Voiko syödä hampurilaisaterian, vaikka on raskaana?
Voiko kerran kahden viikon aikana syödä hampurilaisen, vaikka on raskaana? Mites majoneesit, suolakurkut ja juusto? Voiko niitä syödä hampurilaisen välissä vai pitääkö jotain noista jättää pois?
Kommentit (43)
Ei voi. Ei myöskään sipsejä, suklaata, pizzaa tai mitään muutakaan hyvää. Kaikki on kielletty. Muistathan myös olla liikkumatta tai nauramatta, saatat vahingoittaa vauvaa. Raskaus on sairaus.
😑
Vierailija kirjoitti:
No ei varmaan tee lapselle kovin hyvää. 2 kertaa viikossa on paljon.
Luetun ymmärtäminen
"Voinko syödä JUUSTOA kerran kahdessa viikossa koska olen raskaana?"
Mistä näitä idiootteja sikiää...
Vierailija kirjoitti:
"Kerran kahden viikon aikana" on eri asia kuin 2 kertaa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei sanonut 2 kertaa viikossa vaan kerran kahdessa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Voiko kerran kahden viikon aikana syödä hampurilaisen, vaikka on raskaana? Mites majoneesit, suolakurkut ja juusto? Voiko niitä syödä hampurilaisen välissä vai pitääkö jotain noista jättää pois?
Miksi ei voisi?
Vierailija kirjoitti:
Kerran kahdessa viikossa on huomattavasti vähemmän kuin kaksi kertaa viikossa. Toivottavasti pelkästään teeskentelet tyhmää.
Minä en antaisi syödä pikaravintolan hamppareita burger king ym. Jos minulla olisi nainen raskaana.
Voisin kyllä tehdä jauhelihapaketista suoraan pihvin painamalla littanaksi ja paistaa pannulla ja laittaa hellmansin majoneesia ja tomaattia ja salaattia juustosämpylän väliin.
Linssikeitot ovat kyllä raskaana olevalle gutaa.
Se on ruokaa. Raskaana on syötävä, joskaan ei viiden edestä kuten useimmat näistä ämmistä.
Vierailija kirjoitti:
"Voinko syödä JUUSTOA kerran kahdessa viikossa koska olen raskaana?"
Mistä näitä idiootteja sikiää...
Tai siis miksi tällaisten idioottien pitää olla sikiämässä?
Vierailija kirjoitti:
Minä en antaisi syödä pikaravintolan hamppareita burger king ym. Jos minulla olisi nainen raskaana.
Perustele.
Vierailija kirjoitti:
Voisin kyllä tehdä jauhelihapaketista suoraan pihvin painamalla littanaksi ja paistaa pannulla ja laittaa hellmansin majoneesia ja tomaattia ja salaattia juustosämpylän väliin.
Linssikeitot ovat kyllä raskaana olevalle gutaa.
Huh onneks en ole sun nainen.
Tällä palstalla on kyllä ihan oikeasti vaikeaa tietää kuka on tosissaan ja kuka heittää vaan onnistunutta (?) provoa. Toisaalta näissä oudommissa ketjuissa ajattelee, että eiköhän tuo kysyjä olisi löytänyt vastausta muualta paljon paremmin kuin täältä palstalta, eli täytyy olla provo. En tiedä, hauska näitä kuitenkin on seurata puolivakavissaan.
Eikö kuumentamattomat tuollaiset majoneesit ole haitallisia? Eihän tuotejuustojakaan saa syödä. Miksi sitten sulatejuusto on ok? En ymmärrä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eikö kuumentamattomat tuollaiset majoneesit ole haitallisia? Eihän tuotejuustojakaan saa syödä. Miksi sitten sulatejuusto on ok? En ymmärrä.
Ap
Missä hampurilaisravintolassa on kuumentamatonta majoneesia? Ainakin Hesburgerin majoneesissa munamassa on pastöroitua.
Katoppa tästä https://thl.fi/fi/web/elintavat-ja-ravitsemus/ravitsemus/suomalaisten-r…
Siitä selviää kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sulatejuusto ei ole tuorejuustoa. Sulatejuuston nimestä jo voi päätellä että kuumennusta on tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustele.
Saa olla kyllä aika ídíoottí perheessä jos ei ota vastaan perheen jäsenen tarjoamaa hyvää ruokaa ja menee tarjoilun edestä syömään maksullista palvelua kalliimmalla ja epäterveellisemmin. Kaikki tietää että tämä on hyvån kiertoa eikä íđiòòťťia kuten alapeukut. Asiat ovat vähän niin kuin me nöhdäön.