Millainen olet sinä, josta miehet aina tykkäävät?
Jostain syystä miehet ihastuvat minuun helposti.
Itse huonoihoinen, naamasta hieman "vinksallaan", on iso nenä, raskaat luomet jne. Ei tyypillinen klassisen kaunis naama ollenkaan, jään varmaan helposti ihmisten mieleen naamani perusteella.
Olen vaaleatukkainen, mutta tukka on ohut ja en osaa laittaa sitä juuri ollenkaan.
Vartaloni on outo, olen luonnostani aika lihaksikas ja toisaalta rasvaakin löytyy. Lyhyys toki korostaa "kurveja", mutta mikään povipommi en ole! Olen jämäkkä. :D
Toimin maalaisjärjellä, olen käytännöllinen mutta aika pohdiskeleva. Tykkään jutella asioista, mutta myötäilen usein muita. Eniten viihdyn oman mieheni kanssa. Tykkään kovasti erilaisista joukkuelajeista, musiikista ja elokuvista/sarjoista. Myös lautapelit yms. on kivoja.
Olen tavallaan tosi poikamainen, vaikka pidän mekoista ja meikeistä. En tykkää isoista tyttöporukoista, ellei olla samassa joukkueessa. Huumorintajuni on musta ja olen rennossa seurassa aika paha suustani.
Mutta itsevarmuus, josta miehet aina pitävät, minulta puuttuu, olen usein liiankin kiltti ja keksin usein vasta kotona mitä olisi pitänyt jossakin tilanteessa sanoa. Olen aika herkkä ja muistan paljon asioita. Olen siis pääni sisällä aika draamakuningatar.
Viihdyn hyvin kotona, mutta en ole mikään kodinhengetär.
Olen siis hyvin epätyypillinen sellaiseksi naiseksi, josta miehet pitävät. Mutta ovat aina pitäneet, ongelmaksi asti. Myös omat kaverit ovat sanoneet tästä ja tottakai sen huomaa itsekin, että jokainen kaverimies alkaa jossain kohtaa lähennellä tms.
Tykkään kyllä tosi paljon seksistä. Mutta eihän sitä tiedä kuin oma mieheni!!
Nyt te joita miehet piirittävät: Millaisia olette? Onko aiheuttanut ongelmia?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Olen ihana, iloinen ja pirtsakka, nauran helposti ja paljon. Olen ylpeä siitä että olen miesten keskuudessa hyvin suosittu.
Olet siis kananpersetukkainen, räväkkä ja ns. helppo nakki! Yök!!!
Mulla on lempeä,terapeuttinen työote.Muutkin kuin potilaat viihtyy lähelläni.Yleensä minua pidetään työasioissa viisaana ihmisenä.
Ystäväni työskentelee miesvaltaisella alalla, käyttäytyy monesti miesten tavoin "luuletko, että jaksan puhua tuollaisesta" ja tarjoaa mielellään. Hän on tottunut miesten tapaan toimia, joten miesten jutut eivät huvita häntä. Poikkeuksena ovat surkuhupaisat autorehentelyt.
Miehet pitävät hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihana, iloinen ja pirtsakka, nauran helposti ja paljon. Olen ylpeä siitä että olen miesten keskuudessa hyvin suosittu.
Jos tai kun sinulla on psyykeongelmia, niin kirjoita jossain muualla.
ohis
Olen 36v ja pari pientä lasta. 163cm/52kg, c kupin rinnat, vaaleet pitkät hiukset. Siniset silmät. Kevyt hillitty meikki, hiukset yleensä rennolla ponnarilla tai nutturalla. Tyttömäinen rento pukeutumistyyli. Ammatiltani terveydenhoitaja. Luonteelta sosiaalinen ja helposti lähestyttävä, sellainen ystävällinen ja kiva. Lenkkeilen ja välillä käyn salilla.
Aina on miehet kiinnostunut helposti. Ja komeat nuoremmatkin miehet. Oon naimisissa ja silti olisi vientiä jatkuvasti, jopa parikymppiset miehet pokailevat.
Olen nätti ja ikäistäni paljon nuoremman näköinen. Itsevarma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ohis
Eikä!!! 😂😂😂
Käypä sinä vaikka peruskoulu enste!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ohis
Käytkö "hieman" hitaalla? 😜
Vierailija kirjoitti:
Millainen on NAINEN josta MIEHET aina tykkäävät?
Tämä on helppo kuvailla yhdellä sanalla:
-hoikka
Olen aina ollut hoikka ja suosio miesten parissa on ollut aina huono. Nuorempana miehet ignoorasivat minut täysin, kukaan ei pyytänyt treffeille tms.
Olen aika tavallinen mielestäni. En mikään huippumalli tai salikissa. Kasvot sellaiset klassisen kauniit, isohkot silmät, täyteläiset huulet. Vähän pisamia. Pitkät ruskeat paksut hiukset. Tissit ja pyöreä peppu, hoikka vyötärö. Pitkät jalat. Iloinen, helposti innostuva, rento. Pidän myös seksistä, kuten ap:kin. Toki se ei päällepäin näy.
Avasin ketjun, koska veljieni ja miehen vuoksi on aina ollut helppo olla miesten kanssa, ja koen myös että tuntemattomatkin tykkäävät (tulevat juttusille vaikka kaupoilla)...Sitten luin näitä ulkonäkökuvauksia, en olisi sellaista laittanut. Luulen, että oma suhteeni miessukuun on perusystävälllisyyttä. Huumoria on piisannut ja jutut enimmäkseen hyvässä hengessä.
Olen kai sellainen helposti lähestyttävä. Pukeudun usein hameeseen tai mekkoon, ja muutenkin ehkä on aika tyttömäinen habitus vaikka ikää on jo sen verran että eläkkeelle pääsy 10 v sisällä. Olen aika vahva luonne, siksi viihdyn itse parhaiten sellaisten miesten kanssa, jolla on varaa olla heikko, eli en itsensäkorostajien. Sisältänsä isot miehet ovat niitä parhaita, mutta se, että tykkää vastakkaisesta sukupuolesta ihan ihmisinä on mukavaa.
On rikkaus että sukupuolia on kaksi, ja toiset ovat toisenlaisia. Heistä voi pitää ja koen, että saamani kohtelun perusteella he ovat pitäneet myös minusta, naisena. Simppeliä, mutta ei kai itsestäänselvää, näiden sukupuolimoninaisuuksien keskellä aika moni nuorikin on hukassa ja jää vaille normaaleja iloja?
Olen vähän lapsellinen, leikkisä, urheilullinen, nöyrä, en tykkää draamailla, en arvosta materiaa, tykkään seksistä, kunnioitan ihmisiä, tykkään vitsailla ja nauraa itselleni, annan toisille paljon tilaa, en määräile tai vaadi, pohdin paljon, arvostan pieniä asioita, olen vapaudenkaipuinen ja kiltti. Ulkonäöltäni olen lyhyt, hoikka ja vaalea. Ei löydy rintaa ja kasvoiltanikaan en mikään kummoinen kaunotar. Vanhemmiten kyllä ulkonäkö on parantunut, ainakin huomion perusteella- vai onko se sittenkin vaan ikä ja kasvava itsevarmuus ja itsensä hyväksyntä, joka vetää puoleensa?
Tapailemani nelivitonen varakas työssäkäyvä tyylikäs hyväkuntoinen mies, joka on deittaillut paljon, kertoi olleensa kerran etelänlomailemassa silikonirintaisen fitnessnaisen kanssa ja päättänyt reissun lopuksi lopettaa suhteen, koska naisella mielessä oli vain omat ulkonäköasiat.
Kuulemma kuka tahansa mies ottaisi ennemmin pluskoon mallin kuin victoria´s secret -mallin. Kyseenalaistin kyllä tuon, mutta kummasti minua, ylipainoista pyöreäpeppuista luomupovipommia hän tapailee edelleen lähes vuosi eka tapaamisesta :)
Ehkä myös siksi että olen hyvin halukas seksuaalisesti.