Mies sanoi, että olen "tarpeeksi" hänelle eikä hän halua ketään parempaa
Tuli mukava olo. Sanovatko miehet yleensäkin noin? Mitä vastaisitte?
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Saanko kysyä että miten tuo olisi pitänyt ilmaista?
"Kulta olet just sopiva mulle, enkä edes välitä miettiä olisko parempaa, näin on hyvä"? Harva meistä edes luulee olevansa täydellinen, ei sitä tarvitse valehdella.
Vierailija kirjoitti:
En ainakaan sanoisi noin vaimolleni. Sanoisin, ettei parempaa ole tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kulta olet just sopiva mulle, enkä edes välitä miettiä olisko parempaa, näin on hyvä"? Harva meistä edes luulee olevansa täydellinen, ei sitä tarvitse valehdella.
Mutta pitäisi sitten olla kiitollinen kun TIETÄÄ miehen kuin miehen helposti vaihtavan tai pettävän jos on parempaa tiedossa. Ei siinä "rakkaudet" paljon paina. Tämän asian nainen TIEDOSTAA!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei tajua, ei sitten millään. Naiselle tuo kommentti siitä, että "olet tarpeeksi" kuulostaa tasan siltä, että "En saanut Ferraria, mutta kyllä Toyotakin riittää". Pääseehän sillä Toyotallakin kauppaan. Muiden autonostajien seurassa mies sitten puhuu Ferrareista, vilkaisee kadulla Ferrarin perään kun ajelee Toyotansa kanssa ja naisen joka on siinä Toyotan asemassa pitäisi olla miehelle tästä vielä kiitollinen. Sitten sitä miettii miten pääsisi edes lähelle Ferrarin arvostusta kun vuosien myötä Toyotakin menee vain huonoon kuntoon.
Ketkä rikastuvat ovat autokorjaamot, automaalarit, autojen tuunaajat, veikkaus jossa miehet pelaavat innoissaan, että olisi voisi lähteä Dubaihin autonäyttelyyn ja kaiken aikaa Toyota tietää, että kaikesta korjailusta ja laittamisesta huolimatta Toyota saatetaan vaihtaa uudempaan versioon vuosien jälkeen kun autonomistaja vaihtaa uudempaan Toyotan malliin. Tai ehkä jos rahaa tulee jostain miksei sitten vaikka uusimpaan Ferrariin. Ap
Jos tajuaisivat, niin eivät olisi miehiä. Jos haluat seurustelusuhteen tunteistaan täsmällisesti ja yksiselitteisesti kommunikoivan ihmisen kanssa, niin rupea sitten lesboksi. Jos ei nappaa, niin turha potkia tutkainta vastaan. Tai voithan ruveta tietty Ferrariksi.
Mielestäsi kaikki miehet ovat älykkyydeltään jollain apinan tasolla?
Mielestäsi ihminen on apinan tasolla, jos ei ymmärrä naisten ajatusten juoksua, niinkö? Pelkäätkö miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä, jos seurassas kattelee muita niin ei mitään kunnioitusta.
Eikö kaikki miehet sössötä aina siitä miten on normaalia katsella nättejä naisia? Ap
Sössöttäköön, ei sellaista silti kannata sietää.
Sitä paitsi on eri asia huomata että kadulla on kaunis nainen kuin alkaa tuijottaa kuola valuen vaikka oma nainen on vieressä tai että salaa haaveilee sellaisesta eikä arvosta omaansa, kunhan on vaan joku.
En mäkään ole kiinnostunut tapaamaan mitään miestäni parempaa, ,kun tiedän ettei tästä enää parane, ja jos muka vaikuttaisikin siltä, niin elämänkokemus kertoo kyllä että se on vain harhaa, ja todellisuudessa ihminen punnitaan pitkän ajankuluessa, ja silloin kun kaikki ei ole ruusujen tanssia.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako hän, että on tyytynyt minuun? Ap
Tästä syystä naisille ei milloinkaan kerrota totuutta. Nytkin mies on mennyt vastaaman rehellisesti kysymykseesi. Hän on siis tyytyväinen parisuhteeseen sinun kanssa ja kaikki on hyvin. Aina voi tietysti löytyä kauniinpi tai viisaampi tai seksissä parempi, mutta hän ei koe mitään tarvetta etsiä parempaa puolisoa.
Eli hän on tyytyväinen paarisuhteeseenne, mutta ei ymmärrä mitä naiselle voi ja mitä ei voi sanoa.
Mister kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ainakaan sanoisi noin vaimolleni. Sanoisin, ettei parempaa ole tms.
Näin, eli pieniä valkoisia valheita, niin suhde toimii paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selkeästi tuossa kumminkin käsket valehdella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä, jos seurassas kattelee muita niin ei mitään kunnioitusta.
Eikö kaikki miehet sössötä aina siitä miten on normaalia katsella nättejä naisia? Ap
Fiksut miehet saattaa katsellakin, mutta ei silloin, jos kumppani on paikalla (tai sitten todella huomaamatta). Samoin fiksut naiset. Avoin toisten naisten/miesten vilkuilu on todella huonoa käytöstä.
Vähän vastaava tilanne, kun jos naisystävä/vaimo kysyy, että "onko tuo nainen (vaikka telkkarissa) kauniimpi kuin minä?". Toki jos parisuhde on hyvällä pohjalla, niin voi vastata rehellisesti, mutta varsinkin uusissa suhteissa näissä tilanteissa pitää olla kieli keskellä suuta, kun vastaa.
Tai toinen klassikko: "näytänkö minä lihavalta tässä mekossa?".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai vielä kullitella pitäisi? Tässä vinkki: anna ensi kerralla ainoa oikea vastausvaihtoehto A jo lapulla etukäteen, kaikki saavat siten mitä tahtovat.
Vierailija kirjoitti:
Vähän vastaava tilanne, kun jos naisystävä/vaimo kysyy, että "onko tuo nainen (vaikka telkkarissa) kauniimpi kuin minä?". Toki jos parisuhde on hyvällä pohjalla, niin voi vastata rehellisesti, mutta varsinkin uusissa suhteissa näissä tilanteissa pitää olla kieli keskellä suuta, kun vastaa.
Tai toinen klassikko: "näytänkö minä lihavalta tässä mekossa?".
Minä olen aina vastannut noihin kysymyksiin, että onko taas se päivä, kun pitää tapella, ja miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei tajua, ei sitten millään. Naiselle tuo kommentti siitä, että "olet tarpeeksi" kuulostaa tasan siltä, että "En saanut Ferraria, mutta kyllä Toyotakin riittää". Pääseehän sillä Toyotallakin kauppaan. Muiden autonostajien seurassa mies sitten puhuu Ferrareista, vilkaisee kadulla Ferrarin perään kun ajelee Toyotansa kanssa ja naisen joka on siinä Toyotan asemassa pitäisi olla miehelle tästä vielä kiitollinen. Sitten sitä miettii miten pääsisi edes lähelle Ferrarin arvostusta kun vuosien myötä Toyotakin menee vain huonoon kuntoon.
Ketkä rikastuvat ovat autokorjaamot, automaalarit, autojen tuunaajat, veikkaus jossa miehet pelaavat innoissaan, että olisi voisi lähteä Dubaihin autonäyttelyyn ja kaiken aikaa Toyota tietää, että kaikesta korjailusta ja laittamisesta huolimatta Toyota saatetaan vaihtaa uudempaan versioon vuosien jälkeen kun autonomistaja vaihtaa uudempaan Toyotan malliin. Tai ehkä jos rahaa tulee jostain miksei sitten vaikka uusimpaan Ferrariin. Ap
Jos tajuaisivat, niin eivät olisi miehiä. Jos haluat seurustelusuhteen tunteistaan täsmällisesti ja yksiselitteisesti kommunikoivan ihmisen kanssa, niin rupea sitten lesboksi. Jos ei nappaa, niin turha potkia tutkainta vastaan. Tai voithan ruveta tietty Ferrariksi.
Miten ruvetaan Ferrariksi? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai vielä kullitella pitäisi? Tässä vinkki: anna ensi kerralla ainoa oikea vastausvaihtoehto A jo lapulla etukäteen, kaikki saavat siten mitä tahtovat.
Tämä. Naiset voisivat antaa valmiit vastauksen kysymyksiinsä, jotka haluavat kuulla. Ei tulisi riitaa turhan takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä syystä naisille ei milloinkaan kerrota totuutta. Nytkin mies on mennyt vastaaman rehellisesti kysymykseesi. Hän on siis tyytyväinen parisuhteeseen sinun kanssa ja kaikki on hyvin. Aina voi tietysti löytyä kauniinpi tai viisaampi tai seksissä parempi, mutta hän ei koe mitään tarvetta etsiä parempaa puolisoa.
Eli hän on tyytyväinen paarisuhteeseenne, mutta ei ymmärrä mitä naiselle voi ja mitä ei voi sanoa.
Tästä syystä ei pidä olla sellaisen miehen kanssa joka ei ole täysin lääpällään suhun ja palvo sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Naiset voisivat antaa valmiit vastauksen kysymyksiinsä, jotka haluavat kuulla. Ei tulisi riitaa turhan takia.
Miten se voi olla turhaa riitaa jos mies valehtelee? Tai kun suhde ei ole oikeasti sellainen kuin nainen luulee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selkeästi tuossa kumminkin käsket valehdella.
En käske. V-ttuakos roikut suhteessa, jossa et voi sanoa edes tuota puolisollesi, silloin ei ole mitään syytä pysyä yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä syystä ei pidä olla sellaisen miehen kanssa joka ei ole täysin lääpällään suhun ja palvo sua.
En halua palvontaa, enkä mitään jalustalle nostamista, haluan tasapainoisen suhteen, jossa kummallakin on hyvä olla tekemättä tärkeissä asioissa liikoja kompromisseja.
Mielestäsi kaikki miehet ovat älykkyydeltään jollain apinan tasolla?