Millainen olet sinä, josta miehet aina tykkäävät?
Jostain syystä miehet ihastuvat minuun helposti.
Itse huonoihoinen, naamasta hieman "vinksallaan", on iso nenä, raskaat luomet jne. Ei tyypillinen klassisen kaunis naama ollenkaan, jään varmaan helposti ihmisten mieleen naamani perusteella.
Olen vaaleatukkainen, mutta tukka on ohut ja en osaa laittaa sitä juuri ollenkaan.
Vartaloni on outo, olen luonnostani aika lihaksikas ja toisaalta rasvaakin löytyy. Lyhyys toki korostaa "kurveja", mutta mikään povipommi en ole! Olen jämäkkä. :D
Toimin maalaisjärjellä, olen käytännöllinen mutta aika pohdiskeleva. Tykkään jutella asioista, mutta myötäilen usein muita. Eniten viihdyn oman mieheni kanssa. Tykkään kovasti erilaisista joukkuelajeista, musiikista ja elokuvista/sarjoista. Myös lautapelit yms. on kivoja.
Olen tavallaan tosi poikamainen, vaikka pidän mekoista ja meikeistä. En tykkää isoista tyttöporukoista, ellei olla samassa joukkueessa. Huumorintajuni on musta ja olen rennossa seurassa aika paha suustani.
Mutta itsevarmuus, josta miehet aina pitävät, minulta puuttuu, olen usein liiankin kiltti ja keksin usein vasta kotona mitä olisi pitänyt jossakin tilanteessa sanoa. Olen aika herkkä ja muistan paljon asioita. Olen siis pääni sisällä aika draamakuningatar.
Viihdyn hyvin kotona, mutta en ole mikään kodinhengetär.
Olen siis hyvin epätyypillinen sellaiseksi naiseksi, josta miehet pitävät. Mutta ovat aina pitäneet, ongelmaksi asti. Myös omat kaverit ovat sanoneet tästä ja tottakai sen huomaa itsekin, että jokainen kaverimies alkaa jossain kohtaa lähennellä tms.
Tykkään kyllä tosi paljon seksistä. Mutta eihän sitä tiedä kuin oma mieheni!!
Nyt te joita miehet piirittävät: Millaisia olette? Onko aiheuttanut ongelmia?
Kommentit (72)
Silläkin on kai väliä, että millaiset miehet tykkäävät...
Olen ihana, iloinen ja pirtsakka, nauran helposti ja paljon. Olen ylpeä siitä että olen miesten keskuudessa hyvin suosittu.
Pieni, vaalea, söpö, iloinen ja ystävällinen. Nuo kaksi viimeksi mainittua lienee painavimmat syyt.
Minä olen ihan tavallisen näköinen brunette, tosin mulla on isot tissit mutta nykyään muutenkin painoa hiukan liikaa. En ole mikään laittautuja enkä hienohelma. En juurikaan meikkaa ja hiukset on yleensä aina ponnarilla.
Oon iloinen ja ulospäin suuntautunut, olen kuulemma 'paha suustani' enkä yleensä jää koskaan hiljaiseksi. Miehet on sanoneet että minusta huomaa että minulla on enemmän miehiä kavereina kuin naisia.
Hei ap, olet aika samalainen kuin minä paitsi vartaloni on aika hento, mutta nuo käytöstavat ovat aika samanlaisia.
Olin työssä naisvaltaisella alalla, mutta ne muutamat miehet töissäkin hakeutivat aina seuraani ja se herätti muijissa pahaa verta.
Olen jo eläkkeellä, mutta minulla on opiskeluajoilta ja eri työpaikoilta säilynyt ystävyyssuhteita nimenomaan miesten kanssa.
Mistään seksijutuista ei todellakaan ole kyse.
Vierailija kirjoitti:
Satutko työskentelemään miesvaltaisessa työpaikassa tai vietätkö jostain muusta syystä paljon aikaa miesten seurassa? Ehkä ne miehet vain kokevat että olet mukavan normaali ja sopivasti ”tarjolla”.
En ole miesvaltaisella alalla, mutta ymmärrän pointin.
Paksu vanha hippi. On tissiä, pyllyä ja tukkaa niin että päälle istuu. Rauhallinen, tosi introvertti ja epäsosiaalinen luonnonlapsi ja ulkoilmaihminen. Viileähkö, kaukana draamailijasta, nuukakin vielä. Tee se itse -perinteinen marttailija, korjaa, kierrättää, säilöö, sienestää, kalastaa. Sinkkuna viimeksi teininä, kolmekymppisenä jo toinen aviomieskin, joskus menee vikaankin.
Olen nätti, vaikkakin vähän erikoisen näköinen (epäsymmetriset kasvot esim, pienehköt silmät, en siis todellakaan mikään huippukaunotar) ja vartalo on siro mutta sporttinen, pitkät sääret vaikka pituus vaan reilu 160cm.. Hiukset pitkät ja luonnollisen vaalean ruskeat. Käytökseltäni olen kiltti, rento ja keksin aina mukavaa sanottavaa ja läppää. Siis sellaisten miesten kanssa joista en ole kiinnostunut. Nämä sitten pitävätkin minusta. Kiinnostuneena en olekaan enää nii rento vaan enemmänkin jäädyn.. 😁
Huumorintajuinen (ronski huumorintaju), osaan nauraa myös itselleni. En korosta itseäni mitenkään, olen vain. Pystyn keskustelemaan jos vaikka mistä aiheesta. Kiinnostuksenkohteita on "naisten" ja "miesten" maailmoista, miesten maailmasta muun muassa jääkiekko, vanhat amerikanraudat ja moottoripyörät. Keskustelen mielelläni myös politiikasta, eikä se mene riitelyksi. Yleissivistystä löytyy valtavasti ihan jos vaikka mistä, koska olen kiinnostunut lähes kaikesta. Hymyilen paljon ja olen ystävällinen, kohtelias ja huomaavainen. Ulkonäkö, no jaa? Naiseksi pitkähkö (175 cm), isot rinnat ja hoikka vyötärö. En peittele kehoani, mutten sitä erikseen korostelekaan. Rintavako ei koskaan näy. Pukeudun lähinnä mukaviin vaatteisiin. Kasvoista kuulemma kaunis, mutta itse sitä näkee vain vikoja tietenkin. En meikkaa. Hiukset pitkät ja paksut, kurittomat, tummanruskeat. Pitkät ihan vaan laiskuuden takia. Kirjaimellisesti viikoittain joudun antamaan pakkeja. Olen työni puolesta tosi paljon tekemisissä ihmisten kanssa, ja jostakin syystä aina joku ihastuu. Olen ollut jo pitkään onnellisessa parisuhteessa naisen kanssa, siis lesbo. Jotkut miehet tosin innostuvat siitä vain lisää.
Tästäkin keskustelusta huomaa että se on todennäköisesti jotkin luonteenpiirteet jotka vetoaa, ei se ulkonäkö. Kokonaisuus 👍
Vierailija kirjoitti:
Silläkin on kai väliä, että millaiset miehet tykkäävät...
Kuten otsikossa totesin, miehet ylipäätään. Setämiehet ja baarin kännilääppijät toki myös, mutta ihan nuoret ja vanhat, koulutetut ja kouluttamattomat tuntuvat tykkäävän. Ap
Ehkä sussa on jotakin sellaista viehättävää, mitä et itse oikein huomaa. Oletko kysynyt sut paremmin tuntevilta ystäviltäsi, mikä sussa viehättää miehiä? Tai mitä miehesi sanoo? He varmastikin näkevät sen asian tai kokonaisuuden.
Ehkä olet myös vähän fyysisesti viehättävämpi kuin itse kuvittelet?
Ehkäpä olet siis ystävällinen, hauska, välittävä. olet reilu ja "poikamainen", mutta kuitenkin myös tyttömäinen puheutumiselta ja ulkonäöltä kuitenkin. Sosiaalinen, joka viihtyy kuitenkin myös kotona. Sellainen sopiva sekoitus. Ja hyvännäköinen myös, vaikka itse näet jotenkin jotkut piirteesi ehkä korostetun kriittisesti? (Kauneus ei ole mikään standanrdi. Ukoisista seikoista olemus ja käytös merkkaa myös paljon, kuin vain staattinen ulkonäkö. Ehkäpä vaikka eleesi liikkumisesi on esim. viehättävää)
Ja kyllä monet miehet tykkää kuvaamastasi mukautuvaisuudesta myös. Tuntevat olosi rennoksi ja mukavaksi seurassasi. Osaat ottaa toiset huomioon.
Mainitsit ettet ole kovin itsevarma. Et kuitenkaan vaikuta kuitenkaan kovin epävarmaltakaan? Olet kuvauksesi mukaan kuitenkin reipas ja sosiaalinen.
Vierailija kirjoitti:
Olen nätti, vaikkakin vähän erikoisen näköinen (epäsymmetriset kasvot esim, pienehköt silmät, en siis todellakaan mikään huippukaunotar) ja vartalo on siro mutta sporttinen, pitkät sääret vaikka pituus vaan reilu 160cm.. Hiukset pitkät ja luonnollisen vaalean ruskeat. Käytökseltäni olen kiltti, rento ja keksin aina mukavaa sanottavaa ja läppää. Siis sellaisten miesten kanssa joista en ole kiinnostunut. Nämä sitten pitävätkin minusta. Kiinnostuneena en olekaan enää nii rento vaan enemmänkin jäädyn.. 😁
Kuulostat minulta! :D Ap
Olen aina ollut jotenkin "lapsellinen", mutta kuitenkin viisas. Sitä viisautta ei kuitenkaan pidä näyttää miehille, että he tuntevat olevansa sinua fiksumpia.
Minulla on melko isot ja vihreät silmät. Olen myös vaalea, kiharatukkainen nainen ja korkeasti koulutettu.
Ap sanoi että hän myötäilee usein muita ja on kiltti. Tarvinneeko vielä kysyä, miksi miellyttää miehiä?
Nätti, hoikka, sporttinen, tumma (ehkä hieman laulaja Dua Lipan näköinen;)). Luonteeltani iloinen, hauska ja sosiaalinen. Ikää 43v mutta nuoremman näköinen ikäisekseni.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sussa on jotakin sellaista viehättävää, mitä et itse oikein huomaa. Oletko kysynyt sut paremmin tuntevilta ystäviltäsi, mikä sussa viehättää miehiä? Tai mitä miehesi sanoo? He varmastikin näkevät sen asian tai kokonaisuuden.
Ehkä olet myös vähän fyysisesti viehättävämpi kuin itse kuvittelet?
Ehkäpä olet siis ystävällinen, hauska, välittävä. olet reilu ja "poikamainen", mutta kuitenkin myös tyttömäinen puheutumiselta ja ulkonäöltä kuitenkin. Sosiaalinen, joka viihtyy kuitenkin myös kotona. Sellainen sopiva sekoitus. Ja hyvännäköinen myös, vaikka itse näet jotenkin jotkut piirteesi ehkä korostetun kriittisesti? (Kauneus ei ole mikään standanrdi. Ukoisista seikoista olemus ja käytös merkkaa myös paljon, kuin vain staattinen ulkonäkö. Ehkäpä vaikka eleesi liikkumisesi on esim. viehättävää)
Ja kyllä monet miehet tykkää kuvaamastasi mukautuvaisuudesta myös. Tuntevat olosi rennoksi ja mukavaksi seurassasi. Osaat ottaa toiset huomioon.
Mainitsit ettet ole kovin itsevarma. Et kuitenkaan vaikuta kuitenkaan kovin epävarmaltakaan? Olet kuvauksesi mukaan kuitenkin reipas ja sosiaalinen.
Oma mies toki pitää minua kauniina, mutta olen kuullut paljon ikäviä kommentteja ulkonäöstäni nuorempana. Ne jäytävät edelleen, esim. jykevyys oli erään toisen naisen arvio kropastani. Ja olen kyllä jykevä, vaikka myös pieni.
Ystäväni nuorempana ihmettelivät ääneen, mistä ne miehet aina iskevät kimppuuni. Nykyään yritän välttää näitä tilanteita, ettei kukaan kuvittele että tyrkytän itseäni kenellekään.
Avaus johtuen osittain juuri tästä, että olen alkanut saada ikäviä "kommentteja" muutamalta naiselta, vaikka voin aidosti sanoa että pyrin olemaan aina oma itseni enkä haaveile esimerkiksi muiden miehistä.
Mutta moni asia osuu kohdilleen, olen myös sopivan itsevarma jos asia on minulle todella tärkeä tai pidän perheeni puolia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap sanoi että hän myötäilee usein muita ja on kiltti. Tarvinneeko vielä kysyä, miksi miellyttää miehiä?
En ole sylkykuppi, mutta toki miehet myös usein yrittävät alistaa minua. Mutta kohtelevat todella kauniisti ja herrasmiesmäisesti. Joskus on tullut olo, kuin yrittäisivät jotenkin "omistaa", omia itselleen kuin jonkin lelun. Ap
Itsevarmuus on kiinnostava piirre, samoin kyky nauraa itselleen ja hyvä huumorintaju. Ulkonäkö ei todellakaan ole se tärkein asia.
T. 17
Satutko työskentelemään miesvaltaisessa työpaikassa tai vietätkö jostain muusta syystä paljon aikaa miesten seurassa? Ehkä ne miehet vain kokevat että olet mukavan normaali ja sopivasti ”tarjolla”.