Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sanoi, että olen "tarpeeksi" hänelle eikä hän halua ketään parempaa

Vierailija
22.02.2019 |

Tuli mukava olo. Sanovatko miehet yleensäkin noin? Mitä vastaisitte?

Kommentit (118)

Vierailija
101/118 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiinnosta kysyn: katseleeko myös kaikkein kauneimpien eli 9-10-tasoisten naisten miehet muita naisia? Palvovatko miehet näitä naisia niin ettei itsetunto jää huonoksi? Ap

Riippuuko naisen itsetunto mieheltä saadusta palvomisesta? 

Eikös hyvällä itsetunnolla varustettu nainen pysty hyväksymään sen asian, että mies katsoo myös muita naisia. Asia on tietysti eri, jos mies on juntti ja avoimesti kuolaa toisten naisten perään. 

Hyvällä itsetunnolla varustettu nainen on mieluummin yksin kuin tyytyy mieheen ,joka ei pysty kiinnittämään huomiotaan yksinomaan kumppaninsa.

Käytätkö hormonaalista ehkäisyä? Lopeta se. Se aiheuttaa juuri tuollaista sairaalloista mustasukkaisuutta, ahdistusta ja itkuisuutta.

Vierailija
102/118 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset taas ylinanalysoimassa jokaisen miehen sanan atomeiksi.

Eipä ole ihme että naisvaltaiset työpaikatkin on niitä ongelmapesäkkeitä. 

Naisena olen hyvin pitkälle samaa mieltä ja yritin sitä selkokielellä vääntää tuolla ylempänä kommentissani 10.

Olen tällä palstalla tullut siihen tulokseen, että sivumerkitysten ja koodien kaivelu on naisilla valitettavan yleinen piirre ja liittyy joko heikkoon itsetuntoon tai vainoharhaiseen luonteeseen. Ja nuohan esiintyvät aika usein kimpassa.

Mies puhuu suoraan ja tarkoittaa mitä sanoo, mutta ei ehkä aina osaa sanoa, mitä tarkoittaa. Eikä todellakaan kierosti vihjaile tai piilovittuile. Jos mies haluaa loukata, kyllä hän loukkaa ihan päin naamaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/118 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ajattelen niin, että mies on sinuun tyytyväinen ja valmis sitoutumaan. Mikään runoilija hän ei kyllä selvästikään ole. Tilanne on ongelma vain jos itsetuntosi on heikko, kaipaat toistuvia kehuja ja uskot palstajästien jänkytyksen ulkonäön ensisijaisuudesta ja

pettyneiden miesten pakkotyytymisestä.

Vierailija
104/118 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh. En ole koskaan käyttänyt hormonaalista ehkäisyä. Lisäksi minulla on fiksu ja mukava mies, jolle olen sen ykkösvalinta. Ja mistä sen tiedän? Hän jätti kaikki muut takiani mukaanlukien silloisen avokkinsa.

Vierailija
105/118 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehheh. En ole koskaan käyttänyt hormonaalista ehkäisyä. Lisäksi minulla on fiksu ja mukava mies, jolle olen sen ykkösvalinta. Ja mistä sen tiedän? Hän jätti kaikki muut takiani mukaanlukien silloisen avokkinsa.

No mutta tuohan on mukava kuulla. Saa nähdä millaisen naisen takia hän sinut jättää.

Vierailija
106/118 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai nyt jätti ennen kuin aloitte panemaan?

Vierailija
107/118 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiinnosta kysyn: katseleeko myös kaikkein kauneimpien eli 9-10-tasoisten naisten miehet muita naisia? Palvovatko miehet näitä naisia niin ettei itsetunto jää huonoksi? Ap

Riippuuko naisen itsetunto mieheltä saadusta palvomisesta? 

Eikös hyvällä itsetunnolla varustettu nainen pysty hyväksymään sen asian, että mies katsoo myös muita naisia. Asia on tietysti eri, jos mies on juntti ja avoimesti kuolaa toisten naisten perään. 

Hyvällä itsetunnolla varustettu nainen on mieluummin yksin kuin tyytyy mieheen ,joka ei pysty kiinnittämään huomiotaan yksinomaan kumppaninsa.

Käytätkö hormonaalista ehkäisyä? Lopeta se. Se aiheuttaa juuri tuollaista sairaalloista mustasukkaisuutta, ahdistusta ja itkuisuutta.

Alapeukuttajaa suosittelen tutustumaan pillerien ja hormonikierukan sivuvaikutuksiin.

108/118 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ainakin on varmaa että jos Ap jatkaa ylianalysointia niin tulee hissukaksi mies :D

Siis jos mitä tahansa sanoo niin sen voi vääntää negatiiviseksi. Klassinen sudenkuoppahan on se jos mies erehtyy sanomaan mielitietylleen: Olet tänään tosi kaunis.

Vastapuoli miettii: Mitä tuo sanoi!!! Se sanoi etten ollut eilen kaunis!

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
109/118 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin miehelle, että ulkonäköäni ei saa enää kommentoida mihinkään suuntaan paitsi rehellisesti. En halua suhteen perustuvan enää harhakuville. Ap

Vierailija
110/118 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä ainakaan. Valitsin itselleni täydellisen kumppanin, eikä ole mitään mielenkiintoa muita kohtaan.

Vierailija
111/118 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi välttää kuopan joko pitämältä suunsa kiinni toisen ulkonäöstä tai saanoo pelkästään, että olet kaunis.

Vierailija
112/118 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin näin. En kai muuten olisi suhteeseen edes ryhtynyt.

Vierailija
113/118 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin näin. En kai muuten olisi suhteeseen edes ryhtynyt.

Oho, oikea alfanaaras.

Vierailija
114/118 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en minä ainakaan. Valitsin itselleni täydellisen kumppanin, eikä ole mitään mielenkiintoa muita kohtaan.

Oletko mies vai nainen? Kauanko olette olleet yhdessä?

Vierailija
115/118 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyntyyppisen miehen tapa sanoa sinulle, että olet todella tärkeä hänelle.

-Mies

Vierailija
116/118 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietyntyyppisen miehen tapa sanoa sinulle, että olet todella tärkeä hänelle.

-Mies

Minkälaisen?

Vierailija
117/118 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoilla sanoilla minuakin kehuttiin. Lisäksi olin niin kaunis, mies oli minusta mustasukkainen ja ihmetteli miten on saanut näin kauniin naisen. Ja pani kaikkea mikä liikkua. Tai ei edes kyllä tarvinnut liikkua. Kaikki mitä miesten suusta ulos tulee, on p*skaa.

Vierailija
118/118 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ainakaan mikään kaunokielinen runopoika.

Meneeks teiillä niin "nyt vtun huoora vedäs halarit ylles ha kommandopipopääähän. Mä ajaaan ja sä tyhjennän kaiiiki."