Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä keksisin miehelle töihin evääksi?

Vierailija
23.02.2019 |

Työpaikalla on mikro sökönä, mutta jääkaappi löytyy niin pitäisi keksiä jotain ruokaisaa, mitä voisi syödä kylmänä. Täytettyjä leipiä olen tehnyt aika usein ja vaihtelu kuulemma kelpaisi. Ehdotuksia?

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran oli työkaveri jolle hänen vaimonsa aina teki eväät. Hiukan sitä naureskeltiin.

Sitten hän kerran sanoi että on tulossa hääpäivä. Jotain tasavuosia olivat olleet naimissa. Kuljettiin töihin samalla autolla ja hän sanoi että ei kai minua haittaa että hänkäy katsomassa jotain korua vaimolleen. Sanoin että ei tietenkään. Hän sitten sanoi autossa että varmaan 400 euron koru riittää johon että aivan varmasti. Hän sitten tuli koruliikkeestä ja sanoi tilanneensa 600 euron korun. 

Kerroin tämän sitten työkaverille myöhemmin. Hän sanoi että' näitkö kukkapuskan. Oli kuulemma ollut iso:)

Että ei kannata otta kantaa toisten tekemisiin ja tapoihin:)

Olipa omituinen tarina. 

Mikä siinä oli omituista?

( 15)

Se, että joku pitää 600 euron arvoista helyä arvokkaana. Ei se paljoa lämmitä verrattuna siihen, että ansaitsee itse omat rahansa ja eläkkeensä. Miksi kukaan täysjärkinen haluaisi olla muista riippuvainen taloudellisesti? Varsinkaan noin oihisyä ja köyhästä äijästä. -eri

Voi kun sinä pääsisit eroon katkeruudesta. Kaikkea hyvää sinulle. Rakasta ensin itseäsi niin saat itsekunnioituksen takaisin, ei ollut sinun vikasi.

-eri-

Vierailija
42/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi en tekisi miehelleni eväitä? Ei kyse ole siitä etteikö hän itse osaisi tai pystyi. Mutta miksi en haluaisi ilahduttaa toista tekemällä eväitä?

Toisen tekemä on aina parempaa.

Muuten hän yleensä meillä tekee ruoat. Mikä taas saa minut hyvälle mielelle.

Olet kyllä outo. On parempi, että jokainen huolehtii omat eväänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutista kun palstallamakaajat poistattaa vääriä peukutuksia saaneita viestejä.

Onko koko päivä taas maattu palstalla ja lapsille syötetty einekset? 

Turha herjata miehiä. Hienoa, että edes murto-osa heistä huolehtii omista lapsistaan edes viikonloppuna.

Vierailija
44/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran oli työkaveri jolle hänen vaimonsa aina teki eväät. Hiukan sitä naureskeltiin.

Sitten hän kerran sanoi että on tulossa hääpäivä. Jotain tasavuosia olivat olleet naimissa. Kuljettiin töihin samalla autolla ja hän sanoi että ei kai minua haittaa että hänkäy katsomassa jotain korua vaimolleen. Sanoin että ei tietenkään. Hän sitten sanoi autossa että varmaan 400 euron koru riittää johon että aivan varmasti. Hän sitten tuli koruliikkeestä ja sanoi tilanneensa 600 euron korun. 

Kerroin tämän sitten työkaverille myöhemmin. Hän sanoi että' näitkö kukkapuskan. Oli kuulemma ollut iso:)

En ymmärrä pointtia? Onko sinusta 600e koru häälahjaksi jotenkin järkyttävän kallis vai..? Että sietääkin tehdä eväät miehelle koko vuoden kun mies sitten ostaa sinulle 600e ( :,D) korun kerran vuoteen?

Vierailija
45/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa omituinen tarina. 

( 15)

Se, että joku pitää 600 euron arvoista helyä arvokkaana. Ei se paljoa lämmitä verrattuna siihen, että ansaitsee itse omat rahansa ja eläkkeensä. Miksi kukaan täysjärkinen haluaisi olla muista riippuvainen taloudellisesti? Varsinkaan noin oihisyä ja köyhästä äijästä. -eri

Voi kun sinä pääsisit eroon katkeruudesta. Kaikkea hyvää sinulle. Rakasta ensin itseäsi niin saat itsekunnioituksen takaisin, ei ollut sinun vikasi.

-eri-

Sun varmaan kannattaa hoitaa lääkityksesi kuntoon.

Vierailija
46/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veivaa hiiri pastakoneen läpi ja laita se eväsleipien väliin...

Voi voi kun tää ei nyt ollut yhtään niin kiva juttu kuin mitä kuvittelit.

Vierailija
47/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa omituinen tarina. 

( 15)

-eri-

Sinulla ei taida olla kaikki inkkarit kanootissa. Mutta ei se mitään , voit soittaa mielenterveyshoitajallesi heti maanantai aamuna.

Vierailija
48/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

So what. Töissä käyvä nainenn voi ostaa ihan millaisen korun haluaa eikä tarvitse tyytyä tuollaiseen rihkamaan.

Sinä saatkin ostaa korusi itse, otaksun? Myös kukkapuskat.

Itseasiassa olen kieltänyt miestäni kantamassa mitään roinaa meille. Jos haluan kukkia ostan ne jos haluan korun saan ostettua haluamani ihan itse. En tarvitse miestäni siihen.

Tällaiset naiset ovat oikeasti hirveimpiä ihmisiä keitä tunnen. ”Minä en tarvitse miestä mihinkään, ei tarvitse auttaa eikä huomioida ikinä mitenkään, minä hoidan itseni enkä arvosta yhtään mitään koska en tarvitse miestä yhtään mihinkään, älä luule että voit ostaa minua millään kauppakassien kantamisella MINÄ KANNAN NE ITSE!!!” Huoh.

Vierailija
49/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdotan, että miehet maksavat yhdessä uuden mikron työpaikalle. Mikrot ovat aika halpoja ja monet kaipaavat lounaalla lämmintä ruokaa.

Vielä parempi ehdotus: tieto mikrosta esimiehelle. 

Eiköhän kuulu työpaikan hoitaa, todellakin ilmoitus ylemmälle että joku tuo uuden ja asap!

Vierailija
50/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaroni juustolla

Vierailija
51/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia termariin ja seuraksi voileipiä. Täytetyt lihapiirakatkin käy, jos tekee raskaampaa hommaa.

Vierailija
52/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä pointtia? Onko sinusta 600e koru häälahjaksi jotenkin järkyttävän kallis vai..? Että sietääkin tehdä eväät miehelle koko vuoden kun mies sitten ostaa sinulle 600e ( :,D) korun kerran vuoteen?

Olet kylmä ihminen.

Vierailija
53/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voileipäkakku, tonnikalarieskarullia, leipää, salaattia, hedelmiä....

Vierailija
54/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa aamiaismöttöset. Teen niitä itselleni töihin evääksi, kun ei ole lämmitysmahdollisuutta ja joskus joutuu syömään kävellessä. Ohjeessa ne tehdään muffinssi vuokiin, mutta voi myös tehdä vaikka piirakkavuokaan ja leikata valmiina sopiviksi annospaloiksi.

Vierailija
55/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ole koskaan tehnyt omia eväitään. Laitan jäänyttä ruokaa ja teen isoja ruokaisia leipiä. Suuttuu jos en laita, koska lounaalla käynti kuulemma maksaa liikaa.

Vierailija
56/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapainoinen suhde sekin voi olla, että kumpikin puoliso tekee sitä mitä parhaiten osaa. Mies tekee maatalon kone- ja metsätyöt ja tuo leivän lisäksi pöytään myös lihaa, ja vaimo hoitaa lihan ruuaksi siitä eteenpäin, kun mies on tuonut sen kotiin. 

Tekisin ilomielin miehelle eväät, kun minun ei tarvitsi käynnistää traktoria, moottorisahaa eikä edes käyttää kirvestä.

Joten niitä ruokavihjeitä: onko siellä toimivaa vedenkeitintä? Jos on, niin voi tehdä monenlaista ruokaa: puuroa, pussikeittoa, nuudelia ja mitä kaikkea niissä pikaruokapurkeissa onkaan.  Niihin siis lisätään kiehuva vesi, odotetaan hetki ja syödään. Jos ei ole edes vedenkeitintä, niin sitten salaatteja, jugurtteja, vanukkaita (!)  ja muita tavallisesti kylminä syötäviä vaikka voileivän lisäksi.

Vierailija
57/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkki silliä ja rasiallinen mansikoita (vadelmat käy ehkä myös).

Vierailija
58/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdotan, että miehet maksavat yhdessä uuden mikron työpaikalle. Mikrot ovat aika halpoja ja monet kaipaavat lounaalla lämmintä ruokaa.

Vielä parempi ehdotus: tieto mikrosta esimiehelle. 

Eiköhän kuulu työpaikan hoitaa, todellakin ilmoitus ylemmälle että joku tuo uuden ja asap!

Ei kuulu, riippuu TES:sta. Maailmassa on ollut termospulloja vissiin sata vuotta, joten lämpimän ruuan syöminen ei ole ollut ongelma. Papalla oli muinoin savotalla juomapullot villasukassa, mutta jo 1970-luvulla metsureilla oli ruokatermoksissa kunnon ruokaa.

Vierailija
59/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruisleipää, voita, lauantaimakkaraa voipaperiin käärittynä ja lasipulloon maitoa.

Vierailija
60/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ihmettelen, miksei mies saa tehtyä omia eväitä. Eihän hänen tarvitsisi tehdä muuta kuin laittaa ruokatermokseen kaurahiutaleita ja kaataa kuumaa vettä päälle. Kun ap menee töihin, niin tekeekö mies hänelle eväät?

Minä olen saanut tehtyä itselle eväät töihin eikä minulla ole tullut mieleenkään vaatia miestä tekemään niitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi