Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lasten Pöpöt

Sireniia
25.10.2011 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot niiin oikeassa. *huoh* Sitten syyskuun alun meillä on kaikki olleet terveenä yhteensä neljä päivää. Mulla on parhaillaan hinkuyskä (joo, se rokote ei suojaa aikuisia enää kovinkaan hääppöisesti), mykoplasman aiheuttaman keuhkoputkentulehdus, johon antibiootti ei ole auttanut ja tänä aamuna oli taas kurkku kipeenä. Voihan vee. Lääkäri sanoi, että yskä jatkuu tammikuuhun asti... Joten tunnen suurta sympatiaan ja empatiaa ja vaikka mitä sinua, korviasi ja pankkikorttiasi kohtaan. Äitiys on uhrautumista. Varsinkin kun pitäisi jaksaa rientää hilpeänä puolitoistavuotiaan Duracell-pupun kanssa hiekkalaatikolle leikkimään. Jipii :P

Vierailija
2/3 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväisen influenssan jälkeen (jonka sain lapseltani) oon lähes kauhulla odottanut seuraavaa kertaa... joten symppia, Sireniialle myös!! Hengessä mukana, vaikka kannatankin työllisyyttä mut silti on kohtuutonta että pikkulasten vanhemmat on se kantava voima jolla lääkärikeskukset pyörii=) t. eikös-mun-kurkku-olekin-tänään-vähän-kipeä-kun-pojalla-on-yskää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sireniia: Minunkin kohdalla lääkäri epäili alkuperäiseksi Hulkiksi mykoplasmaa. Jaksamisia syyspimeyteen koko perheelle!