Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä pimentävät (kevyet) verhot olohuoneeseen?

Vierailija
13.07.2024 |

Ei sellaisia painavia kumiverhoja, jotka onnistuin tilaamaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kangaskaupasta, tai tavalliset verhot. Kuinka pimeäksi pitää saada? Tummat verhot tiiviistä kankaasta pimentävät tarpeeksi.

Vierailija
2/11 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kangaskaupasta, tai tavalliset verhot. Kuinka pimeäksi pitää saada? Tummat verhot tiiviistä kankaasta pimentävät tarpeeksi.

Haluaisin, että auringonvalo ei tulisi. Kohtahan sitä ei enää näy, mutta ei nuo sälekaihtimetkaan auta.

- ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikea. Halvin. Hyvä valikoima. On sivuverhoa jos minkä väristä sekä rullaverhoakin.

Vierailija
4/11 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ikkunoiden peittona verhoja ja lakanoita päällekkäin. Asuntoni makuuhuoneen ja olohuoneen ikkunaan paistaa aurinko kesällä yöhön asti, vasta lähempänä puoli 23 viereinen talo peittää auringon. Tympeää tuo jatkuva valoisuus, onneksi olen saanut asuntoni mukavan hämäräksi. Myös parvekkeen koko leveydelle ripustin heijastavaa peitettä ja sekin pimentää lisää.

Vierailija
5/11 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Vallilan pimennysverhot. Myös väriltään vaaleat ja melko kevyen näköiset toimivat täysin - kevyet siinä mielessä, että olisivat jonkinlaisia reikiä sisältävää kudosta, eivät tietenkään voi olla varsinaiset pimennysverhot.

Vierailija
6/11 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaan hankkia sellaiset moottoroidot verhot. 

Vierailija
7/11 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on Vallilan pimennysverhot. Myös väriltään vaaleat ja melko kevyen näköiset toimivat täysin - kevyet siinä mielessä, että olisivat jonkinlaisia reikiä sisältävää kudosta, eivät tietenkään voi olla varsinaiset pimennysverhot.

Vallilan kuosit on aika rumia eivätkä kestä kauaa. En suosittele, ties missä Kiinassa teetätettyjä ihmis kau pan lap si orj illa. 

Vierailija
8/11 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ikkunoiden peittona verhoja ja lakanoita päällekkäin. Asuntoni makuuhuoneen ja olohuoneen ikkunaan paistaa aurinko kesällä yöhön asti, vasta lähempänä puoli 23 viereinen talo peittää auringon. Tympeää tuo jatkuva valoisuus, onneksi olen saanut asuntoni mukavan hämäräksi. Myös parvekkeen koko leveydelle ripustin heijastavaa peitettä ja sekin pimentää lisää.

Meilläkin laitettiin yövuorolaisen ikkunaan verhoksi tumma pussilakana. On kevyt, mutta kaksinkertaisena riittävän pimentävä.

Vierailija
9/11 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin, että auringonvalo ei tulisi. Kohtahan sitä ei enää näy, mutta ei nuo sälekaihtimetkaan auta.

- ap

Ei tule auringonvalo, kun verhokangas on riittävän tiivis ja tumma. Varsinaista pimennysverhoa ei silloin tarvita. Meiltä löytyy vanhat paksut samettiverhot, jotka varmaan toimisivat myös pimennysverhoina.

Vierailija
10/11 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimennysverhoja saa halvalla vaikka esim tokmannista ei tarvi viritellä mitään pussilakanoita tai kankaita. 

Vierailija
11/11 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mahdollista olla täysin pimentävä ja kevyt samaan aikaan.

Osta rullaverho sivukiskoilla (estää valon vuotamisen sivuilta) niin voit käyttää mitä verhoja lystäät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi