Perjantai kiltti mies :(
Perjantaisin sen saa näköjään aina tuntea kuinka epäreilua tämä elämä on: toisilla miehillä riittää resulssit kuten ulkonäkö tai valta että saa naisen jonka kanssa viettää viikonloput ja elämä on täynnä seksiä. Sitten on meitä miehiä jotka emme koskaan saa naisilta seksiä tai edes suhdetta koska näitä kyseisiä resulsseja ei ole. Elämä onkin puutteessa olemista ja sen seuraamista että muilla on kohtalo ollut suopea että edes sen verran siunaantunut hyvää ulkonäköä että naisia saa. Voi miksi minä tai joku muu epäonnekas emme ole saaneet mahdollisuutta naisiin elämässä! :(
Kommentit (13)
Noniin pleikkari esille ja olutta, ei se niin kamalaa ole.
Minusta tekstisi ei käsittele lainkaan kiltteyttä suuntaan tai toiseen. Saan sen perusteella käsityksen, että olet resulssiton seksiä ajatteleva epäonnekas valittava mies.
Mistä olet sellaisen käsityksen saanut, että viikonlopun naisen kanssa viettävät saisivat seksiä yhtään sen enempää kuin sinäkään. t. avioliitossa 4,5 vuotta ilman seksiä
Tämä on paradoksi. Olenko kiltti, koska en ole koskaan uskaltautunut edes yrittämään naisen iskemistä vai olenko vain saamaton luuserimies? Olen sillä tavalla kiltti, että en satuttaisi edes perhosta, mutta varmasti naiset kutsuvat kaltaistani vain katkeraksi luuseriksi.
Sama täällä. Pleikkarin sijasta minulla on emulaattorit.
Vastaava on tilanne minulle, tosin olen nainen. Kukaan mies ei ole koskaan ollut kiinnostunut.
Viittaat tekstissäsi viehättäviin naisiin, eikö tavalliset tai rumat naiset kelpaa sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Vastaava on tilanne minulle, tosin olen nainen. Kukaan mies ei ole koskaan ollut kiinnostunut.
Lähdetkö ensi viikolla kävelylle?
t. mies
Nyt vaan seksichättiin siitä, kyllä siellä aina joku epäonnekas neiti erehtyy juttelemaan seksimiehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Viittaat tekstissäsi viehättäviin naisiin, eikö tavalliset tai rumat naiset kelpaa sinulle?
Ei kelpaa
ap
up