Mitä keksisin miehelle töihin evääksi?
Työpaikalla on mikro sökönä, mutta jääkaappi löytyy niin pitäisi keksiä jotain ruokaisaa, mitä voisi syödä kylmänä. Täytettyjä leipiä olen tehnyt aika usein ja vaihtelu kuulemma kelpaisi. Ehdotuksia?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Minäkin ihmettelen, miksei mies saa tehtyä omia eväitä. Eihän hänen tarvitsisi tehdä muuta kuin laittaa ruokatermokseen kaurahiutaleita ja kaataa kuumaa vettä päälle. Kun ap menee töihin, niin tekeekö mies hänelle eväät?
Minä olen saanut tehtyä itselle eväät töihin eikä minulla ole tullut mieleenkään vaatia miestä tekemään niitä.
Eihän tässä ollut kyse mistään saamattomuudesta tai siitä ettei mies osaa. Eikä mies mitään edes vaatinut. Kysehän oli siitä, että ap haluaa tehdä eväät miehelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin ihmettelen, miksei mies saa tehtyä omia eväitä. Eihän hänen tarvitsisi tehdä muuta kuin laittaa ruokatermokseen kaurahiutaleita ja kaataa kuumaa vettä päälle. Kun ap menee töihin, niin tekeekö mies hänelle eväät?
Minä olen saanut tehtyä itselle eväät töihin eikä minulla ole tullut mieleenkään vaatia miestä tekemään niitä.
Eihän tässä ollut kyse mistään saamattomuudesta tai siitä ettei mies osaa. Eikä mies mitään edes vaatinut. Kysehän oli siitä, että ap haluaa tehdä eväät miehelleen.
No sitten ruokatermariin kaurahiutaleita ja kuumaa vettä, niin lounas on valmis.
Voi tsiisus jos mun pitäis ukolle laittaa eväätkin töihin niin en kyllä kestäis sekuntiakaan. En myöskään haluaisi mitään kallista korua sitten pikkuvaimokiitokseksi tällaisesta kotipalvelusta. Eikö se mies voi itse kokata välillä, jos eväät kyllästyttää? Tai miksi eivät saa hankittua sitä mikroa sinne työpaikalle? Eikö työpaikalta pääse mihinkään syömään päivän aikana?
No, kerron mitä tykkään esimerkiksi laittaa itselleni evääksi töihin:
Joku keitto tai laatikkoruoka (syö monta päivää)
Tonnikalasalaatti, jossa on riisiä mukana, on tosi ruokaisa
Tortilloja, menevät kylmänäkin
Pastoja
Gazpacho-keitto syödään kylmänä. Siihen kylkeen leipää tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Kerran oli työkaveri jolle hänen vaimonsa aina teki eväät. Hiukan sitä naureskeltiin.
Sitten hän kerran sanoi että on tulossa hääpäivä. Jotain tasavuosia olivat olleet naimissa. Kuljettiin töihin samalla autolla ja hän sanoi että ei kai minua haittaa että hänkäy katsomassa jotain korua vaimolleen. Sanoin että ei tietenkään. Hän sitten sanoi autossa että varmaan 400 euron koru riittää johon että aivan varmasti. Hän sitten tuli koruliikkeestä ja sanoi tilanneensa 600 euron korun.
Kerroin tämän sitten työkaverille myöhemmin. Hän sanoi että' näitkö kukkapuskan. Oli kuulemma ollut iso:)
Että ei kannata otta kantaa toisten tekemisiin ja tapoihin:)
Niin se on. Jos mun mies tuhlaisi rahaa johonkin hiton koruun, niin saisi satikutia välittömästi joutavasta tuhlaamisesta, tai kukkiin. Osti hän kerran mulle läppärin, kun en itse saanut aikaiseksi hankkia vaan suunnittelin ja suunnittelin, ja kyllä me jotain hyödyllistä hankitaan, mutta ei todellakaan turhuuksia. Varmaan moni arvostaa tuollaisia koruja, minä todellakaan en. En tosin käytä niitä lainkaan, joten mies älyää siksikin olla niitä ostamatta. Mies tekee omat eväänsä itse ja yleensä kokkaakin meillä. Mä tulen töistä lähes aina valmiiseen pöytään.
Nuudelipussi ja nakkipaketti käteen, pusu poskelle ja hyvän työpäivän toivotukset.
Olet ilmeisesti suhteessa aikuisvauvan kanssa, joka ei osaa tehdä mitään itse. T: Mies, joka on pitänyt itse itsestään huolen 12-vuotiaasta lähtien, vaikka asuikin vanhempien luona 19-vuotiaaksi mutta ei saanut näiltä mitään apua viimeisinä vuosina.
Jos nyt pitäis vaimoa pyytää tekemään eväät töihin niin joko kanasalaatti tai lettuja ja hilloa. Kummatkin erinomaisia kylmänä syötynä.
Vierailija kirjoitti:
Olet ilmeisesti suhteessa aikuisvauvan kanssa, joka ei osaa tehdä mitään itse. T: Mies, joka on pitänyt itse itsestään huolen 12-vuotiaasta lähtien, vaikka asuikin vanhempien luona 19-vuotiaaksi mutta ei saanut näiltä mitään apua viimeisinä vuosina.
Haluatko jonkun mitalin, sääliä vai mikä tän pointti oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran oli työkaveri jolle hänen vaimonsa aina teki eväät. Hiukan sitä naureskeltiin.
Sitten hän kerran sanoi että on tulossa hääpäivä. Jotain tasavuosia olivat olleet naimissa. Kuljettiin töihin samalla autolla ja hän sanoi että ei kai minua haittaa että hänkäy katsomassa jotain korua vaimolleen. Sanoin että ei tietenkään. Hän sitten sanoi autossa että varmaan 400 euron koru riittää johon että aivan varmasti. Hän sitten tuli koruliikkeestä ja sanoi tilanneensa 600 euron korun.
Kerroin tämän sitten työkaverille myöhemmin. Hän sanoi että' näitkö kukkapuskan. Oli kuulemma ollut iso:)
Että ei kannata otta kantaa toisten tekemisiin ja tapoihin:)
Olipa omituinen tarina.
Mikä siinä oli omituista?
( 15)
En ymmärrä,ostiko korun vai kukkapuskan?
Vierailija kirjoitti:
Kun on yksinäinen vanhempiensakin hylkäämä surkimus niin on varmasti vaikeaa ymmärtää että joku saattaa oikeasti olla niin mukava läheisilleen että auttelee asioissa. Etkä sinä kyllä mikään mies ole vaan inisevä kakara.
Kai aikuinen mies osaa omat eväänsä tehdä. Älä ap turhia huolehdi.
Siinä kun sulla on puolikas hirvi keittiön pöydällä, niin ihan kuka tahansa ei pärjää sen kanssa.