Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana mutta kuka on lapsen isä

Vierailija
22.02.2019 |

Olen viidennellä kuulla raskaana mutta en pysty nauttimaan odotusajastani, koska mielen päällä on koko ajan epätietoisuus lapsen isästä.

Tapahtui nimittäin niin, että humalassa menin harrastamaan seksiä mieheni isäpuolen, eli tavallaan kai sitten appiukon, kanssa. Ei siitä sen enempää, kuin että yksi asia vaan johti toiseen jne.

Nyt vaan koko ajan huolettaa, että se tulee ilmi. Ja se kyllä tulee, jos appiukko on lapseni isä, sillä vaikka mieheni on suomalainen, niin hänen isäpuolensa on ulkomaalainen (kenialainen). Miten tän voi selittää sitten enää? Olisi kai pitäny tehdä abortti kun sain tietää olevani raskaana, mutta kun olimme mieheni kanssa jo päättäneet lapsen tehdä....

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh huh... Tsemppiä vaan. Mulla oli saman lainen tilanne kun meille syntyi toinen lapsi. Appiukko oli sen isä mutta onneksi suku näkö on niin voimakas miehen suvussa että tenava näyttää ihan isältään. Kenenkää ei tartte tietää vaan se riittää että mä tiedän ja elän tiedon kanssa

Toivottavasti suhtaudut samalla tavalla miehen petoksiin ja valheisiin. Ei sen väliä miten sua kusettaa, kunhan itse tietää mitä tekee.

Vierailija
42/50 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö itse sitten ole ikinä mokanneet? Täydellisiä ihmisiä ei ole. Me kaikki ollaan viettiemme vietävinä ja heikkoja. 

-Ap

Mutta osa meistä osaa pyytää anteeksi ja kantaa vastuunsa virheistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei porukat, älkää ottako ihan niin tosissaan, jooko? Ei varmasti pidä tämä tarina totta. Nimittäin jos pitäisi, niin kukaan ei olisi niin hullu että tulisi julkiselle palstalle tuollaista kirjoittamaan, on nääs sen verran erikoiset yksityiskohdat kyseessä (kuinka monta kenialaista on Suomessa, joiden miniä on 5. kk raskaana?!). Haloo!

Missä olen väittänyt, että anoppi ja hänen miehensä asuvat Suomessa? He olivat käymässä Suomessa kun tämä tapahtui. He eivät asu Suomessa eikä liioin Keniassakaan.

-Ap

No mitä väliä sillä on, missä se anoppisi miehineen asuu, vaikka asuisivat Mikronesiassa? Kai se OMA MIEHESI kuitenkin osaa suomea sen verran lukea, että jos törmää tähän keskusteluun niin saattaa hiffata missä mennään...

Parempi olis kun lukiskin, niin ei mun tarvitse kertoa. Vaan eipä häntä kiinnosta, kun kaikki illat tuntuu hänellä menevän veneellään ja kuoroharrastuksessa. Vähän on kylmät tunnelmat välillä meidän suhteessa. Ehkä hän jopa aavistaa jotain. Toivon todella niin. Pääsis pois tästä tilanteesta.

-Ap

Toi kuoroharrastus meni vähän yli.

Vierailija
44/50 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli.

Vierailija
45/50 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on tainnut katsoa liikaa Kauniita ja rohkeita?

Vierailija
46/50 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mutkuleuka muta---kuono.

Vierailija
47/50 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen on kuin kompassi. Perse aina kohti etelää.

Ja suomalaisella miehellä itään.

Vierailija
48/50 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli liian provo provo, ei mee läpi.

Vierailija
49/50 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sä oot se paksuna oleva muija jonka anoppi lähti Afrikan miehen mukaan. Sun miehen käy joka viikko kuoroharjoituksissa....siis "kuoroharjoituksissa"   ja vetelee muina aikoina melkoisia saaliita.

Mitäs muuta sä,ap, teet kuin kirjoittelet satuja tänne?

Vierailija
50/50 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen on kuin kompassi. Perse aina kohti etelää.

Ja suomalaisella miehellä itään.

Aika kömpelö. Tuleeko ne Tatjanat vetäsemään suomalaista miestä prseeseen, jos perse on siihen suuntaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän