Tulen tänne kun en löydä netistä muuta mielenkiintoista. Millä sivuilla kävitte ennen tännetuloa?
Jos niistä saisi jotain vinkkiä. Itse katsoin läpi Suomen ja Ruotsin roskalehdet ja Facebookin. Ja paperilehden aamukahvilla. Sen jälkeen en taas keksi mitään. Juon aamukahvia ja tykkäisin selata nettiä samalla, mutta mielellään jotain muuta kuin vauvapalstaa.
Kommentit (46)
Minä aloitan aamuni YleAreenalla, kun on ilmainen. Aamu-tv:tä kattelen, jos on hyvä aihe - osaan napsauttaa kiinnikin jos ei kiinnosta. Sieltä olen katsonut paljon sarjoja ja dokumentteja. Yleensä uutisetkin, helpompaa niin ei tarvitse olla juuri tasan klo 18 (esim.) siinä ruudun ääressä. Iltalehti ja ILtasanomat vilkaisen läpi, lähinnä uutisten ja ulkomaiden osalta. Hesari ärsyttää, kun suurinpiirtein kaikki jutut ovat maksumuurin takana - siksi. Samoin paikkakuntani sanomat. Vauva:lla käyn ehkä kerran päivässä kun ei parempaa löydy, ja ihan samaa kysymystä kuin ap:kin olen miettinyt :) Kiitos avauksesta. Toiv. poikii kivoja vinkkejä!
Ääni täältä jo mainitulle Anita ja tyypit, sekä Tiluksilla faceille 👍
GoogleMapsista katon aina välimatkoja, kun etin päivittäin töitä, ja mietin, onko mahoton ajomatka. Asun pienellä paikkakunnalla. Työnhakusivustot tietty erikseen. Huvikseni fb - mutta kännykällä, kännystä tulee aina niitä videoita, joihin jää koukkuun hetkeksi. Sitten YleAreena, ja Vauva. Nuo Riemurasiat ja YLilaudat oli mulle tuntemattomia - pittääpä käyvä kun oikein tylsä sadepäivä tullee.
Dualingo, helppo ja ilmainen monien eri kielien opiskeluun.
Daily Mail, Reddit, M urhainfon kadonneet-osio, ip lehtien otsikot. Sitten käväisin Vintedissä.