Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana mutta kuka on lapsen isä

Vierailija
22.02.2019 |

Olen viidennellä kuulla raskaana mutta en pysty nauttimaan odotusajastani, koska mielen päällä on koko ajan epätietoisuus lapsen isästä.

Tapahtui nimittäin niin, että humalassa menin harrastamaan seksiä mieheni isäpuolen, eli tavallaan kai sitten appiukon, kanssa. Ei siitä sen enempää, kuin että yksi asia vaan johti toiseen jne.

Nyt vaan koko ajan huolettaa, että se tulee ilmi. Ja se kyllä tulee, jos appiukko on lapseni isä, sillä vaikka mieheni on suomalainen, niin hänen isäpuolensa on ulkomaalainen (kenialainen). Miten tän voi selittää sitten enää? Olisi kai pitäny tehdä abortti kun sain tietää olevani raskaana, mutta kun olimme mieheni kanssa jo päättäneet lapsen tehdä....

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö itse sitten ole ikinä mokanneet? Täydellisiä ihmisiä ei ole. Me kaikki ollaan viettiemme vietävinä ja heikkoja. 

-Ap

Vaikka sinä olet niin kaikki ei todellakaan ole.

Säälin sun miestä.

No kaikilla ei oo elämää. 

-Ap

Niin ja sulle ilmeisesti p*rseen jakaminen ympäri kylää on elämää:D

Vierailija
22/50 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen on kuin kompassi. Perse aina kohti etelää.

Miten se sulta on pois? 

-Ap

Ei mitenkään, mutta sulle se on paljon lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö itse sitten ole ikinä mokanneet? Täydellisiä ihmisiä ei ole. Me kaikki ollaan viettiemme vietävinä ja heikkoja. 

-Ap

Säälin sun miestä.

-Ap

En oo jakanu "ympäri kylää". Ainoastaan miehelle, hänen isäpuolelleen ja muutamalle muulle hänen sukulaiselleen. Turha yrittää musta mitään huonoa tehdä!

-Ap

Vierailija
24/50 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Ap

On tullut mokattua, mutta toi sun moka on kaikkien mokien äiti.

Vierailija
25/50 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

4/5

Vierailija
26/50 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan ihku ihanaaa, tämä ap. Tsemppiä elämääsi!

Kiitos kannustuksesta <3 Vaikka ei tää kyllä ihanaa oo........

-Ap

Vierailija
27/50 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämisen vielä jotenkuten ymmärrään, mutta appiukon kanssa!!!!

Hyi helkkari sentään!

Vierailija
28/50 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän se totuus tuli miksi naiset on aina niin sitä asiaa vastaan, jos mies haluaa dna testin ja siitä loukkaannutaan ja aletaan puhumaan luottamuksesta.

Vierailija
29/50 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei porukat, älkää ottako ihan niin tosissaan, jooko? Ei varmasti pidä tämä tarina totta. Nimittäin jos pitäisi, niin kukaan ei olisi niin hullu että tulisi julkiselle palstalle tuollaista kirjoittamaan, on nääs sen verran erikoiset yksityiskohdat kyseessä (kuinka monta kenialaista on Suomessa, joiden miniä on 5. kk raskaana?!). Haloo!

Vierailija
30/50 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei porukat, älkää ottako ihan niin tosissaan, jooko? Ei varmasti pidä tämä tarina totta. Nimittäin jos pitäisi, niin kukaan ei olisi niin hullu että tulisi julkiselle palstalle tuollaista kirjoittamaan, on nääs sen verran erikoiset yksityiskohdat kyseessä (kuinka monta kenialaista on Suomessa, joiden miniä on 5. kk raskaana?!). Haloo!

Missä olen väittänyt, että anoppi ja hänen miehensä asuvat Suomessa? He olivat käymässä Suomessa kun tämä tapahtui. He eivät asu Suomessa eikä liioin Keniassakaan.

-Ap

Vierailija
31/50 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tämäkin ollut ihan viihdyttävä, mutta yritä seuraavaa avausta vähän hioa, dramaturgiassa on vielä kehitettävää 

Vierailija
32/50 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan yleistä on tuollainen sukujen välinen paneskelu kun täälläkin on useampi kertoo sekstailleensa anoppinsa tai appensa kanssa? Eipä siinä, olen minäkin touhunnut mieheni kahden veljen sekä myös hänen siskonsa kanssa - eri kertoina kuitenkin....

Vierailija
33/50 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä olen väittänyt, että anoppi ja hänen miehensä asuvat Suomessa? He olivat käymässä Suomessa kun tämä tapahtui. He eivät asu Suomessa eikä liioin Keniassakaan.

-Ap

Ja kas näin tehtiin homma vieläkin helpommaksi, kuka ap onkaan :D

Kukaan jaksa näin typerää stooria uskoa, mutta leikitään, että tämä on totta, toivon kovasti, että "appiukko" on isä, sitten sun ei tarvii pähkiä enempiä jatkossa.

Vierailija
34/50 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan yleistä on tuollainen sukujen välinen paneskelu kun täälläkin on useampi kertoo sekstailleensa anoppinsa tai appensa kanssa? Eipä siinä, olen minäkin touhunnut mieheni kahden veljen sekä myös hänen siskonsa kanssa - eri kertoina kuitenkin....

Oman ystäväpiirin otannan perusteella toi on kyl melko yleistä. Vähä jokainen on jossain vaiheessa kokeillu avo-/aviopuolison sukulaista. Mun mielestä aika sairasta vaikka toki kieltämättä tunnenkin vetoa omiin serkkuihin. Mutta ne onkin mun sukulaisia.

Vierailija
35/50 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

No mitä väliä sillä on, missä se anoppisi miehineen asuu, vaikka asuisivat Mikronesiassa? Kai se OMA MIEHESI kuitenkin osaa suomea sen verran lukea, että jos törmää tähän keskusteluun niin saattaa hiffata missä mennään...

Vierailija
36/50 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

No mitä väliä sillä on, missä se anoppisi miehineen asuu, vaikka asuisivat Mikronesiassa? Kai se OMA MIEHESI kuitenkin osaa suomea sen verran lukea, että jos törmää tähän keskusteluun niin saattaa hiffata missä mennään...

Parempi olis kun lukiskin, niin ei mun tarvitse kertoa. Vaan eipä häntä kiinnosta, kun kaikki illat tuntuu hänellä menevän veneellään ja kuoroharrastuksessa. Vähän on kylmät tunnelmat välillä meidän suhteessa. Ehkä hän jopa aavistaa jotain. Toivon todella niin. Pääsis pois tästä tilanteesta.

-Ap

Vierailija
37/50 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nihkee trolli, yritä nyt edes

Vierailija
38/50 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Säälin sun miestä.

-Ap

En oo jakanu "ympäri kylää". Ainoastaan miehelle, hänen isäpuolelleen ja muutamalle muulle hänen sukulaiselleen. Turha yrittää musta

mitään huonoa tehdä!

Yäk, mikä sukulaisten panopatja olet, hyi hel...tti.

Vierailija
39/50 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäskö sulla alkaa kirjoittaa näitä juttuja saippuasarjoihin. Ihan kaunari meinikiä.

Vierailija
40/50 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sait ainakin mustaa lerssiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan