Mies ei hyväksy translasta
Lapsemme on "biologisesti" poika. Kuitenkin jo ihan pienestä saakka olen huomannut että hän on enemmän tyttö kuin poika. Nyt poika on 3v ja on sanonut haluavansa olla tyttö. Hän tykkää myös leikkiä meikeillä, nukeilla ja pukeutua mekkoihin.
Minä yritän auttaa poikaa tai siis tyttöä toteuttamaan itseään parhaani mukaan. Minusta kannattaa aloittaa nuorena niin sitten on helpompaa myöhemmin. Mieheni sen sijaan ei halua että poikaa aletaan kutsua tytöksi ja kasvattamaan tyttönä. On yrittänyt manipuloida neuvolan tädinkin tähän mukaan.
Olen miettinyt jopa eroa miehestä. Mitä tekisitte minun kengissäni?
Kommentit (9)
Mitään translasta ei ole olemassakaan, kun lapsen identiteetti ei ole vielä kehittynyt. Todennäköisesti ihan normaalia lapsen leikkiä ja itsensä etsimistä joka ei muuta asiaa että lapsi on sukupuoleltaan poika. Jos lapsi on edes tietoinen mistään transuista yms. niin se on jostain vanhemmilta, toisten lasten kautta tms opittua jota tuon ikäinen ei pysty edes käsittelemään.
Antaisin lapsen olla poika joka leikkii nukeilla.
Vierailija kirjoitti:
Lopettaisin nämä tympeät provot.
Minuakin nämä kyllästyttää.
Mies on aina se paha. Kuvottaa.
Lapsesi on 3v! Ei sen ikäinen edes tiedä mitä tarkoittaa olla nainen tai mies. Kasvatat tietysti poikana, joka saa leikkiä ja pukeutua kuten parhaaksi katsoo ja jos aikuisena haluaa korjata sukupuoltaan, niin olet tukena. Anna lapsen olla lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Mitään translasta ei ole olemassakaan, kun lapsen identiteetti ei ole vielä kehittynyt. Todennäköisesti ihan normaalia lapsen leikkiä ja itsensä etsimistä joka ei muuta asiaa että lapsi on sukupuoleltaan poika. Jos lapsi on edes tietoinen mistään transuista yms. niin se on jostain vanhemmilta, toisten lasten kautta tms opittua jota tuon ikäinen ei pysty edes käsittelemään.
Semmoiset tutut mututuntuma yleistykset ja kristillis henkiset aitoavioliitto masinoidut peukutukset sieltä ja lumen. Kyllä vaan voi olla ja sitä ei minkään aivopestyn jeesustelijan paatokset poista.
En hyväksyis minäkään.
Tätä provoakaan.
Yksi tuttu vanhempi rouva oli samassa tilanteessa. Hänen pojastaan tuli tyttö. Suhtautuu vähintäänkin ihailtavasti, maksaa kaikki leikkaukset ja on ylpeä, että on nyt 2 tytärtä. Eronnut, kuulemma sen juoppo peliongelmainen ex-mies eli lasten isäkään ei ollut itse asiassa tästä moksiskaan.
En pystyisi ehkä ihan neutraalisti/positiivisesti asiaa ottamaan.
Lopettaisin nämä tympeät provot.