Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesätyöt CV:ssä

Vierailija
23.02.2019 |

Miten laittaisitte CV:hen kesätyökokemuksen, kun ainoa työkokemus on kolmelta peräkkäiseltä kesältä samasta työpaikasta (olen siis 19v.)? Tulee vähän tyhjän näköinen luettelo, jos niputtaa kaikki samaan ja listaa vain työajat. Työnkuva on myös ollut joka kerta sama, joten vaikea kirjoittaa työtehtävistäkään mitään erilaista, jos listaa normaalisti uusimmasta vanhimpaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten laittaisitte CV:hen kesätyökokemuksen, kun ainoa työkokemus on kolmelta peräkkäiseltä kesältä samasta työpaikasta (olen siis 19v.)? Tulee vähän tyhjän näköinen luettelo, jos niputtaa kaikki samaan ja listaa vain työajat. Työnkuva on myös ollut joka kerta sama, joten vaikea kirjoittaa työtehtävistäkään mitään erilaista, jos listaa normaalisti uusimmasta vanhimpaan.

Käännä se voimavaraksi. Aina ovat halunneet sinut takaisin. Jokainen pätkä tietenkin erikseen, mutta ei varmaan tarvi työnkuvausta kirjoittaa erikseen, vaan ilmoittaa, että sama duuni kuin viime vuonnakin.

Vierailija
2/2 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laittaisin silti jokaisen erikseen. Siinä kesätöiden välissä olet ilmeisesti opiskellut niin siitä tulee sit johdonmukainen jatkumo. Rekrytoijalle se kertoo että olet hoitanut hommasi hyvin koska olet päässyt taas uudestaan samaan paikkaan :) Tsemppiä työnhakuun! On äärimmäisen hyvä että olet jo saanut työelämästä kokemusta, olkoon se sitten yhtä ja samaa tai eri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan