Tammi- ja helmikuun aikana lapsen opettaja on käytännössä aina ollut myöhässä aamuisin
Olen ymmärtänyt että hän asuu naapurikunnassa ja tulee joka päivä nimenomaan bussilla. Siinä on vain se että hän valitsee vuorot aina niin että on koululla aivan viimetipassa ennen oppituntien alkua. Onko tällainen normaalia?
Kommentit (14)
On.
tää palsta on mennyt todella huonoksi. Tämä on hyvä esimerkki umpi-tylsästä ja huonosta avauksesta. Mee jo nukkumaan, ap.
Minusta jatkuvasti myöhässä olevat ihmiset on raivostuttavia. Ei mitään kunnioitusta muuta kohtaan.
Mikä estää tulemasta kouluun siinä ehkä 30 minuuttia niin että saa pakolliset aamujutut hoidettua ennen oppitunteja?
Miksi kukaan ylipäätään ottaa työn mitä ei pääse hoitamaan? Mitä valopäitä taas...
Opettajat tulevat yleensä muutama minuutti jälkeen kellonsoiton.
Vierailija kirjoitti:
Miksei ne voi olla valmiiksi luokassa kun kello soi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei ne voi olla valmiiksi luokassa kun kello soi?
Minuakin kiinnostaisi tietää.
Opettajan pitäisi valmisrella se luokka opetukseen ja olla vastaanottamassa oppilaat.
T. Ope
Minä epäilen että pojan eskari-ope ottaa kuppia?
Aamulla punottaa naama ja silmät aika usein, ei tule lähelle ja harvemmin ottaa suoraa katse kontaktia ja kädet tärisevät aikalailla.
Tiedätkö varmaksi että niitä vuoroja kulkee niin ettei esim. tarvitse olla kahta tuntia ennen perillä jos meinaa aiemmalla kulkea, tai kulkee ollenkaan?
t. maalainen
Onko ne luokat rauhallisia? Pojalle sanoin välillä että hypi sinäkin pöydillä. Poika osasi käyttäytyä vaikka välillä tuli wilmasta viestiä että keikuttaa tuolia, en nyt muuta muista.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö varmaksi että niitä vuoroja kulkee niin ettei esim. tarvitse olla kahta tuntia ennen perillä jos meinaa aiemmalla kulkea, tai kulkee ollenkaan?
t. maalainen
Entä sitten vaikkei vuoroja olisikaan? Työpaikalla ollaan aina ajoissa. Ehtii siinä kahden tunnin aikana tehdä vaikka mitä ja suunnitella kaikki oppitunnit kunnolla.
Mun esikoisen ekan luokan ope myöhästyi joka aamu. Opeta siinä sitten lapselle, että koulussa pitää olla ajoissa.