Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"KUKA SIEL NETIS ON" ärsyttävä puhelinmainos

Vierailija
23.02.2019 |

Onko rääkyjä tyttö vai poika?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan huippumainos ja meillä todellisuutta. Meillä teiniltä on kielletty kotinetin käyttö, jos tulee koulusta ja mä olen etänä töissä.

Ei meidän netti (pääkaupunkiseudun ulkopuolella, ei ole kuitua eikä muutakaan hienoutta, vaan perus 4G, nopein mikä on saatavilla, silti liian vähän, jos toinen tekee töitä ja toinen pelaisi tietokoneella) riitä. Ja tuo vihainen "kuka on netissä"-huuto on tuttu. Ja silti istutaan myös vierekkäin sohvalla ja halaillaan, ei me nyt sentään koko ajan olla riidoissa! Kun poika karjuu, niin sanon, että olepa hiljaa ja käyn antamassa suukon poskelle. Eikä siitä sen enempää.

Vierailija
22/65 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin täysin käsittämätön mainos, en tajunnut yhtään mistä on kyse. Ja äänen perusteella luulin ekaa rääkyjää naiseksi. Olen siis kuullut mainoksen vain radiossa (noin miljoona kertaa 😠).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se rääkyminen on ihan vtun ärsyttävää, mutta ainoastaan siinä on ärsyttävämpää se vanha haaska ja ne sen silmälasit. SIIS VOI VTTU ETTÄ NE OSAAVAT PURRA HERMOON KUN NE NÄKEE ! ! ! ! ! !

Vierailija
24/65 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirmu hyvä mainos, kun aiheuttaa tällaisen reaktion. Jokainen tietää, mitä mainostetaan.

Vierailija
25/65 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nää penaalin terävimpiä kyniä oo. Ilmeisesti asuvat kahdestaan, ja netin hidastuessa huudetaan kuin henkeä vietäisi että "kuka siellä netissä on!"...

Voihan siellä olla naapurin Pekkakin, jos on oletussalasana vaihtamatta.

Vierailija
26/65 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirmu hyvä mainos, kun aiheuttaa tällaisen reaktion. Jokainen tietää, mitä mainostetaan.

Hirmu hyvä mainos kun nyt ihmiset osaa olla ostamatta Telian tuotteita, ootko tosissasi?

Ovatko mainostoimiston ihmiset noin tyhmiä vai riittääkö heille että se oma mainos herättää tunteita ja jää ihmisten mieliin vaikka se ei saisikaan porukkaa ostamaan mainostettavia tuotteita?

Vierailija
27/65 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nää penaalin terävimpiä kyniä oo. Ilmeisesti asuvat kahdestaan, ja netin hidastuessa huudetaan kuin henkeä vietäisi että "kuka siellä netissä on!"...

Voihan siellä olla naapurin Pekkakin, jos on oletussalasana vaihtamatta.

Riittää, että pekka on omassa Telian netissään. Mobiilikaistaa kun on vain tietty määrä,vaikka siitä myytäisiin minulle 100MG. Jos käyttäjiä on useita, riittää yhdelle vaikka vain 20 MG.

Vierailija
28/65 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä nämä ärsyyntyjät ovat? Minulle tuo mainos ei aiheuta mitään reaktiota

50v

Ja valmis pistämään pojan hiljaiseksi. Ihan hirvee kakara.

Vierailija
29/65 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi se vaikuttaa tytöltä, että se näyttää siinä sohvalla siltä. Lisäksi jos olisi teini niin kuulostaisi vähän eriltä eikä ole tollanen rääkyjä Tulee mieleen 11-vuotias lapsi

Vierailija
30/65 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni huutaja on symppis. Toistettunakin on piristävää nähdä tyyppiä, josta huokuu poikkeuksellisen voimakas elon kipinä.

Vierailija
31/65 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi mainostajien manipulointikeino on juuri ärsyttävyys: mainos jää mieleen. Vaikka se ärsyttäisi, ajattelet samalla että Telia on mahtava ja suuri näkyvyytensä vuoksi.

Mikä on ko. mainoksen sanoma? Ehkä juuri se, että välttääksesi tahdittoman käytöksen - hanki Telia.

Minä en muistanut kyseessä olevan Telian mainos. DNA:n kyllä muistaa. "DNA asiakasetuhintaan. DNA ei oo pelkkää pintaa." Ärsyttävä biisi toki, mutta Telian mainoksessa ei taideta mainita Teliaa ääneen? Tai ehkä lopussa kertojan ääni mainitsee? En muista.

En tiedä. Kun Telian mainosta ei vaan kykene katsomaan loppuun asti vaihtamatta kanavaa tai pakenematta olohuoneesta...

Vierailija
32/65 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalle kyllä kiiruusti testoja syöttämään.

Vierailija
33/65 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan vaan hyypiö, niinku nää kaikki on nykypäivänä, kun ei ole tyttöjä ja poikia.

Vierailija
34/65 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirmu hyvä mainos kun nyt ihmiset osaa olla ostamatta Telian tuotteita, ootko tosissasi?

Ovatko mainostoimiston ihmiset noin tyhmiä vai riittääkö heille että se oma mainos herättää tunteita ja jää ihmisten mieliin vaikka se ei saisikaan porukkaa ostamaan mainostettavia tuotteita?

Kyllä riittää tunnejälki. Sinä unohdat äkkiä kaiken muun tuosta mainoksesta, mutta tuotemerkki jää mieleen ja joskus se vaikuttaa ostopäätökseesi niin ettet sitä itse enää tiedosta.

Mainoksen vaikuttavuus perustuu nimenomaan siihen. On paljon kivoja ja hauskoja mainoksia, mutta kukaan ei muista, mitä niissä mainostettiin. 

Vierailija
35/65 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä riittää tunnejälki. Sinä unohdat äkkiä kaiken muun tuosta mainoksesta, mutta tuotemerkki jää mieleen ja joskus se vaikuttaa ostopäätökseesi niin ettet sitä itse enää tiedosta.

Mainoksen vaikuttavuus perustuu nimenomaan siihen. On paljon kivoja ja hauskoja mainoksia, mutta kukaan ei muista, mitä niissä mainostettiin. 

Mä oon sitten vissiin eri rotua kuin sinä. Muistin yhä Floran mainoksen lapsuudestani. Ja nyt kun sitä näytetään taas pätkä telkkarissa, niin ah kun on tuttu ja kiva - ja hyvässä muistissa. Vaikkei mun äiti edes suostunut ostamaan Floraa, vaikka olisin halunnut niitä kukkatarroja meillekin kun kaikilla muillakin oli niitä keittiön kaakeleissa!

Vierailija
36/65 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? En ymmärrä miksi koette mainoksen kamalana! Minusta se teini on ihana. Sellaisia rääkyjiähän ne on. Mutta kuitenkin ihania.

Vierailija
37/65 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävää jos massoille käy noin. Minä muistan kyllä. Olen sen lähes viidenkymmenen vuoden aikana jo huomannut.

En osta tuotteita mainosten perusteella vaan ihan niiden todellisten ominaisuuksien. Mainosten perusteella jätän kyllä ostamatta.

Vierailija
38/65 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni huutaja on symppis. Toistettunakin on piristävää nähdä tyyppiä, josta huokuu poikkeuksellisen voimakas elon kipinä.

Poikkeuksellisen voimakas elon kipinä kun raivoaa netin takkuillessa? Mainitsemasi kaltainen ihminen olisi luova liikunnallinen, mitä vaan mutta ei rääkyisi äidin netissä oloa.

Vierailija
39/65 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ne Huawei-mainokset joihin Robin tunki väkisin naamansa sitten muka parempia?

On. Ei ärsytä yhtään. Oikeastaan ei herätä minkäänlaisia tunteita.

Vierailija
40/65 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ja poika asuu keskenään. Eikä jantteri tiedä, kuka nettiä käyttää. Miksei niillä ole käyttövuoroja, kun ei ole varaa hankkia parempaa nettiä?

Nämä mua ärsyttää siinä mainoksessa.