Miten h--tissä näitä uusia pitkiä t-paitoja on tarkoitus käyttää?
Olen ostanut tässä tänä keväänä muutaman pitkähihaisen t-paidan, joissa on tämä uusi muodikas vähän pidempi pituus. Ensin ajattelin että jes, vihdoinkin jotain muuta kuin selkä paljaana-paitoja, mutta nyt mua ärsyttää ne niin, että tekisi mieli leikata helma poikki! Siis MITEN niitä on tarkoitus käyttää, etteivät ne näytä hirveältä? Onko ne tarkoitus tunkea housunkauluksen sisälle parhaimpaa kasarityyliin, vai mitä ihmettä? Jos ne jättää housujen päälle, niin esim. farkuissa tasan tarkkaan näkyy joka ainoa sauma ja nappi ja vyö rumana kohoamana paidassa, vaikka on tasan oikea koko tai kokoa-paria suurempikin, enkä ole edes mitenkään leveälanteinen tai pömppövatsainen. Käytän yleensä kokoa M-L tai 38-40, ostin just koon XL ja edelleen sama ongelma. Hihat ovat pitkät ja paita on väljä harteista ja rinnuksista, mutta helma on kuin makkarankuori, eli yhtään paksummissa housuissa (siis farkuissa) tai vyön kanssa käyttäessä joka ainoa kohouma paistaa paidan helman läpi.
Toisinsanoen yhtään ylipainoisilla nämä paidat tulevat näyttämään tänä kesänä vielä karmeammilta kuin liian lyhyet paidat, nimittäin makkarankuorilta!
Kommentit (2)
Musta jotenkin tuntuu, että paitojen tekijät eivät ole oikein ottaneet huomioon, että naiset ovat naisen mallisia, eli helman pitää olla leveämpi. Mä käytän yleensä kokoa 36 tai S, olen pienirintainen ja hoikka ja yleensä jo koko M on aivan liian suuri yläosasta, silti alaosa on kuin makkarankuori.
nii oli muuten black eyed pies:n videon muijilla...
heh, mähän ton tyylistä muusaa kuuntelenkin...(siis en)