Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osaa olla sosiaalinen

Vierailija
22.02.2019 |

Vieraissa ihmisjoukoissa menen ihan lukkoon. En osaa olla normaali. En osaa keskustella. Ihmiset tuntuu pitävän minua myös outona vaikka en haluaisi olla muuta kuin hyväksytty porukkaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko minkä ikäinen? Itsellä helpottanut iän myötä tuo sama juttu. Lapsesta saakka oon ollut introvertti, herkkä ja alussa ujo. Ja isossa vieraassa porukassa hiljaisin. Mut toisaalta tietynlaisessa seurassa tosi puhelias. Varsinkin nuorempana mietin aina että mitä muut mahtaa nyt ajatella minusta.

Aiemmin monesti mulle sanottiin että oon hiljanen kun en ollut kerennyt suuta aukaista uudessa porukassa. Sitten oli vielä vaikeampaa muuttua reippaammaksi siinä seurassa. Nykyään en välitä moisista kommenteista.

En enää murehdi niin paljoa että mitä muut mahtaa ajatella, jutustelen niitä näitä tuntemattoman kaa helposti.

Vierailija
2/4 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hirmu kärkkäässä ja äänekkäässä naisseurassa en viihdy edelleenkään. Olen hyväksynyt tämän asian itsessäni. Ajattelen että juttelen niitä näitä jos kerrottavaa löytyy, mutta en ota siitä stressiä. Osaan kuitenkin jotain kommenttia heittää vaikkei oikeesti kiinnostais höpistä. Juttelen enemmän sellaisessa seurassa jossa viihdyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään hiljaisista ihmisistä 😊

Vierailija
4/4 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki ole sosiaalisia. Jotkut - kuten minä - pidän siitä, että olen itsekseni. En koe sitä outona/häiritsevänä/omituisena. Jotkut varmaan pitävät minua omituisena, mutta mitä sitten?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä