Miten joillain on tosi leveät lantioluut, muuten ihan laihoja ym Ovatkohan mestarisynnyttäjiä?
Kommentit (8)
ei tullut paljoo raskausarpia ja synnytys meni todella hyvin ;)
Itselläni leveä lantio ulkoapäin katsottuna, mutta eipähän mahdu lapset syntymään alateitse.
kun itselläni on liian kapea, ja synnytys oli tosi vaikea.
Ulkonäöllisesti sellaiset hieman leveämmät on nätit.
Mulla kanssa leveä lantio, nimenomaan luista. Vaikka olen hoikka, perseosasto on ja pysyy leveänä, viisi kiloa laihempana jo luut törröttivät rumasti vaikken ollut edes alipainoinen. Raskaudet on mulla olleet aina tosi helppoja, en tiedä mistä sitten johtuu
mutta synnyttäjänä olin erittäin hyväluinen.
Minullakin vauva jo kauan ehti olla syvällä lantiossa, synnytys oli nopea ja helppo.
Muutenkin koko raskaus ei olisi voinut fyysisesti paremmin mennä! Ulkoapäin en tosiaan näytä miltää " synnyttäjäihmiseltä" .
gynekologikin sanoi, että hyvin mahtuu vauva, mutta eipäs vaan mahtunut ja sektioon mentiin!
ja tooooooosi pitkä synnytys. Vauva tuli ulos lievästi virhetarjonnassa.
mulla leveä lantio ja synnytykset olleet nopeita, kun vauva on mahtunu koko raskausajan olemaan jo alhaalla lantiossa. Toisen lapsen kohdalla hyppäsin äitipolilla raskausaikana kun neuvolan mukaan vauva on liian alhaalla ym mut lääkäri vaan totesi et ei vauvan tarvitse hakea tilaa ylempää kun lantioonkin mahtuu.
Mitäköhän hait kysymyksellä :o)?