Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka kauan uskoisit pystyväsi elämään seksittömässä avioliitossa jos perheessä lapsia?

Vierailija
22.02.2019 |

Siis sillä ajatuksella, että seksielämä suhteeseen vielä voisi palata?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuolisin ennemmin, kuin olisin seksisuhteessa tuon paskan kanssa, jonka kanssa elinkautistani kärsin.

Ainoastaan lasten vuoksi jaksan tätä.

Seksiä ei ole ollut vuosiin, eikä tule.

Eroan heti kun lapset ovat omillaan.

Mitä haluat lapsillesi suhteessa opettaa ja näyttää esimerkilläsi? - Riutuneen ja alistuneen kumppanin roolin, joka ei pysty saati kykene arvostamaan kumppaniaan lainkaan syystä tai toisesta.

Mutta ei myöskään halua tai muutoin pysty arvostamaan itseäänkään niin paljon, että päättäsi parisuhteen ja näyttäsi mallia siitä, että kykenee ja pystyy kantamaan vastuun itsestään; antamalla arvon ja kunnioituksen omalle hyvivoinnille ja ololle.

Sillä yleensä se, että kykenee ottamaan vastuun itsestään, omista valinnositaan ja päätöksistään mahdollistaa vastuun ottamisen jostain muusta/ muista.

Pelkästään marttyyriksi heittäytymällä ja tuhkaa oman päänpäälle ripottelemalla harvoin saa mitään rakentavaa aikaiseksi.

Voi voi. Hienoja sanoja noin niinkun teoriassa.

Noinhan minäkin ajattelisin sivustakatsojana.

Sanotaanko näin, että kun ei toisen elämästä kaikkea tiedä niin be quiet please. Ei kaikki ole niin mustavalkoista. Kiitos. Hyvää varmaan silti tarkoitit.

Kiitos, olipa ilahduttavan tasapainoinen palaute. Olet varmasti oikeassa siinä, että usein sitä helpommin kuvittelee ja uskoo näkevänsä ulkopuolelta kuin tietää varmaksi milloin jonkun toisen tulisi tai pitäsi erota; tai toisin päin. - Ihan niinkuin itsekin olen sinkkuna kohdannut heitä, jotka haluavat syystä tai toisesta kertoa minulle, että kuinka olen nirso ja pitäsi laskea rimaa. - Ja/ tai ovat antaneet ymmärtaa, että olen luultavasti seksuaaliseen vähemmistöön kuuluva, kun en ole asettunut parisuhteeseen, vaan olen ja olen ollut jo vuosia sinkkuna.    

Vierailija
42/48 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kuukauden jälkeen kysyisin varmaan suoraan, että miltäpä tuntuu, palataanko aktihommiin, vai käynkö vieraissa..? Huarakin käy, mutta käteen vetely loppuu nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta meni kokonaan ilman, sitä edelliset 3 vuotta kerran vuodessa. Aika kuivaa oli.

Vierailija
44/48 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutaman kuukauden jälkeen kysyisin varmaan suoraan, että miltäpä tuntuu, palataanko aktihommiin, vai käynkö vieraissa..? Huarakin käy, mutta käteen vetely loppuu nyt.

Minkä ikäinen olet? - No. onneksi en ole kumppanisi; kyllä aikusien sukupuolesta riippumatta pitäsi pystyä ja kyetä elämään ilman seksiä vähän pidempään kuin pari viikkoa ilman, että alkaa uhkailla kumppani sillä, että lähtisi tyydyttämään seksuaalsiet tarpeensa, jonkun toisen kanssa. - Yhtä typerää kiukuttelua kuin uhkailisi erolla.  

Vierailija
45/48 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko nyrkkisääntö olla että vuosi on minimi, jonka jälkeen on jo asiallista ottaa puheeksi ero tai avoin suhde? Ap

Vierailija
46/48 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni eli 5 vuotta. Mua ei kiinnostanut, palaako vaiko ei. Olin aina kokenut seksin vastenmielisenä, ja kerroin sen miehelle suhteen alussa. Olisin toivonut miehen huomioivan tämän, kun teki päätöksen jatkaa suhteessa kanssani, mutta ei. Siksi, kun sainkin haluja lopulta niin se olin minä, joka halusin eroa, koska koin seksielämämm täysin epätyydyttävänä yritettyäni vajaat pari vuotta kehittää sitä. Mies oli sängyssä kuin se Anna-Leena Härkösen käsikirjoittaman Ei kiitos -elokuvan aviomies. Eli nopea, tylsä ja riitti, että itse sai.

Vierailija
47/48 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksen esittäjä on varmaan mies. Hän ei ymmärrä lapsensaannin vaikutusta hormonitoimintaan eikä sitä , että imetys ja lapsenhoito voi olla sen verran rasittavaa, että ei vaan jaksa seksiä.

Muuten voit päätellä suurperheistä, että kyllä seksiä on ollut vaikka perheessä on ollut lauma pieniä lapsia.

Sinun kannattaisi miettiä, mitä voisit tehdä haluttomuudelle itse. Järjestä romanttisia kahdenkeskisiä tilaisuuksia, joihin ei oikein lapsiperheessä ole aikaa. Vaikka kahdestaan sohvalla "elokuvissa" lasten nukkuessa, tai kahdestaan "luontoretkellä" silloin,kun joku muu vahtii lapsia. Enkä tosiaan tarkoita sitä, että pitäisi näissä harrastaa seksiä vaan niiden jälkeen sitten, kun on vähitellen palattu "normaaliin" tilanteeseen.

Vierailija
48/48 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

24 vuotta tässä on selvitty.