Nainen, joka ei saa j-nnistä, on mieluummin yksin kuin k-miehen kanssa. Miten teoria selittää tämän?
Kommentit (17)
En tiedä. Itse en halua noista kumpaakaan, vaan normaalin, ihanan miehen, joka ei edes mieti tollasia kategorioita tai teorioita.
Pianhan se j-mies on taas tarjolla, voi olla samaankin aikaan kun on "sitoutunut" johonkin toiseen. 20% miehistä 100% naisista - sääntö
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Itse en halua noista kumpaakaan, vaan normaalin, ihanan miehen, joka ei edes mieti tollasia kategorioita tai teorioita.
Sama. Noita tasojuttuja ja j- ja k-miehiä miettivät persoonallisuushäiriöiset jonnet, joilla ei ole mitään käsitystä siitä, miten ihmisten kanssa toimitaan, eletään ja kommunikoidaan.
Johtuu varmaan siitä, että tämä "kiltiksi" itseään tituleeraava mies ei ymmärrä ihmisiä (eli myöskään minua) ja siksi yrittää epätoivoisesti lokeroida koko maailman sen mukaan, miten joku red pill -guru on kirjoitellut. Siten suhteessa kyseisen miehen kanssa en voi saada sitä harmoniaa ja sielujen sympatiaa, jota suhteessa kaipaan kun olen toiselle vain joku teoria, mikä pitää todistaa oikeaksi.
Huutista. Toinen pitkä ketju nimenomaan paljastaa sen, että te naiset olette tasoteorioiden kovimpia puolestapuhujia.
K-miehet valittavat, että naisten parinvalintapreferenssit johtavat siihen, että k-miehet eivät tule valituksi vaan j-miehet kiilaavat ohi j-miesominaisuuksillaan.
Valitaan mieluummin suklaa- kuin mansikkajäätelö.
Mutta jos suklaajäätelöä ei ole tarjolla, miksi ollaan sitten mieluummin ilman jäätelöä kuin valitaan mansikkajäätelö?
Olisi jännittävää tavata joskus mies, joka luulee olevansa kiltti. Heidän himoitsemansa jännikset eivät ole koskaan kiinnostaneet, vaan fiksut ja mukavat miehet.
Vierailija kirjoitti:
Olisi jännittävää tavata joskus mies, joka luulee olevansa kiltti. Heidän himoitsemansa jännikset eivät ole koskaan kiinnostaneet, vaan fiksut ja mukavat miehet.
Lihavoin sanan "luulee". Kyse on nimenomaan tästä: näillä miehillä on ihan omat määritelmänsä kiltteydelle ja empatialle. He julistavat itsensä kilteiksi ja kuvittelevat olevansa sellaisia, vaikka oikeasti ovat jotain ihan muuta. Heidän vallitseva ominaisuutensa on katkeruus, ei suinkaan kiltteys.
Oman kokemukseni mukaan aidosti kiltit ihmiset eivät erityisemmin julista kiltteyttään. Aito kiltteys ja ystävällisyys näkyy teoissa ja käytöksessä kanssaihmisiä kohtaan.
Yksi hiljainen ja vähemmän dominoivan olemuksen omaava mies sai minut hurmattua kultaisella käytöksellä, pyyteettömyydellä ja kauniilla hymyllä. Harmittaa vieläkin, ettei hän lähtenyt kanssani treffeille, kun pyysin. Nähdään lähes päivittäin. Hän vaikuttaa ottaneen ryhtiliikkeen itseensä ja mm. hoikistunut huomattavasti. On nykyään rentoutuneempi ja vähän puheliaampi. Siistiytynyt ulkonäkökin. JOS minä sain hänen itsetuntoa nostettua, niin hieno homma, mutta joku muu saa kultakimpaleen itselleen😔
-N21
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihavoin sanan "luulee". Kyse on nimenomaan tästä: näillä miehillä on ihan omat määritelmänsä kiltteydelle ja empatialle. He julistavat itsensä kilteiksi ja kuvittelevat olevansa sellaisia, vaikka oikeasti ovat jotain ihan muuta. Heidän vallitseva ominaisuutensa on katkeruus, ei suinkaan kiltteys.
Oman kokemukseni mukaan aidosti kiltit ihmiset eivät erityisemmin julista kiltteyttään. Aito kiltteys ja ystävällisyys näkyy teoissa ja käytöksessä kanssaihmisiä kohtaan.
Nimenomaan luulee. :)
Minä pidän koirista, mutta pidän karmivina koiranomistajia, jotka väittävät, että "meillä on kiltti koira" ja raivoisan näköinen koira tuijottaa hampaat irvessä kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Yksi hiljainen ja vähemmän dominoivan olemuksen omaava mies sai minut hurmattua kultaisella käytöksellä, pyyteettömyydellä ja kauniilla hymyllä. Harmittaa vieläkin, ettei hän lähtenyt kanssani treffeille, kun pyysin. Nähdään lähes päivittäin. Hän vaikuttaa ottaneen ryhtiliikkeen itseensä ja mm. hoikistunut huomattavasti. On nykyään rentoutuneempi ja vähän puheliaampi. Siistiytynyt ulkonäkökin. JOS minä sain hänen itsetuntoa nostettua, niin hieno homma, mutta joku muu saa kultakimpaleen itselleen😔
-N21
"Lähtisitkö kahville jonain päivänä?" :) Pidän teille peukkuja.
Kymmeniä tämän tapaisia aloituksia päivittäin. V*ttu kuka jaksaa vielä lätistä?
Vierailija kirjoitti:
Huutista. Toinen pitkä ketju nimenomaan paljastaa sen, että te naiset olette tasoteorioiden kovimpia puolestapuhujia.
Ja sitten meillä on tuolla toinen ketju joka todistaa että teoria on vain miesten keskinäisen egon pönkitys kilpailua varten eikä ota mitään kantaa siihen mitä naiset ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan luulee. :)
Minä pidän koirista, mutta pidän karmivina koiranomistajia, jotka väittävät, että "meillä on kiltti koira" ja raivoisan näköinen koira tuijottaa hampaat irvessä kaikkia.
Tuo koiraesimerkki on hyvä. Siinä näkyy, miten subjektiivisesti tuota sanaa käytetään: useimmat ajattelevat koiriensa ja lapsiensa olevan kilttejä, vaikka totuus olisi jotain muuta.
Tämän palstan myötä itseäni on alkanut kyllästyttää koko kiltti-sana, samoin sanayhdistelmä "kiltti ja kunnollinen". Suurin osa ihmisistä on melko kunnollisia, joten tuo sana ei kerro ihmisestä paljoakaan. Muistuttaisin siitäkin, että sana "kiltti" kuulostaa hieman lapsekkaalta.
K-miehille tiedoksi: Jos haluatte kuvailla itseänne adjektiiveilla, kannattaa keksiä jotain muuta kuin "kiltti ja kunnollinen".
- 10
Mä taas just katselen sillä silmällä yhtä tiettyä kilttiä miestä.
Kiltin miehen piirteet: On erittäin mukava, omaan silmään miellyttävä, ei edes käytä juurikaan alkoholia.
Jännittävä nähdä miten tilanne etenee.
WTF...?