Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen olet sinä, josta miehet aina tykkäävät?

Vierailija
23.02.2019 |

Jostain syystä miehet ihastuvat minuun helposti.

Itse huonoihoinen, naamasta hieman "vinksallaan", on iso nenä, raskaat luomet jne. Ei tyypillinen klassisen kaunis naama ollenkaan, jään varmaan helposti ihmisten mieleen naamani perusteella.

Olen vaaleatukkainen, mutta tukka on ohut ja en osaa laittaa sitä juuri ollenkaan.

Vartaloni on outo, olen luonnostani aika lihaksikas ja toisaalta rasvaakin löytyy. Lyhyys toki korostaa "kurveja", mutta mikään povipommi en ole! Olen jämäkkä. :D

Toimin maalaisjärjellä, olen käytännöllinen mutta aika pohdiskeleva. Tykkään jutella asioista, mutta myötäilen usein muita. Eniten viihdyn oman mieheni kanssa. Tykkään kovasti erilaisista joukkuelajeista, musiikista ja elokuvista/sarjoista. Myös lautapelit yms. on kivoja.

Olen tavallaan tosi poikamainen, vaikka pidän mekoista ja meikeistä. En tykkää isoista tyttöporukoista, ellei olla samassa joukkueessa. Huumorintajuni on musta ja olen rennossa seurassa aika paha suustani.

Mutta itsevarmuus, josta miehet aina pitävät, minulta puuttuu, olen usein liiankin kiltti ja keksin usein vasta kotona mitä olisi pitänyt jossakin tilanteessa sanoa. Olen aika herkkä ja muistan paljon asioita. Olen siis pääni sisällä aika draamakuningatar.

Viihdyn hyvin kotona, mutta en ole mikään kodinhengetär.

Olen siis hyvin epätyypillinen sellaiseksi naiseksi, josta miehet pitävät. Mutta ovat aina pitäneet, ongelmaksi asti. Myös omat kaverit ovat sanoneet tästä ja tottakai sen huomaa itsekin, että jokainen kaverimies alkaa jossain kohtaa lähennellä tms.

Tykkään kyllä tosi paljon seksistä. Mutta eihän sitä tiedä kuin oma mieheni!!

Nyt te joita miehet piirittävät: Millaisia olette? Onko aiheuttanut ongelmia?

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

31. jatkaa vielä, en ole vuosikausiin käyttänyt hajuvesiä, mietoa dödöä vain. Minulla harvoin hiki haisee vaikka hikoilisin. Olen miettinyt myös sitä että viehtyisikö ihmiset juuri siitä että "haistavat" ihmisen luontaisen tuoksun/feromonit kun ei ole suurta hajuste- ja pakkelikerrosta. En tarkoita siis hikeä vaan sellaisen tajuamattoman ominaistuoksun.

Käytän myös melko kevyttä meikkiä ja hiustenmuotoilutuotteita vain harvoin.

Minulla on myös melko hyvä iho, vaikkakin todella vaalea ja helposti punoittava, joku mies joskus kysyi käytänkö vartalovoiteena jotain vauvaöljyä kun olen kauttaaltaan niin sileä :D Ikää kuitenkin jo yli 35v

Vierailija
42/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni, hoikka, urheilullinen, laadukkaat vaatteet, naisellinen, vaaleat puolipitkät hiukset, huumorintajuinen, nopea älyinen, rohkea.

Ikää on jo 50v ja usein luullaan nuoremmaksi. Miehet pitävät minusta siihen asti kunnes suutun ja avaan sanaisen arkkuni. 😬 Silloin huomaavat etten olekaan mikään pikkuinen johdateltavissa oleva tasku veenus vaan nainen jota kukaan ei pompottele ja jolla on aivotkin ja lähtevät karkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkätukkainen brunette tummanruskeilla silmillä, sellainen saamelaisen näköinen. Olen aika lyhyt ja siro. Takapuoli on iso ja pyöreä, rinnat keskikokoiset. Luonteeltani olen hyvin introvertti, kotona viihtyvä ja aika perinteinen nainen niin sanotusti, löytyy hoivaviettiä ja kodinhengetärtä ja tykkään pukeutua naisellisesti ja laittautua. Olen kuitenkin hyvin voimakastahtoinen ja päättäväinen, ja pidän itse herkistä nörttimiehistä. Minusta taas usein kiinnostuvat itsevarmat miehet jotka eivät pelkää aloitteiden tekemistä. Itse vaan en innostu heistä, ja kyllä niitä on saanut hätistellä, varsinkin ennen kun menin naimisiin.

Vierailija
44/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

naimisissa kirjoitti:

Pieni, hoikka, urheilullinen, laadukkaat vaatteet, naisellinen, vaaleat puolipitkät hiukset, huumorintajuinen, nopea älyinen, rohkea.

Ikää on jo 50v ja usein luullaan nuoremmaksi. Miehet pitävät minusta siihen asti kunnes suutun ja avaan sanaisen arkkuni. 😬 Silloin huomaavat etten olekaan mikään pikkuinen johdateltavissa oleva tasku veenus vaan nainen jota kukaan ei pompottele ja jolla on aivotkin ja lähtevät karkuun.

50+ eikä osaa vieläkään yhdyssanoja. Hieno homma.😂

Vierailija
45/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naimisissa kirjoitti:

50+ eikä osaa vieläkään yhdyssanoja. Hieno homma.😂

Itsekin olen nipo yhdyssanojen suhteen...mutta mitä se kertoo sinusta, kun tulet kommentoimaan yhdyssanoja ketjuun, jonka aiheena on naistyyppi, josta miehet kiinnostuvat? Huh, pitkä virke. Toivottavasti et kommentoi ilkeästi tätäkin. :)

Vierailija
46/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mukava ja ystävällinen sekä osaan keskustella eri asioista. Lisäksi olen ihan nätti. 

Vierailija
47/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyisikö suosio jotenkin hormoneihin? Jotkut naiset vetävät miehiä puoleensa kuin kärpäspaperi, huolimatta hyvistä tai huonoista puolista, joten täytyy olla joku muu syy. Itse veikkaisin hormonitasoja/feromoneja tai joku biologiaan ja lisääntymisviettiin liittyvä seikka, jota osapuolet eivät itsekään osaa selittää. Itse olen päinvastainen tapaus, eipä paljon flaksia ole ollut vaikka omasta mielestäni olenkin ihan hyvä pakkaus. Ja muidenkin mielestä, siis teoriassa, mutta käytännössä ei ole koskaan näkynyt. Kuukautiskierto on ollut mulla aina todella sekava, joten lisääntymisen kannalta varmaan huono valinta.

Tätä itsekin mietiskelin kun ap sanoi olevansa seksuaalisesti halukas. Itse olen ollut myös aina, kaksi lastakin olen saanut ilman suurempia yrittelyitä, jopa nyt hormonikierukkaa käyttäessä (joka monelta lopettaa normaalin munarakkuloiden kehityksen) tunnen ovulaation vahvasti ja tarkastuksessa todettu että hyvin hedelmällinen olisin edelleen (rakkulat kehittyvät), kierukka onneksi on hyvin estänyt raskaaksitulon. Kuukautisetkin olleet alusta asti melko säännölliset, kierukka onneksi harvensi niitä.

Olen kyllä myös vähän "babyface" pyöreähköt kasvot, suuret kauniit silmät, paksuhkot huulet, pyöreähkö nenä. Olen ylipainoinen, isorintainen, pyöreäpeppuinen ja -vatsainen. Luonnollisia vaaleahkoja sävyjä luonnonlaineisissa hiuksissa, lyhyet kynnet, todella vaalea iho. Silmälaseja käytän usein arjessa.

Vanhemmiten kun on pikkuhiljaa osannut alkaa enemmän omanlaista elämää olen saanut kommentteja viehättävästä itsenäisyydestä, fiksuudesta. Keskustelutaitoa ja mustahkoakin huumoria löytyy.

Olen kyllä varautunut edelleen uusissa tilanteissa, välillä minusta tuntuu että minua katsellaan mutta ei uskalleta tulla jutulle, vaikka toivoisinkin että tultaisiin :)

Miehistä ei kuitenkaan ole kovaa pulaa koskaan ollut, etenkään nyt yli kolmekymppisenä.

Mutta edelleen mietin olisiko tuo hedelmällisyys/halukkuus se joku suuri näkymätön viehätystekijä?

Tuo voi selittää. Miehet viehättyvät hedelmällisen näköisistä ja oloisista naisista.

Ketjusta huomaa myös että naiset ovat vähän pihalla siitä mistä miehet pitävät. Naisten suosikki on ylvään oloinen nainen jolla on todella sirot piirteet ja korkeat poskipäät. Miesten suosikki on kiva babyface jolta löytyy tissiä ja pebaa.

Vierailija
48/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peloton, älykäs, helposti lähestyttävä eli teeskentelemätön ja hyväkäytöksinen. En meikkaa, suhtaudun kaikkiin ihmisiin mutkattomasti ja avoimesti. En oleta kenenkään lukevan ajatuksiani tai että minun kuuluisi jotenkin miellyttää ketään. Olen oma itseni tekemättä siitä numeroa.

Vierailija
49/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäävät kai kun teen sen helpoksi. Seurailen juttua, kommentoin jotain vähän myötäilevää, esitän kiinnostunutta ja yleensä se on helppoa kun olen kiinnostunut monista asioista. Tähän lisäksi intensiivinen ketun katse ja muuten ihan normaali ulkonäkö jossa nenä ja silmät ja suu siellä missä ne nyt suunnilleen yleensä on. Tiedän miten ollaan niin että tykkäävät, enkä jaksa haastaa hirveästi riitaa. Tulen tänne sitten haastamaan.

Vierailija
50/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen tuttuni oli/on edelleen tämmöinen; mies kun mies, oli varattu tai ei lähtee tämän naisen matkaan. 90 kg, 165 cm, isoimmat tissit mitä olen ikinä luomuna kenelläkään nähnyt. Ruskeat silmät ja hiukset. Ei meikkaa koskaan. Kolme lasta eri miehille. Elämäntapatyötön. Ei harjaa hampaitaan ja puolet hampaista revitty pois. En tule koskaan ymmärtämään MITEN hän sen tekee.

Vierailija
51/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis, huumorintajuinen, rento ja kaikille mukava. Olettavan flirttailuksi. Nykyinenkin mies otti muhun yhteyttä, koska "huomasi että meidän välillä on jotain". (Ei ollut.)

Vierailija
52/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä maailmassa tule sanomaan tätä koskaan ääneen, mutta olen huomannut etteivät miehet tykkää naisista, joilla on liikaa meikkiä, todella naiselliset kuteet ja olemus. Silloin kuljin vielä varastojeppen vaatteissa töitten jälkeen kaljalla, niin miehiä kiinnosti ja oli helpompi tulla puhumaan. Sen sijaan kun aloitin puunaamiskierteen niin mielenkiinto kosahti. Kuinka paljon surinkaan etten ole sellainen tekorusketusbeibe, jolla on hyvä iho ja silmäripset kohdillaan, koska huomasin myöhemmin karun totuuden. Yhden naisen mies olen itsekin, enkä hirveästi perusta noista kaikenmaailman lähestymisyrityksistä. 

Olet siis yhden naisen mies itsekin, mutta kirjoitat täällä naisena?

Vierailija
53/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihana, iloinen ja pirtsakka, nauran helposti ja paljon. Olen ylpeä siitä että olen miesten keskuudessa hyvin suosittu.

Tästä tulee mieleen tyhjän nauraja ja luulee varmaan,että miehet tykkäävät.

Kyllä viisaus asuu hiljaisissa ja hillityissä tytöissä(naisissa).

Vierailija
54/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on hedelmällinen ulkomuoto ja feromonit jotka saavat miesten päät pyörälle.

Naamataulu on aika merkityksetön. Hoikkuus on pikemminkin turn off, vaikka yleisesti naiset kuvittelee sen olevan miesten mieleen. Lihavuuskaan ei viehätä. Sosiaaliset normit saattaa ajaa komeat miehet yhteen hoikkien kanssa, mutta jos uskaltaisivat itse valita, valitsisivat yleensä normaalipainoisen, jos pitäisi valita kahdesta samanluontoisesta.

Vierailija
55/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika sievä, naapurintyttömäisellä, helposti lähestyttävällä tavalla, toisaalta kuulemma hieman salaperäisellä tavalla puoleensavetävä. Urheilullinen, hoikahko, pienirintainen, kiinteäkroppainen, ikäistäni nuoremman näköinen. Luonteeltani rento, reilu, rohkea, puhelias, ystävällinen ja kaikki huomioiva. Viihdyn myös miesporukoissa ja tykkään harrastaa mm. monenlaista urheilua. Keksin aina puhuttavaa ihmisten kanssa ja tykkään nauraa ja naurattaa, enkä ikinä puhu p**kaa selän takana kenestäkään.

Vierailija
56/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on hedelmällinen ulkomuoto ja feromonit jotka saavat miesten päät pyörälle.

Naamataulu on aika merkityksetön. Hoikkuus on pikemminkin turn off, vaikka yleisesti naiset kuvittelee sen olevan miesten mieleen. Lihavuuskaan ei viehätä. Sosiaaliset normit saattaa ajaa komeat miehet yhteen hoikkien kanssa, mutta jos uskaltaisivat itse valita, valitsisivat yleensä normaalipainoisen, jos pitäisi valita kahdesta samanluontoisesta.

Hoikkuus viestii nuorekkuudesta ja näin voi tuoda myös mieleen hedelmällisyyden. Jos hoikkuus yhdistyy nuorekkaisiin kasvonpiirteisiin, toimii.

Vierailija
57/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siinä eroa, onko ukot etsimässä taas uutta panoseuraa vai onko kosijaehdokkaita jonoksi asti. Nykyaika, hyh.

Vierailija
58/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalensin kerran hiukseni vaaleanruskeista lähes platinanvaaleiksi. Silloin miehet alkoivat kummasti tykätä minusta. Nyt kun väri on oma, olen siirtynyt takaisin huomaamaton-kategoriaan. 

Vierailija
59/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, miten moni tässä ketjussa korostaa olevansa "epätyypillinen nainen" tai "hyvä jätkä". :D

Vierailija
60/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen tuttuni oli/on edelleen tämmöinen; mies kun mies, oli varattu tai ei lähtee tämän naisen matkaan. 90 kg, 165 cm, isoimmat tissit mitä olen ikinä luomuna kenelläkään nähnyt. Ruskeat silmät ja hiukset. Ei meikkaa koskaan. Kolme lasta eri miehille. Elämäntapatyötön. Ei harjaa hampaitaan ja puolet hampaista revitty pois. En tule koskaan ymmärtämään MITEN hän sen tekee.

Vastaus sisältyy viestiisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi