokoa mitä vaikka 5 vuotta sitten. Sen sijaan kaikki ne tuttuni joiden tiedän syövän pillereitä ovat lihoneet ihan silminnähden pari kokoa vaikka muuten heillä on terveelliset elämäntavat ja eivät juo ollenkaan. Joo, onhan se turhamaista miettiä jotain lihomista, mutta jos laskee yksi yhteen niin kaikkien aloitettua pillerit tuo turpoaminen on alkanut. (Tämä ei siis ole mikään haukkumisketju, ihan puhtaasti ihmettelen voiko pillerit tosiaan lihottaa/pöhöttää niin paljon.)

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katopa omaa naamaasi ja mieti, miksi se turposi, vaikka et syö pillereitä.

Vierailija
2/18 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, en ole huomannut. Itse söin 15 vuotta ja tyttäret ovat syöneet noin viisi vuotta, kukaan meistä ei turvonnut. Niillähän siis on tarkoitus estää sitä turpoamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei turvota ilman etta kalorienkulutus on isompaa kun menetys

Vierailija
4/18 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin huomannut että ei aineenvaihdunta toimi ihan samanlailla mitä 18-vuotiaana. Söin silloin paljon epäterveellisemmin ja olin reilu 5 kg laihempi. 

N24

Vierailija
5/18 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää, minullakin alkoi turvotus vasta kun lopetin pillerien syönnin. Mikähän meni pieleen?

T. Kahdesti kävi näin

Vierailija
6/18 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl kaikki voi keksia tekosyita,niita voi olla paljon

Vierailija
7/18 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen mukaan eivät turvottaneet kuin rintoja, tosin pillereitä syödessä tuli harrastettua liikuntaa 4-5 kertaa viikossa, mikä on saattanut ehkäistä nesteiden kertymistä kroppaan.

Vierailija
8/18 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin johtuu pillereistä kun nuoret miehet näyttää olevan vähintään yhtä turvonneita.

Vierailija
9/18 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuossa nyt useampi pillereitä syövä nuori neiti. Kukaan ei ole turvonnut yhtään. Heillä on eri merkkisiä pillereitä käytössään. Rinnat ovat suurentuneet kaikilla.

Vierailija
10/18 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ovatko ottaneet mallia äidistään ja juovat tölkkikaupalla siideriä?

Vierailija
11/18 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja neljällä siskollani on vuosikausia ollut kaikilla pillerit, ainut turvonnut tai lihonut olen minä ja se johtuu tasan tarkkaan liiasta syömisestä.

Vierailija
12/18 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on paino noussut kun lopetin pillerit. Saattaa kyllä johtua myös liikunnan vähenemisestä ja yksinkertaisesti vanhenemisesta, mene ja tiedä. Eivät ainakaan turvottaneet kun aloittaessani ja 5v sen jälkeen olin hoikempi kuin kostaan...Ehkä pitää aloittaa pillereiden syönti uudelleen..

Vierailija
13/18 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on viina joka turvottaa! Katsokaa suomalaisten juomistapoja! naiset ottaneet miehet kiinni ja pian varmaan ajavat ohi.

Viinanaamoja ja -kroppia näkee katukuvassa pilvin pimein.

Vierailija
14/18 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin pillereitä 20 vuotta, eikä ne lihottaneet. Lihominen johtuu siitä, että saa energiaa enemmän kuin kuluttaa.

Vierailija
15/18 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottai se johtuu e-pillereistä. Ihan samoin kuin se, että naiset ei kiinnostu kilttimiehistä, kuten olen täällä kuullut väitettävän...

Vierailija
16/18 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on viina joka turvottaa! Suomalaiset ryyppää rajusti ja naiset ajaa pian jo miesten ohi siinäkin asiassa.

Viinanaamoja ja -kroppia näkee katukuvassa pilvin pimein. Pöhöttynyttä porukkaa.

Vierailija
17/18 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suoraan ei ole pillerien syytä lihominen (tietenkään), mutta kun kroppaan ämpätään hormoonia, joka laiskistaa, lisää ruokahalua ja tylsistyttää mielen, niin käsi käy herkemmin jääkaapilla. Itelle pillerit olivat kauhistus, jonka tajusin vasta, kun lopetin niiden syömisen. Oma toiminta aiheuttaa lihomista, mutta ei sitä välttämättä tajua, kun kehon omaa säätelyä mennään ronklaamaan.

Huom. Tämä on vain minun henkilökohtainen kokemus ja näkemys, ei laajempaan tutkimusaiheeseen perustuvaa.

Vierailija
18/18 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas turposin kun lopetin e-pillerit.. ja iho palasi huonoon kuntoon niin oli pakko alottaa uudelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä