Annatteko alaikäisten teinien yökyläillä seurustelukumppania kanssa?
Miten on? Meidän 14v tyttö kovasti mankuu poikaystävälleen yöksi, mutta en aio päästää. Sitten kun on aikuinen voi tehdä mitä haluaa mutta minun aikanani ei yökyläillä.
Kommentit (11)
Joo ja seksistä pitää pidättäytyä ennen avioliittoa.
Aikaisintaan 16v. Voit vedota lakiin suojaikärajasta, vaikka pitäis kyllä riittää kun vanhempi sanoo ei käy.
Ainahan teinit vonkuu kaikkea.
Siitä ei oo sitten paluuta ja seuraavat 5 vuotta mitä teini vielä asuu kotona teillä on joku kundi joka yö. Mieti sitä ja sano ei.
Juu ja siihen seksiin tarvitaan yö... eiku!
Annan. Sitä voi harrastaa päiväsaikaankin, joten jos ne ovat sitä tehdäkseen, ne tekevät.
Kunnollisilla ihmisillä ei ole seurustelusuhteita ennen täysikäisyyttä eli 18 v. Tosi wt seurustella lapsena.
Mun mielestä ehkä kannattais miettiä, mitä siinä kieltää, jos kieltää yökyläilyn. En siis sano, että se on pakko sallia, mutta mikä se on se juttu, joka siinä kielletään? Sehän ei estä sitä, että nuoret harrastavat seksiä keskenään.
En.
Vanhempien tehtävänä on tuottaa pettymyksiä.
Palstalla olen oppinut, että ei se kielto sek siä estä, joten yökyläilymahdollisuutta ei edes tarvita. Nukkua voi omassa kodissa ja jos on muita tarpeita, niin koulussa on vessa ja kaupugissa puisto.
Vierailija kirjoitti:
Kunnollisilla ihmisillä ei ole seurustelusuhteita ennen täysikäisyyttä eli 18 v. Tosi wt seurustella lapsena.
Juuri näin. Alaikäisenä vehdanneilla on jotain läheisriippuvuusongelmia eivätkä oikein tule toimeen itsensäkään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Siitä ei oo sitten paluuta ja seuraavat 5 vuotta mitä teini vielä asuu kotona teillä on joku kundi joka yö. Mieti sitä ja sano ei.
Niin. Joku eri kundi joka yö.
En.