Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin naisen tekemään aloitteen?

Vierailija
22.02.2019 |

Uhkailu, kiristys ja lahjonta on vielä kokeilematta. Olen komea, fiksu, kiltti ja empaattinen mies. Haluaisin että kiva ja sympaattinen muikkeli tekisi aloitteen, koska vain siten voin olla varma, että hän haluaa minut. Itse en suostu aloitetta tekemään.

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti aihe on tabu? Vai mitä muuta pitäisi ajatella vastauksista ja peukuista?

-ap

Kuulostat mukavalta ja toivon onnea matkaan. Olen tehnyt muutaman aloitteen, jotka sitten menivät pieleen heti alkuunsa tai myöhemmin. Enää en uskalla, en halua pettyä enempää. t. Nainen

Vierailija
22/93 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten on se toinen puolikas joka haluaa vaikeamman koulutettavan yksilön. Näiden kohdalla homma menee tietenkin niin että et erityisemmin enää reagoi häneen. Ei tietenkään tarkoita sitä että jättäisit totaalisesti huomioimatta hänet. Kun tajuaa että sinussa on jotain erikoista jonka takia haluaa tutustua niin tekee sen aloitteen..

Onko kukaan oikeasti nähnyt tällaista tapahtuvan koskaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis minkä aloitteen?

Parisuhteessa seksialoitteen vai jonkun puolitutun tekemään treffialoitteen?

Mitä et nyt itse suostu tekemään?

Siis ylipäänsä, kuinka saisin naisen tekemään aloitteen? Itse en suostu tekemään aloitetta, koska koen että se lokeroisi minua miehenä liikaa johonkin sellaiseen lokeroon, jota en koe omakseni.

En ole mikään saalistava luolamies.

-ap

No mä olen ainakin tehnyt naisena aloitteita. En koe sitä minään ongelmana jos jotain haluan.

Ehkä ei sitten vaan ole tullut halukasta naista sulle vastaan tms. Kun oot pikkaisen vaikeasti tavoiteltava, mutta houkutteleva, niin kyllä naiset tekee aloitteita.

Vierailija
24/93 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallanvaara kirjoitti:

Miksi vain siten voit olla varma että hän haluaa sinut?

Logiikkani on tämä:

Koska yleisesti aina oletetaan, että miehen kuuluu tehdä aloitteet ja olla muutenkin se aktiivisempi, päällekäyvempi osapuoli, olen ajatellut, että olemalla tekemättä aloitetta näytän naiselle, että en ole stereotyyppinen mies. Annan naiselle kunnian ja etuoikeuden olla aloitteellinen, ja näin ollen varmistaa, että hän saa sen mitä haluaa.

Koska jos olisin aloitteellinen, voisi nainen ajatella, että olisin aloitteellinen kaikkia naisia kohtaan, ja näinhän ei ole.

En yksinkertaisesti tee aloitteita.

-ap

Vierailija
25/93 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallanvaara kirjoitti:

Logiikkani on tämä:

Koska yleisesti aina oletetaan, että miehen kuuluu tehdä aloitteet ja olla muutenkin se aktiivisempi, päällekäyvempi osapuoli, olen ajatellut, että olemalla tekemättä aloitetta näytän naiselle, että en ole stereotyyppinen mies. Annan naiselle kunnian ja etuoikeuden olla aloitteellinen, ja näin ollen varmistaa, että hän saa sen mitä haluaa.

Koska jos olisin aloitteellinen, voisi nainen ajatella, että olisin aloitteellinen kaikkia naisia kohtaan, ja näinhän ei ole.

-ap

Mitä se käytännössä tarkoittaa? Et koskaan pyydä naista treffeille tai kerro olevasi kiinnostunut vaan olet vain kuin ystävä?

Vierailija
26/93 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hallanvaara kirjoitti:

Logiikkani on tämä:

-ap

Mitä se käytännössä tarkoittaa? Et koskaan pyydä naista treffeille tai kerro olevasi kiinnostunut vaan olet vain kuin ystävä?

Periaatteessa juuri noin.

-ap

Vierailija
27/93 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallanvaara kirjoitti:

Logiikkani on tämä:

-ap

Haloo, nyt on kyllä sekavaa ajattelua!

Jokainen nainen haluaa olla se ainoa nainen jolle aloite tehdään ja halutaan. 

Jos et saman illan aikana iske muita niin kyllä nainen on imarreltu!

Jos jäät aina odottamaan, niin kyllä saat odotella.

Vierailija
28/93 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin. Mies joka ei tee aloitetta näyttää, ettei ole kiinnostunut naisesta - jos siis ei muuten osoita olevansa kiinnostunut. Joten nainen antaa olla ja tekee aloitteen jollekin innostuneemmalle. Näin vältetään myös se, että päätyisi yhteen yhteiselämään haluttoman miehen kanssa, mistä monilla on kokemusta.

Vierailija
29/93 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en tee aloitetta miehille juuri saman syyn takia. Jos haluaa niin tulkoon hakemaan.

Vierailija
30/93 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä muusta syystä lyyli alkaisi olemaan kanssasi aloitteestasi kuin siitä syystä, että oikeasti kiinnostaa?

Vierailija
31/93 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallanvaara kirjoitti:

Logiikkani on tämä:

-ap

Eihän naiset voi mistään tietää ettet tee kenellekään aloitteita.

Vierailija
32/93 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Mies joka ei tee aloitetta näyttää, ettei ole kiinnostunut naisesta - jos siis ei muuten osoita olevansa kiinnostunut. Joten nainen antaa olla ja tekee aloitteen jollekin innostuneemmalle. Näin vältetään myös se, että päätyisi yhteen yhteiselämään haluttoman miehen kanssa, mistä monilla on kokemusta.

No tuo on kyllä mielestäni naisilta juuri vaarallista käytöstä, koska sillä varmistetaan, että ne "kiinnostuneet" pelimiehet saavat jatkossakin naisia - ovathan he niin ihanan kiinnostuneita ja näyttävät sen. Harmi vain että se on peliä heidän osaltaan, ja siitä johtuen me rauhallisemmat yksilöt jäämme "näkymättömiksi".

-ap

Vierailija
33/93 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisille miehille voi tehdä aloitteen, jotka tulevat vastaan vuorovaikutuksessa. Etäisille ei.

Vierailija
34/93 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo justiin. Kyllä se vaan on niin, että jos mies ei osoita kiinnostuksen merkkejä, annetaan vaan olla. Toisaalta kun taas muut miehet näyttää kiinnostuneelta, keksitytään niihin.

Tekisikö minun innostunut aloitteni minusta "pelinaisen"? Ei se aloite tee miehestäkään pelimiestä, hei haloo. En erottelisi sukupuolen perusteella, ihmisiähän me ollaan kaikki. Jos toinen ei osoita kiinnostusta, saa olla rauhassa. Vaikka itse olen tulessa...

Vierailija
35/93 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sun täytyy vaan istua ja toivoa, että joskus joku, josta voisit olla kiinnostunut, tekee aloitteen. Eikä siis vain sellaiset, joista et ole kiinnostunut. Vai oliko se niin, että jos edes joku?

Vierailija
36/93 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisille miehille voi tehdä aloitteen, jotka tulevat vastaan vuorovaikutuksessa. Etäisille ei.

Arvelen että vuorovaikutus sanana kätkee taas taakseen ties mitä katsekontaktointia ja elekieltä?

-ap

Vierailija
37/93 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo justiin. Kyllä se vaan on niin, että jos mies ei osoita kiinnostuksen merkkejä, annetaan vaan olla. Toisaalta kun taas muut miehet näyttää kiinnostuneelta, keksitytään niihin.

Tekisikö minun innostunut aloitteni minusta "pelinaisen"? Ei se aloite tee miehestäkään pelimiestä, hei haloo. En erottelisi sukupuolen perusteella, ihmisiähän me ollaan kaikki. Jos toinen ei osoita kiinnostusta, saa olla rauhassa. Vaikka itse olen tulessa...

No sinähän siinä lopulta menetät. Ja minä.

-ap

Vierailija
38/93 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sun täytyy vaan istua ja toivoa, että joskus joku, josta voisit olla kiinnostunut, tekee aloitteen. Eikä siis vain sellaiset, joista et ole kiinnostunut. Vai oliko se niin, että jos edes joku?

Koska hyvää kannattaa odottaa, olen valmis odottamaan ja istumaan vaikka hautaan saakka. On jännä kuinka naiset eivät tajua mahdollisuutta sen suhteen, että sukupuoliroolit joskus käännettäisiin toisin päin. Aloitteellinen nainen ei todellakaan identifioituisi "pelinaiseksi", koska naisten aloitteellisuus on niin paljon harvinaisempaa kuin miesten.

-ap

Vierailija
39/93 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakaan parisuhde ei ole millään tavalla tavoite mutta voin lähteä siihen jos joku tietty miellyttävä ihminen ehdottaa. Mutta pärjään niin hyvin ilmankin ettei itselle ole minkäänlaista pakkoa tehdä aloitetta. Muutenkin tuntuu että aloitteentekijällä täytyisi olla jotain ylimääräistä elämänlaatua parantavaa tarjottavaa aloitteen kohteelle. Mulla ei ole.

Vierailija
40/93 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva hylkäämisen pelko aplla päällä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi