Mitä tehdä kun tuo mies vituttaa vaan vuodesta toiseen!
En vaan jaksa enää. Mikään ei koskaan onnistu, kaikki on kauhean vaivalloista esim kotityöt, kaupassa käynnit ym. Hirveän numeron tekee kun käy kerran kolmessa viikossa kaupassa. Tiuskii minulle että tee kauppalista, ei kuulemma keksi mitään syötävää, soittelee monta kertaa kaupasta ja ostaa kuitenkin ihan vääriä juttuja vaikka olisi kauppalistalla selkeät ohjeet. Saattaa myös esim ostaa kolme lihaa, jotka menee seuraavana päivänä vanhaksi ”mutta kun en mä osaa katsoa päiväyksiä!”. Ja jos jostain esim tästä huomauttaa, niin aina lopputulos on sama ”käy sitten itse”. En kestä!!!!!!
Ja jos pyydän kotitöitä tekemään niin niiden kanssa vitkutellaan viikkotolkulla. Mitään ei tietenkään oma-aloitteisesti osata tehdä. Jos teen jonkun listan, että aloita vaikka näistä, niin jos itse jatkan vaikka siivousta vielä pari tuntia, niin hän tyytyväisenä jämähtää sohvalle tehtyään listalla olleet työt ja on niin tyytyväinen itseensä kun siivosi, vaikka niihin hommiin meni puoli tuntia, kun imuroi pelkästään keskeltä lattiaa ja vessasta pesi vain pöntön sisäosan. Mitään ei hänen mielestään tarvisi tehdä ”en jaksa tuollaista turhaa hössötystä” jos tulee vieraita. Hänelle on ok huomata kun vieraat tulee, että eihän meillä olekaan mitään tarjottavaa! Juodaan sit kahvia ihan mustana vaan, kun maitokin loppui. Argh!!!!
Kommentit (47)
En jaksanut edes lukea koko juttua. Miksi elät paskan ukon kanssa?
Kuka jaksaa lauantai-iltan valittaa miehestä, jota ei edes ole. Keksi parempaa.
Kolmen lihan katastrofi on kamalaa. Kannattaa erota ihan suosilla.
Jos tarinasi on totta, niin katso peiliin. KOntroloit aivan liikaa. Miehen ei tarvitse tehdä asioita niin kuin sinä tahdot. Käytöstäsi kutsutaan nalkuttamiseksi.
Tiedäthän, että Suomessa parisuhteessa oleminen on vapaaehtoista. Vaikka olisi lapsiakin. Niin että tee asialle joain äläkä vuodesta toiseen vaan valita.
Näin on. Kyllä miehen pitää myös mulkuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä makaat palstalla ja uliset. Kukahan tämän tarinan vajaa on, jos et edes kaupassa osaa itse käydä?
Käyn kaupassa 90% kerroista, mutta sen kerran kun mies käy niin sitä pitää ensinnäkin erikseen pyytää että lähtee ja kiukuttelee minulle jos en ole kauppalistaa tehnyt valmiiksi, kun ei itse osaa/jaksa miettiä mitä pitää ostaa ja siitäkin tekee kauhean numeron, kuinka on niin rankkaa ”tarviiko ihan välttämättä käydä?” Jne... T. Ap
Minusta on täysin luonnollista että täysihoitolan vieras (miehesi) ei ole motivoitunut eikä kyvykäs tuuraamaan emännän apulaisena. Sinä olet itse asemasi valinnut ja ilmeisesti haluat pitää siitä kiinni.
Jos mies on aivan käsi, on aivan oma vika olla yhdessä sellaisen kanssa.
Miksi olet vuodesta toiseen flegmaattisen lapsen kanssa parisuhteessa?
Niin jos tilanne on vuodesta toiseen huono, niin silloin sinun on aika katsoa peiliin ja tehdä johtopäätökset lopultakin.
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut edes lukea koko juttua. Miksi elät paskan ukon kanssa?
Jaha, kevät on tulossa. Kaikki on siis paskaa paitsi kusi !
Jep, eroaisin kyllä jos se olisi helppo vaihtoehto. Kun on kaksi lasta, asuntolaina ym niin se ei ihan helposti käy. Etenkään kun lapset vielä kovin pieniä. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jep, eroaisin kyllä jos se olisi helppo vaihtoehto. Kun on kaksi lasta, asuntolaina ym niin se ei ihan helposti käy. Etenkään kun lapset vielä kovin pieniä. T. Ap
Mä ymmärrän ja ei nyt ton takia kannata erota. Aika moni mies on samanlainen vaikka nuo muuta väittää.
Me käydään yhdessä kaupassa 2 kertaa viikossa.
Valtavat ostokset.
Päiväykset on tärkeä katsoa sillä tuoreudesta minä ainakin maksan.
Vierailija kirjoitti:
Eikä mies missään nimessä halua erota, tiedän että hän tekisi siitä kaikin puolin helvettiä ja hänen koko sukunsa myös vihaisi minua sen jälkeen. Itsellä ei omaa sukua ole, joten aika yksin sitä sitten olisi. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrän ja ei nyt ton takia kannata erota. Aika moni mies on samanlainen vaikka nuo muuta väittää.
Me käydään yhdessä kaupassa 2 kertaa viikossa.
Valtavat ostokset.
Päiväykset on tärkeä katsoa sillä tuoreudesta minä ainakin maksan.
Miksi miehet on sellaisia?
Ja sinä makaat palstalla ja uliset. Kukahan tämän tarinan vajaa on, jos et edes kaupassa osaa itse käydä?