Oletko ommellut lempipikkareihisi uuden haarakiilan?
Onko kukaan ommellut lempipikkareihin uuden haarakiilan reikiintyneen tilalle? Onko se vaikeaa? Mun lemppareita ei saa enää kaupasta ja monet myöhemmin ostetut eivät ole niin hyviä... Saanko vinkkejä, että miten tuo tehdään. Kiitos!
Kommentit (11)
Mulla ois kysymys: miten oikein olet saanut sen haarakiilan reikiintymään? Mulla vaan pikkareista irtoilee kuminauhat.
Vuosia vanhat paksut, pesen nurinpäin ja kun kangas on haurastunut ja siitä irroittaa tarrallisen pikkuhousunsuojan tms, niin vähitellen rikkoutuu
Yleensä ne kyllä hajoaa siitä vyötärönauhan kohdalta, kohdasta mistä jalkaan vetäessä pidetään kiinni menee sormi läpi ennemmin tai myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ne kyllä hajoaa siitä vyötärönauhan kohdalta, kohdasta mistä jalkaan vetäessä pidetään kiinni menee sormi läpi ennemmin tai myöhemmin.
Hajoaa mullakin haarakohdasta. Esim kun joutuu joskus vähän hinkkaamaan puhtaaksi.
En ompele ja tykkään kun pillu on paljaana sieltä. Tuulettuukin kivasti, eikä homehdu.
Mikä teillä kaiken aikaa falskaa, jos on pakko käyttää pikkuhousunsuojia päivittäin? Ettekö kykene pidättämään virtsaa vai onko krooninen tulehdus muovissa hautomisesta?
Vierailija kirjoitti:
Mikä teillä kaiken aikaa falskaa, jos on pakko käyttää pikkuhousunsuojia päivittäin? Ettekö kykene pidättämään virtsaa vai onko krooninen tulehdus muovissa hautomisesta?
Kukas härkä se sieltä puskee??
Onko joku tässä kirjoittanut PÄIVITTÄISESTÄ pikkuhousunsuojien käytöstä??
Taitaa olla sänki raapinut haaruksen rikki.
Olen. Sen aiemman haarakiilan uudelleenkäytin kahvinsuodattimena.
Itse olen ommellut. Joustavaa pehmeää kangasta sopiva palanen.