Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana mutta kuka on lapsen isä

Vierailija
22.02.2019 |

Olen viidennellä kuulla raskaana mutta en pysty nauttimaan odotusajastani, koska mielen päällä on koko ajan epätietoisuus lapsen isästä.

Tapahtui nimittäin niin, että humalassa menin harrastamaan seksiä mieheni isäpuolen, eli tavallaan kai sitten appiukon, kanssa. Ei siitä sen enempää, kuin että yksi asia vaan johti toiseen jne.

Nyt vaan koko ajan huolettaa, että se tulee ilmi. Ja se kyllä tulee, jos appiukko on lapseni isä, sillä vaikka mieheni on suomalainen, niin hänen isäpuolensa on ulkomaalainen (kenialainen). Miten tän voi selittää sitten enää? Olisi kai pitäny tehdä abortti kun sain tietää olevani raskaana, mutta kun olimme mieheni kanssa jo päättäneet lapsen tehdä....

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nainen on kuin kompassi. Perse aina kohti etelää.

Vierailija
2/50 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantain misogyyninen isyysepäilyprovoketju.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doddii. Isukille pikku ylläri synnärillä.

Vierailija
4/50 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sitten synnärillä selviää.

Vierailija
5/50 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh... Tsemppiä vaan. Mulla oli saman lainen tilanne kun meille syntyi toinen lapsi. Appiukko oli sen isä mutta onneksi suku näkö on niin voimakas miehen suvussa että tenava näyttää ihan isältään. Kenenkää ei tartte tietää vaan se riittää että mä tiedän ja elän tiedon kanssa

Vierailija
6/50 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea tulevasta lapsesta ja yksinhuoltajuudesta <3

Vierailija
7/50 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot että se paloi pohjaan tai keksit jonkun sairauden miksi lapsesta tulee tumma.

Niin tai jos raskaus menee yliajalle niin selität että pulla oli liian kauan uunissa

Vierailija
8/50 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi ihan samalla tavalla mutta onneksi mies ja appiukko on samannäköisiä. 

Vierailija
9/50 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jostain syystä sulle ei lohkea millään, edes pilkkopimeässä. Katkeraa olla syrjitty valkoinen heteromies.

Vierailija
10/50 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ongelmaa tuossa muka on? Eihän miehesi muutenkaan mitään tajua, kun sun kanssas on.

Oikeasti jonne 12 vee, oot kohta liemessä Porvoossa.

Vierailija
11/50 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet uskossa, niin kun lapsi on syntynyt ristit vaan miehesi edessä kätesi ja sanot ihme on tapahtunut:)

Vierailija
12/50 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se sulta on pois? 

-Ap

Vierailija
13/50 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh huh... Tsemppiä vaan. Mulla oli saman lainen tilanne kun meille syntyi toinen lapsi. Appiukko oli sen isä mutta onneksi suku näkö on niin voimakas miehen suvussa että tenava näyttää ihan isältään. Kenenkää ei tartte tietää vaan se riittää että mä tiedän ja elän tiedon kanssa

Toivottavasti miehesi saa edes joskus tietää, ettei tuhlaa koko elämäänsä kaltaisesi ihmisen kanssa.

Vierailija
14/50 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö itse sitten ole ikinä mokanneet? Täydellisiä ihmisiä ei ole. Me kaikki ollaan viettiemme vietävinä ja heikkoja. 

-Ap

Vierailija
15/50 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää en siis olekaan ainoo jolle sattuu ja tapahtuu? Mää olen harrastanu seksiä useemman kerran anopin kans, mutta kun hän on jo sen verran vanhempi ettei enää raskaaksi tuu - onneksi.

Vierailija
16/50 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö itse sitten ole ikinä mokanneet? Täydellisiä ihmisiä ei ole. Me kaikki ollaan viettiemme vietävinä ja heikkoja. 

-Ap

Vaikka sinä olet niin kaikki ei todellakaan ole.

Säälin sun miestä.

Vierailija
17/50 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vai olisiko se sittenkin naapurin susikoira...?

Vierailija
18/50 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihku ihanaaa, tämä ap. Tsemppiä elämääsi!

Vierailija
19/50 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Vaikka sinä olet niin kaikki ei todellakaan ole.

Säälin sun miestä.

No kaikilla ei oo elämää. 

-Ap

Vierailija
20/50 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, olen mokaillut elämässäni toki, mutta en ole pannut ilman kumia vieraan miehen kanssa ja tullut siitä raskaaksi. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi