Raskaana mutta kuka on lapsen isä
Olen viidennellä kuulla raskaana mutta en pysty nauttimaan odotusajastani, koska mielen päällä on koko ajan epätietoisuus lapsen isästä.
Tapahtui nimittäin niin, että humalassa menin harrastamaan seksiä mieheni isäpuolen, eli tavallaan kai sitten appiukon, kanssa. Ei siitä sen enempää, kuin että yksi asia vaan johti toiseen jne.
Nyt vaan koko ajan huolettaa, että se tulee ilmi. Ja se kyllä tulee, jos appiukko on lapseni isä, sillä vaikka mieheni on suomalainen, niin hänen isäpuolensa on ulkomaalainen (kenialainen). Miten tän voi selittää sitten enää? Olisi kai pitäny tehdä abortti kun sain tietää olevani raskaana, mutta kun olimme mieheni kanssa jo päättäneet lapsen tehdä....
Kommentit (50)
Perjantain misogyyninen isyysepäilyprovoketju.
Doddii. Isukille pikku ylläri synnärillä.
Kyllä se sitten synnärillä selviää.
Huh huh... Tsemppiä vaan. Mulla oli saman lainen tilanne kun meille syntyi toinen lapsi. Appiukko oli sen isä mutta onneksi suku näkö on niin voimakas miehen suvussa että tenava näyttää ihan isältään. Kenenkää ei tartte tietää vaan se riittää että mä tiedän ja elän tiedon kanssa
Onnea tulevasta lapsesta ja yksinhuoltajuudesta <3
Vierailija kirjoitti:
Sanot että se paloi pohjaan tai keksit jonkun sairauden miksi lapsesta tulee tumma.
Niin tai jos raskaus menee yliajalle niin selität että pulla oli liian kauan uunissa
Mulle kävi ihan samalla tavalla mutta onneksi mies ja appiukko on samannäköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen on kuin kompassi. Perse aina kohti etelää.
Mutta jostain syystä sulle ei lohkea millään, edes pilkkopimeässä. Katkeraa olla syrjitty valkoinen heteromies.
Mitä ongelmaa tuossa muka on? Eihän miehesi muutenkaan mitään tajua, kun sun kanssas on.
Oikeasti jonne 12 vee, oot kohta liemessä Porvoossa.
Jos olet uskossa, niin kun lapsi on syntynyt ristit vaan miehesi edessä kätesi ja sanot ihme on tapahtunut:)
Vierailija kirjoitti:
Miten se sulta on pois?
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Huh huh... Tsemppiä vaan. Mulla oli saman lainen tilanne kun meille syntyi toinen lapsi. Appiukko oli sen isä mutta onneksi suku näkö on niin voimakas miehen suvussa että tenava näyttää ihan isältään. Kenenkää ei tartte tietää vaan se riittää että mä tiedän ja elän tiedon kanssa
Toivottavasti miehesi saa edes joskus tietää, ettei tuhlaa koko elämäänsä kaltaisesi ihmisen kanssa.
Ettekö itse sitten ole ikinä mokanneet? Täydellisiä ihmisiä ei ole. Me kaikki ollaan viettiemme vietävinä ja heikkoja.
-Ap
Mää en siis olekaan ainoo jolle sattuu ja tapahtuu? Mää olen harrastanu seksiä useemman kerran anopin kans, mutta kun hän on jo sen verran vanhempi ettei enää raskaaksi tuu - onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö itse sitten ole ikinä mokanneet? Täydellisiä ihmisiä ei ole. Me kaikki ollaan viettiemme vietävinä ja heikkoja.
-Ap
Vaikka sinä olet niin kaikki ei todellakaan ole.
Säälin sun miestä.
...vai olisiko se sittenkin naapurin susikoira...?
Aivan ihku ihanaaa, tämä ap. Tsemppiä elämääsi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ap
Vaikka sinä olet niin kaikki ei todellakaan ole.
Säälin sun miestä.
No kaikilla ei oo elämää.
-Ap
Hmm, olen mokaillut elämässäni toki, mutta en ole pannut ilman kumia vieraan miehen kanssa ja tullut siitä raskaaksi. :D