Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen olet sinä, josta miehet aina tykkäävät?

Vierailija
23.02.2019 |

Jostain syystä miehet ihastuvat minuun helposti.

Itse huonoihoinen, naamasta hieman "vinksallaan", on iso nenä, raskaat luomet jne. Ei tyypillinen klassisen kaunis naama ollenkaan, jään varmaan helposti ihmisten mieleen naamani perusteella.

Olen vaaleatukkainen, mutta tukka on ohut ja en osaa laittaa sitä juuri ollenkaan.

Vartaloni on outo, olen luonnostani aika lihaksikas ja toisaalta rasvaakin löytyy. Lyhyys toki korostaa "kurveja", mutta mikään povipommi en ole! Olen jämäkkä. :D

Toimin maalaisjärjellä, olen käytännöllinen mutta aika pohdiskeleva. Tykkään jutella asioista, mutta myötäilen usein muita. Eniten viihdyn oman mieheni kanssa. Tykkään kovasti erilaisista joukkuelajeista, musiikista ja elokuvista/sarjoista. Myös lautapelit yms. on kivoja.

Olen tavallaan tosi poikamainen, vaikka pidän mekoista ja meikeistä. En tykkää isoista tyttöporukoista, ellei olla samassa joukkueessa. Huumorintajuni on musta ja olen rennossa seurassa aika paha suustani.

Mutta itsevarmuus, josta miehet aina pitävät, minulta puuttuu, olen usein liiankin kiltti ja keksin usein vasta kotona mitä olisi pitänyt jossakin tilanteessa sanoa. Olen aika herkkä ja muistan paljon asioita. Olen siis pääni sisällä aika draamakuningatar.

Viihdyn hyvin kotona, mutta en ole mikään kodinhengetär.

Olen siis hyvin epätyypillinen sellaiseksi naiseksi, josta miehet pitävät. Mutta ovat aina pitäneet, ongelmaksi asti. Myös omat kaverit ovat sanoneet tästä ja tottakai sen huomaa itsekin, että jokainen kaverimies alkaa jossain kohtaa lähennellä tms.

Tykkään kyllä tosi paljon seksistä. Mutta eihän sitä tiedä kuin oma mieheni!!

Nyt te joita miehet piirittävät: Millaisia olette? Onko aiheuttanut ongelmia?

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmat syyt: olen ystävällinen ja nauravainen, kuuntelen aktiivisesti toista ihmistä ja olen hyvä keskustelemaan hänen mielenkiinnon kohteistaan, oli aihe mikä tahansa. Ja kuten mieheni sanoo, niin minullaon miehinen ajattelunrakenne. Eli en ole täysin venuksesta, vaan osaan elää nyös marsissa.

Vierailija
22/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihana, iloinen ja pirtsakka, nauran helposti ja paljon. Olen ylpeä siitä että olen miesten keskuudessa hyvin suosittu.

Oletko myös naisten keskuudessa suosittu? jos näin on myös, niin sitten voisikin olla jo vähän ylpeyden aihetta. Pelkkä miesten mielenkiinto kun ei välttämättä mistään - omasta mielestäni oleellisista - kauniista sisäisistä ominaisuuksista ja luonteesta kokonaisuudessaan vielä paljon mitään kerro. 

Erikoinen ylpeydenaihe siis mielestäni. Ylpeä olisin ennemminkin vaikka onnellisesta parisuhteesta taikka kestävästä rakkaudesta tai kestävistä välittävistä ystävyyssuhteista. Ja mieluummiin näistäkin asioista onnellinen kuin ylpeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minussa viehättää se, että minun kanssani jokainen kokee olevansa ihana ja arvostettu, ja että olen kiinnostunut kanssakeskustelijan asioista. En meikkaa, en värjää, tai nypi tai käherrä, nostata, tai litistä itsessäni mitään. Se on valloittavaa, että olen just sinut itseni kanssa. Kukaan ei ole ikinä kommentoinut mitään ikävää ulkoasustani, koska se olisi turhaa, sillä näpäytys tulisi kommentoijalle jo pelkästään siksi, että minua ei kiinnosta joutavat mielipitetensä, ja se näkyy kauas. Olen aina halunnut enemmän naisystäviä, mutta jostain syystä ne  puolet minussa jotka kiinnostavat miehiä, luotaantyöntävät naisia. Muutama naiskaveri minulla on, ja he ovat samantyyppisiä kuin minä. Puhun asiasta, ja elämästä, en teemoista ja aiheista. ihminen kohtaa ihmisen kanssani, ei päälleliimattua statusta, tai kuorrutetta.

Vierailija
24/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä maailmassa tule sanomaan tätä koskaan ääneen, mutta olen huomannut etteivät miehet tykkää naisista, joilla on liikaa meikkiä, todella naiselliset kuteet ja olemus. Silloin kuljin vielä varastojeppen vaatteissa töitten jälkeen kaljalla, niin miehiä kiinnosti ja oli helpompi tulla puhumaan. Sen sijaan kun aloitin puunaamiskierteen niin mielenkiinto kosahti. Kuinka paljon surinkaan etten ole sellainen tekorusketusbeibe, jolla on hyvä iho ja silmäripset kohdillaan, koska huomasin myöhemmin karun totuuden. Yhden naisen mies olen itsekin, enkä hirveästi perusta noista kaikenmaailman lähestymisyrityksistä. 

Vierailija
25/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nätti, hoikka, sporttinen, tumma (ehkä hieman laulaja Dua Lipan näköinen;)). Luonteeltani iloinen, hauska ja sosiaalinen. Ikää 43v mutta nuoremman näköinen ikäisekseni.

Niin varmaan...

Vierailija
26/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä maailmassa tule sanomaan tätä koskaan ääneen, mutta olen huomannut etteivät miehet tykkää naisista, joilla on liikaa meikkiä, todella naiselliset kuteet ja olemus. Silloin kuljin vielä varastojeppen vaatteissa töitten jälkeen kaljalla, niin miehiä kiinnosti ja oli helpompi tulla puhumaan. Sen sijaan kun aloitin puunaamiskierteen niin mielenkiinto kosahti. Kuinka paljon surinkaan etten ole sellainen tekorusketusbeibe, jolla on hyvä iho ja silmäripset kohdillaan, koska huomasin myöhemmin karun totuuden. Yhden naisen mies olen itsekin, enkä hirveästi perusta noista kaikenmaailman lähestymisyrityksistä. 

Tämä! Itse meikkaan todella kevyesti ja pukeudun melko sporttisesti, ei ripsipidennyksiä- ja lisäkkeitä. Moni mies on kommentoinut että ihanaa kun oot noin luonnollinen.

T.1727

Vierailija
27/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyisikö suosio jotenkin hormoneihin? Jotkut naiset vetävät miehiä puoleensa kuin kärpäspaperi, huolimatta hyvistä tai huonoista puolista, joten täytyy olla joku muu syy. Itse veikkaisin hormonitasoja/feromoneja tai joku biologiaan ja lisääntymisviettiin liittyvä seikka, jota osapuolet eivät itsekään osaa selittää. Itse olen päinvastainen tapaus, eipä paljon flaksia ole ollut vaikka omasta mielestäni olenkin ihan hyvä pakkaus. Ja muidenkin mielestä, siis teoriassa, mutta käytännössä ei ole koskaan näkynyt. Kuukautiskierto on ollut mulla aina todella sekava, joten lisääntymisen kannalta varmaan huono valinta.

Vierailija
28/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on NAINEN josta MIEHET aina tykkäävät?

Tämä on helppo kuvailla yhdellä sanalla:

-hoikka

Vierailija
29/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ikinä toivo että miehet piirittävät jos vaan tietäisit  ikä painajainen se on. Parempi olla se josta yksi kiinnostuu.

Vierailija
30/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liittyisikö suosio jotenkin hormoneihin? Jotkut naiset vetävät miehiä puoleensa kuin kärpäspaperi, huolimatta hyvistä tai huonoista puolista, joten täytyy olla joku muu syy. Itse veikkaisin hormonitasoja/feromoneja tai joku biologiaan ja lisääntymisviettiin liittyvä seikka, jota osapuolet eivät itsekään osaa selittää. Itse olen päinvastainen tapaus, eipä paljon flaksia ole ollut vaikka omasta mielestäni olenkin ihan hyvä pakkaus. Ja muidenkin mielestä, siis teoriassa, mutta käytännössä ei ole koskaan näkynyt. Kuukautiskierto on ollut mulla aina todella sekava, joten lisääntymisen kannalta varmaan huono valinta.

Tätä itsekin mietiskelin kun ap sanoi olevansa seksuaalisesti halukas. Itse olen ollut myös aina, kaksi lastakin olen saanut ilman suurempia yrittelyitä, jopa nyt hormonikierukkaa käyttäessä (joka monelta lopettaa normaalin munarakkuloiden kehityksen) tunnen ovulaation vahvasti ja tarkastuksessa todettu että hyvin hedelmällinen olisin edelleen (rakkulat kehittyvät), kierukka onneksi on hyvin estänyt raskaaksitulon. Kuukautisetkin olleet alusta asti melko säännölliset, kierukka onneksi harvensi niitä.

Olen kyllä myös vähän "babyface" pyöreähköt kasvot, suuret kauniit silmät, paksuhkot huulet, pyöreähkö nenä. Olen ylipainoinen, isorintainen, pyöreäpeppuinen ja -vatsainen. Luonnollisia vaaleahkoja sävyjä luonnonlaineisissa hiuksissa, lyhyet kynnet, todella vaalea iho. Silmälaseja käytän usein arjessa.

Vanhemmiten kun on pikkuhiljaa osannut alkaa enemmän omanlaista elämää olen saanut kommentteja viehättävästä itsenäisyydestä, fiksuudesta. Keskustelutaitoa ja mustahkoakin huumoria löytyy.

Olen kyllä varautunut edelleen uusissa tilanteissa, välillä minusta tuntuu että minua katsellaan mutta ei uskalleta tulla jutulle, vaikka toivoisinkin että tultaisiin :)

Miehistä ei kuitenkaan ole kovaa pulaa koskaan ollut, etenkään nyt yli kolmekymppisenä.

Mutta edelleen mietin olisiko tuo hedelmällisyys/halukkuus se joku suuri näkymätön viehätystekijä?

Vierailija
31/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos helposti aukonut haarojaan nuorempana niin kyllä se tiedetään isommallakin paikkakunnalla ,ja se seuraa yleensä koko aikuisiän.

toki vähän pitää osata jutella eikä olla 100kg:n  suuremmalla puolen.

Kuule jos olet kaunis nainen niin sinusta juorutaan ihan mahdottomasti vaikka sulla ei olisi vielä edes yhtään kokemusta miehistä.

Vierailija
32/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä epäilen kanssa samaa. Itse en oo koskaan ollut suosittu, en miesten enkä naisten keskuudessa. Ihmiset suhtautuu muhun yleensä hirveellä varauksella, vaikka olen ihan kiltti. Mulla on pcos, joten lisääntymisen kannalta varmasti myös huono valinta. Olenkin kohta jo 30 ja saa nähdä synnytänkö tähän maailmaan yhtään lasta. 

Vierailija
33/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan tavallisen näköinen, ulkomuodossa ei ole mitään ihmeellistä suuntaan eikä toiseen. 

Useimmiten miehet tykästyvät koska yhteistä näkemystä ja puhuttavaa löytyy helposti,  mun kiinnostukset on aika maskuliinisia, tiedän paljon esim. veneistä ja kaikesta siihen liittyvästä.

Arvostan ihan oikeasti monia asioita miehissä, ja annan sen näkyä. Vaikuttaa siltä että miehet relaavat ja pystyvät olemaan oma itsensä seurassani.

Multa puuttuu 2 asiaa:

1."L'Oreal, because you're worth it" -itsekeskeinen miesten yläpuolelle asettuva asenne puuttuu multa kokonaan.

2. Loputon tarve käydä pitkiä keskusteluja puuttuu. Haluan tietenkin puhua, mutta pyrin nopeasti asian ytimeen, sitten se selvitetään ja sitten se on ohi. Tuntuu sopivan miehille, selkeys ja ratkaisukeskeisyys puheissa. 

Vierailija
34/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lesbo, joten pidän miehistä enimmäkseen kaverimielessä, kaveriporukoissa tapaan aika usein. Siksi olen heidän seurassaan rento ja mukava. En ole tyttömäinen, en tosiin mikään butch myöskään. Aika usein saanut torjua kiinnostuneita miehiä. Oon vähän sellanen "kaikkien kaveri", että kyllä minusta naisetkin tykkäävät, vaikka ironista kyllä ei yleensä sillä tavalla koska tuppaavat olemaan heteroita. Ja niiden potentiaalisten seurassa taas olen liian ujo ja estynyt. Ärh :D

Vierailija
35/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kuulemma hyvä huumorintaju, en haise hajuvesille mutta en pahallekaan, olen kuulemma sopivan älykäs, mutta en liikaa ja olen kuulemma hyvä kuuntelija.  Olen sellainen, jota fiksummaksi miehet saavat tuntea itsensä, mutta en ole liian tyhmäkään. Ulkonäöltäni olen aika tavallinen, en kaunotar, en ruma. 

Vierailija
36/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla naama on kuin perunapelto, mutta kroppa on klassinen marilyn. Mutta olen nyt ruvennut peittelemään enemmän, koska en pidä sen saamasta huomiosta. 

En tiedä miksi mulla on tämä ominaisuus ja oikeastaan haluaisin siitä eroon, koska se turhaan mutkistaa ihmissuhteita ja särjen sydämiä. Kylvän siis enemmän tuskaa kuin hyvää. Haluaisin mennä ja tehdä niin kuin ihmiset yleensä, mutta joskus olo on kuin kärpäsellä hunajapurkissa: minne ikinä jalkansa laskee, niin jotain takertuu kiinni.

Ehkä se on se se luonne, tai mun katse. Olen kuullut, että mulla on tuikkivat silmät ja kyllähän se näkyy videoilla. Luonne on kuin peppi pitkätossulla, ikuinen lapsi ja rämäpää. Ja usein unohdan olevani nainen, eli en ole mitenkään perinaisellinen. Edellisessä työpaikassa kun korjasin eräitä koneita, missä joskus tuli kädet liattua, niin piti myös putsata naama lähtiessä. 

Olen saanut useita paperisia rakkauskirjeitä, jopa ns internetin ja tekstiviestien aikaan, on kosittu useasti, ihastuttu ja tunnustettu sitäkin useammin. Nytkin tiedän, että perään haikailee neljä miestä. Tekee pahaa näiden puolesta, mutta minkäs teet. Ehkä vanhemmiten sitä alkaa paatumaan. Ilman kumminkin haluaisin olla. Nämäkin neljä ovat hyvä ystäviä, kavereita ja sellaisina toivoisin heidän pysyvän. Mitään pahaa en heille halua. :(

Vierailija
37/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos helposti aukonut haarojaan nuorempana niin kyllä se tiedetään isommallakin paikkakunnalla ,ja se seuraa yleensä koko aikuisiän.

toki vähän pitää osata jutella eikä olla 100kg:n  suuremmalla puolen.

Kuule jos olet kaunis nainen niin sinusta juorutaan ihan mahdottomasti vaikka sulla ei olisi vielä edes yhtään kokemusta miehistä.

Esim minulla ei ole KOKO paikkakunnalta ei muualtakaan YHTÄÄn miessuhdetta vuosikymmeniin siinä mielessä kuin siihen jonka kanssa seukkaan - eikä muuallakaan- ja on riittänyt juttua. Se on keino yrittää kontrolloida kauniita naisia. Heitä kontrolloidaan jokaisesta juttelusta ja tapaamisestakin ja jopa vaan kahvilla käymisestä.

Vierailija
38/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika empaattisuus + kaunis ulkomuoto = katastrofi.

Vierailija
39/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että ap:n ja muidenkin tekstin perusteella se miehiä miellyttävä asia on nimenomaan luonne sekä reippaat ja ronskit jutut. Itse olen hiljainen ja ujo nainen enkä osaa olla lainkaan miesten kanssa, mulla ei ole miehiä kavereina eikä juurikaan romanttista kiinnostusta ole ollut vaikka ulkonäkö onkin ihan ok. Olkaa tyytyväisiä itseenne.

Vierailija
40/72 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

DL 23v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nätti, hoikka, sporttinen, tumma (ehkä hieman laulaja Dua Lipan näköinen;)). Luonteeltani iloinen, hauska ja sosiaalinen. Ikää 43v mutta nuoremman näköinen ikäisekseni.

Niin varmaan...

Niin? Olen puoliksi suomalainen, isäni on Etelä-Euroopasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi