Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitkä tuuhea tukka, ei ole enää miehen kruunu ja viriiliyden merkki, kuten muinoin on ollut

Vierailija
22.02.2019 |

Nyt on melkein kaikki suomimiehet lapsesta asti vedetty keskitysleirivangin näköisiksi nahkapäiksi, vaikka vielä tukkakin kasvaisi, jos sen annettaisiin kasvaa.
Erittäin epämiellyttävän näköistä.

Miksi suomalaiset miehet haluaa näyttää venäläisiltä sutenööreiltä klanipäineen?

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpä on tukkaa, miehellä olkapäille (ja parta ja viikset) ja mulla takapuolen alle. Vaikein osuus oli saada mies luopumaan lyhyestä tukasta. Kyllä se sitten lämpeni, kun hoksasi, ettei tarvitse käydä parturissa 4 viikon välein. N40

Vierailija
82/84 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se vaan niin kiihottavaa kun miehen pääkin näyttää kullilta. Toimii ainakin minulle.

Samoin, ei ole mitään seksikkäämpää kuin se että pää muistuttaa terskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se vaan niin kiihottavaa kun miehen pääkin näyttää kullilta. Toimii ainakin minulle.

Samoin, ei ole mitään seksikkäämpää kuin se että pää muistuttaa terskaa.

https://www.google.fi/search?q=ferengi&client=opera&hs=vV2&tbm=isch&sou…:

Vierailija
84/84 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt tukka miehillä on Roomalalaisten keksimää hapatusta. Joskus muinoin keksivät leikata sotureilta hiukset lyhyeksi jotta tunnistavat toisensa taistelukentällä eivätkä viholliset pääse nykimään heitä pitkistä leteistä. Sittemmin lyhyestä tukasta on tullut alistamisen symboli. Kun soturi vangittiin niin ensimmäisenä häneltä leikattiin pitkät hiukset pois. Se toimi häpäisynä. Yhä edelleen tämä tapa on käytössä armeijassa.

Suosittelen kaikkia miehiä kaivamaan sisäisen soturin itsestään esiin ja kasvattamaan pitkät hiukset, sillä niissä on voimaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi