Julkkis, jonka kohtaamisesta on jäänyt erityisen hyvä mieli?
Yleensä täällä on keskustelua vain julkkisten törttöilyistä, mutta ajattelin nyt tehdä tälläisen positiivisemman ketjun.
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Matti ja Teppo, miettikääs muuten jos ne menis Vain Elämää, niin ne varmaa istuis samalla tuolilla vierekkäin :Dddd
Ja söis samalta lautaselta.
Pelle Miljoona, Arto Paasilinna (RIP), Jari Tervo
Apocalyptican tyypit (samalla lennolla).
Vierailija kirjoitti:
Matti ja Teppo, miettikääs muuten jos ne menis Vain Elämää, niin ne varmaa istuis samalla tuolilla vierekkäin :Dddd
Voi jumalauta
Michael Monroe <3 Kissojen esittelynäyttelyssä (Eli pienehkö tapahtuma jossa esitellään yleisölle eri kissarotuja) kysyi saako silittää mun kissaa. Tietysti annoin luvan ja kissa kävi Michaelin sylissäkin. Saatiin kuvallinen nimmari jossa on mun ja kissan nimi :D Todella mukava, eläinystävällinen persoona.
Anne Pohtamo miehineen. Teimme yhteistyötä heidän avioliittonsa alussa. Mukavia, kohteliaita ja kauniisti toisensa huomioivia.
Kirka. Oltiin samoissa juhlissa. Pääsin juttelemaan hänen kanssaan.
Ikäviä ihmisiä Lenita ja Roswitha Heikkilä. Molempien kanssa olen tehnyt töitä muotinäytösten val ottelussa.
Ville Valo. Jumalainen - ju-ma-lai-nen - ja niin herttainen mies. Antoi halatakin itseään kun kohteliaasti kuola valuen kysyin. Siinä vasta jumalainen mies.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin Jenni Vartiaisen lyhyesti kun tämä oli lähdössä Jenkkeihin kentällä. Jonotimme samassa turvatarkastuksessa ja juteltiin hetki small talkia. Ei yrittänyt esittää parempaa kuin muut tai diivailla vaan todella mukava ja lämmin fiilis tuli hänestä. Ja oli kyllä ihanan näköinen vaikka silmälasit ja meikkiä minimaalisesti.
Kiinnostaisi todella kovasti tietää että miten ne silmälasit vaikuttaa siihen kauneuteen :DD...
Sami Hedberg oli heti valmis selfieen ja otti kainaloon. Hyväntuulinen ja iloinen.
Vierailija kirjoitti:
Michael Monroe <3 Kissojen esittelynäyttelyssä (Eli pienehkö tapahtuma jossa esitellään yleisölle eri kissarotuja) kysyi saako silittää mun kissaa. Tietysti annoin luvan ja kissa kävi Michaelin sylissäkin. Saatiin kuvallinen nimmari jossa on mun ja kissan nimi :D Todella mukava, eläinystävällinen persoona.
Minulla myös Michael Monroesta pelkkää positiivista sanottavaa. En voi salassapidon takia kertoa tapauksesta, mutta sen nyt uskallan kertoa, että erittäin ihana ihminen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja söis samalta lautaselta.
Ja nuolis lautasen ja suutelis
Antti Tuisku on ollut aina fanitapaamisten yhteydessä todella kiva ja kohtelias faneilleen. Ihan erilainen kuin mitä Idols tuomarointi antoi ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Ville Valo. Jumalainen - ju-ma-lai-nen - ja niin herttainen mies. Antoi halatakin itseään kun kohteliaasti kuola valuen kysyin. Siinä vasta jumalainen mies.
Perälä kerto radiossa aikoinaan että hällä ei kaupassa rahat riittäny tai oli lompakko unohtunut tms. Niin takana oleva sanoi jotain, jäbältä tippu femma (ja ojensi vitosen Perälälle) Tämä herrasmies oli Ville VALO
Mä tapasin kerran Korpiklaanin jäsenet lentokentällä. Sain nimmarin ja pojat olivat selkeästi yllättyneitä, mutta sillai positiivisesti, että pyysin nimmaria ja että ylipäänsä tunnistin ne :D. Mukavan oloisia poikia.
Marjaana Maijala. Oli niin tavis bussissa lastensa kanssa :)
Näin aikoinaan Kirkaa lähes päivittäin. Asui mun opiskelupaikan yläkerrassa. Erittäin positiivinen ja ihana ihminen.