Te, joilla todettiin, ettette voi saada koskaan lasta- Kaunko yrititte ennen sitä? Miten asia vaikuttaa teihin? Oletteko katkeria lapsettomuudesta?
Itsellä todettiin , että en voi saada lasta koskaan. Kaikki hoidot käytiin. 9 vuotta yritimme. Olen katkera ja tulen aina olemaan . Tulen kateelliseksi niille vanhemmille, joilla on lapsia.
Olen käynyt terapiassa, mutta tähän asiaan se ei ole auttanut. Eikai se auta kuin katkeroitua lisää vaan.
Kommentit (5)
Mua harmittaa, etten ollut jo nuorena tuossa tilanteessa. Ei olisi ikinä tarvinnut selitellä, miksei ole lapsia. Nykyään on... ja siis eipä sitä tarvinnut selitellä, mutta aina oli sellainen tunne, että oot huonompi, jos et päätä hankkia lapsia ja halua lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Mua harmittaa, etten ollut jo nuorena tuossa tilanteessa. Ei olisi ikinä tarvinnut selitellä, miksei ole lapsia. Nykyään on... ja siis eipä sitä tarvinnut selitellä, mutta aina oli sellainen tunne, että oot huonompi, jos et päätä hankkia lapsia ja halua lapsia.
Niin ois ollut todella helppoa, jos ois vain tiennyt, ettei kehoni anna niitä ja sillä sipuli. Olen silti hyvä ihminen.
Pakko oli myöntää että biologisia jälkeläisiä ei saa. Meiltä löytyy nyt kaksi adoptiolasta, jotka ovat todella rakkaita. Onneksi äidiksi tuloa ei kokonaan viety pois. Maailma on täynnä lapsia vailla äitiä.
Multa pihat poikki ja exä luuli että siinä oli vika. En kertonut sille. Kolme vuotta kerkesin jyystää sitä ja sit erottiin. Oli niin herkullinen pllu ja pylly, että en viittiny kertoo.
Kohtu poistettu 27-vuotiaana, ei ole tarvinnut edes yrittää kun tiedän etten voi saada lapsia. Katkeruus tuli vasta viitisen vuotta myöhemmin, kun tapasin miehen jonka kanssa olisin halunnut lapsia.