Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä haju on miehessä seksikästä?

Vierailija
21.02.2019 |

Pitääkö miehen haista kalliille dödöille? Eikö metsurihajuinen eli savun, hien ja tehdyn duunin hajuinen mies olekaan seksikäs?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haistelin kerran toimistollamme pyörinyttä remonttimiestä, joka haiskahti fyysiselle duunille. ts. hielle. Ei sellaiselle pistävällä kissakusihielle eikä lialle, vaan oikeasti miehelle. Olisin antanut sille ihan samantien, tuskin koskaan olen ketään halunnut niin paljon:)

t. toimistotyöntekijä

Oikea hiki kiihottaa. Exsää kun vähän muka pakotti haistamaan kainaloa niin muuta ei tarvinut. Housut lähti pois.

Vierailija
22/48 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haistelin kerran toimistollamme pyörinyttä remonttimiestä, joka haiskahti fyysiselle duunille. ts. hielle. Ei sellaiselle pistävällä kissakusihielle eikä lialle, vaan oikeasti miehelle. Olisin antanut sille ihan samantien, tuskin koskaan olen ketään halunnut niin paljon:)

t. toimistotyöntekijä

Oikea hiki kiihottaa. Exsää kun vähän muka pakotti haistamaan kainaloa niin muuta ei tarvinut. Housut lähti pois.

Niinpä, ja se on vähän hassua. Kun sitten taas jonkun toisen hiki vaan ällöttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä inhoittaa kun oluthyllyllä eilen illalla oli nuoria miehiä voimakkaasti hajustettuna ja ihan kantiksia vieläpä.

Silmiä kirveltää ja kielenpäällä makunystyrät varottelee jostain.

Pidän enemmän tupakan lemustakin kuin näistä miesten hajuvesistä.

Mitä sillä hajulla peitetään?

Kannabista vai sitä kehon kuonaa?

Piti ihan mennä nuuhkimaan että peitteleekö ne nuoret jannut kannabiksen hajua, vai miksi pitää haista niin helvetin pahalle.

Ei kyllä selvinnyt minulle että mikä oli syynä kun perus hupparijonnet oli kaataneet päälleen mummon hajuvesitynnyrin.

Kertokaapa minulle selitys.

Vierailija
24/48 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhalle viinalle, valkosipulille ja vieraalta naiselta tuoksuva mies kiihottaa.

Mies joka kelpaa muillekin on aina kiinnostava!

Vierailija
25/48 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on levyseppähitsaaja ja hän haisee parhaimmalta kun on juuri hitsannut jotain. Hitsauksen haju on vaan ❤️

Hyvänä kakkosena kakstahti pensa.

Vierailija
26/48 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseä inhoittaa kun oluthyllyllä eilen illalla oli nuoria miehiä voimakkaasti hajustettuna ja ihan kantiksia vieläpä.

Silmiä kirveltää ja kielenpäällä makunystyrät varottelee jostain.

Pidän enemmän tupakan lemustakin kuin näistä miesten hajuvesistä.

Mitä sillä hajulla peitetään?

Kannabista vai sitä kehon kuonaa?

Piti ihan mennä nuuhkimaan että peitteleekö ne nuoret jannut kannabiksen hajua, vai miksi pitää haista niin helvetin pahalle.

Ei kyllä selvinnyt minulle että mikä oli syynä kun perus hupparijonnet oli kaataneet päälleen mummon hajuvesitynnyrin.

Kertokaapa minulle selitys.

Selitys?

No katsopa niitä Axe-mainoksia.

Kyllä naista heruu mainoksissa kun poika Axella itsensä kylpee.

Mutta he eivät tiedä, että oikea maailma ei toimi niin.

Vierailija
27/48 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. toimistotyöntekijä

Ai 'olisit' antanut. No mikset sitten antanut? Olisi varmaan kelvannut sillekin...

Vierailija
28/48 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha

Vierailija
29/48 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on levyseppähitsaaja ja hän haisee parhaimmalta kun on juuri hitsannut jotain. Hitsauksen haju on vaan ❤️

Hyvänä kakkosena kakstahti pensa.

Oma isä on kanssa tai oli parhaimpina vuosina. Muistan kun odottelin että iskä pääsee kotiin töistä ja voin mennä sen haisevaan syliin. Kuuma kesäpäivä ja säiliöitä hitsannut hikoillen.

Siinä on minun lapsuuden turvallinen parfyymi. Isän hitsailun ja hikoulun jäänteet.

Pelkkä muistelu tuottaa voimakkaita tunteita tällä hetkellä. Minun on pakko mennä pitkäkseni ja ehkä itkeä vähän. Suokaa anteeksi.

Vierailija
30/48 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdas mies joka pessyt itsensä hyväntuoksuisella suihkusaippualla ja siihen päälle vähän jotain hyvää hajuvettä kevyesti.

Kunhan vaan tuoksuu puhtaalle.

En voi sietää mitään hien ym hajua yäh.

Vierailija
31/48 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhdas mies joka pessyt itsensä hyväntuoksuisella suihkusaippualla ja siihen päälle vähän jotain hyvää hajuvettä kevyesti.

On olemassa erilaisia hienhajuja. Suurin osa haisee pahalle, mutta harvinaisimmat miehet tuoksuvat oikein hyvälle hikisinä.

Sanotaan että tälläinen hyvälle haiseva yksilö on kuningas Arthturin perillisiä. Heidän kykynsä erittää hyväntuoksuista hikeä lumoaa naisia samalla tavalla kuin pillipiiparin vihervasemmistolaisen väriset sukkahousut rottia.

Vierailija
32/48 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamelnin pillipiipari muistatteko? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On olemassa erilaisia hienhajuja. Suurin osa haisee pahalle, mutta harvinaisimmat miehet tuoksuvat oikein hyvälle hikisinä.

Sanotaan että tälläinen hyvälle haiseva yksilö on kuningas Arthturin perillisiä. Heidän kykynsä erittää hyväntuoksuista hikeä lumoaa naisia samalla tavalla kuin pillipiiparin vihervasemmistolaisen väriset sukkahousut rottia.

Minun hikeni haisee ihan eineslihapullilta?

Mitä mieltä?

Vierailija
33/48 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. toimistotyöntekijä

Ai 'olisit' antanut. No mikset sitten antanut? Olisi varmaan kelvannut sillekin...

Noh, tarkennetaan, että olisin antanut sille saman tien, JOS en olisi onnellisesti naimisissa.. Muussa tapauksessa olisin kyllä varmaan yrittänyt kellistää sen. 

Vierailija
34/48 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt hyvistä miesten tuoksuista puhutaan, niin Calvin Kleinin "Man" tai "Reveal for him". Älyttömän hyviä molemmat.

Vierailija
35/48 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt hyvistä miesten tuoksuista puhutaan, niin Calvin Kleinin "Man" tai "Reveal for him". Älyttömän hyviä molemmat.

Ei kyllä minun mielestä. Se viinanhajuko noissa viehättää?

Pidän enemmän kissanruuan hajusta kuin hajuvesistä.

Vierailija
36/48 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kossu ja pershiki.Avot!

Vierailija
37/48 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on ihan henkilöstä kiinni kuka tuoksuu hyvälle omaan nenään ja kuka haisee pahalle. Oma mieheni tuoksuu yleensä hyvälle, se hänen ominaistuoksuna, myös hiki tuoksuu hyvälle. Paitsi jos on syönyt liikaa raakaa sipulia tai lihaa tai etnisiä mausteita, puskee ne läpi. Jotkut hajusteet käyvät hänelle hyvin ja vahvistavat omaa tuoksua.

Tosi monet hajusteet taas hävittävät ominaistuoksun alleen ja en tykkää. Kun tapasin mieheni, haistoin hyvän tuoksun heti ja vielä vuosienkin päästä sytyttää aina.

Muistan ensirakkauteni tuoksun vieläkin, vaikka aikaa on jo kymmeniä vuosia, tunnistan tuoksun edelleen, jos jossain tulee vastaan ja muistot tulee heti mieleen. Sitten on joitakin ihmisiä joiden tuoksu ällöttää ihan välittömästi, esim exä tai hississä tai vieruskaverina bussissa. Kotonani kävi vieraana eräskin ihminen, piti sen jälkeen tuulettaa koko kämppä ja sohvatyynyt ym. hänen vaatteistaan ja ilm alapäästä jäi melkoinen lemu leijailemaan.

Vierailija
38/48 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persreiänhaju on kaikkein paras haju! Hajujen haju. Tai sitten likaisen muIkun pistävä löyhkä

Vierailija
39/48 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun tietysti.

Vierailija
40/48 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oma mies haisee tietty parhaalle, mutta yleensä tykkään siitä joko suihkunraikkaana, tai sitten silleen että tuoksuu vähän hiki muttei mitenkään voimakkaasti (silleen kun laittaa pään kainaloon niin tuoksuu vähän :D). Joskus mies makoilee sängyssä illalla kädet niskantakana ja sitten halaan sitä niin nuuskuttelen joskus hänen kainaloita samalla kun ne tuoksuu niin hyvälle :) aluks hän vähän huvittuneena kyseli miksi nuuskin häntä mut kun kerroin syyn niin nykyään rapsuttaa vaan mun niskaa jos teen niin XD ja siis... tää nyt varmaan kuulosti tosi oudolle mutta siis sillee leikitellen nyöhjään vaan vähän ja siinä ohimennen nuuskaisen enkä mitenkään jää sitä hekumoimaan XD jos joku nyt tajusi yhtään mitään...   mut oman miehen ominaishajukin on tosi miellyttävä tietysti. se sellainen tuoksu mikä jää käytettyihin vaatteisiin tai osuu nenään kun toista halaa tms :) se on paras. toki jotkut miesten hajusteetkin tuoksuu ihan hyvälle kun ei ole liikaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi