Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyykö varastetun aktiivisuusrannekkeen jotenkin jäljittämään?

Vierailija
21.02.2019 |

Minulta varastettiin aktiivisuusranneke takin taskusta narikasta. Aktiivisuusranneke oli synkronoitu kännykkään ja kaikki paketin numerosarjat, kuitti, ym. ovat tallella.

Pystynkö itse tai pystyykö esim. poliisi jäljittämään aktiivisuusrannekkeen joko kännykän, pakkauksen tai kuitin tietojen perusteella, vai pitääkö vain todeta, että mennyt mikä mennyt?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotivakuutus kai korvaa? Onko siinä GPS:ää? Muuten sitä ei varmasti löydä mitenkään. Saattaa luuriin kuitenkin tulla uuden käyttäjän aktiivisuustiedot.

Vierailija
2/7 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa sinä nyt voit koneella katsoa, mitä reittiä rannekkeesi kulkee.  Toihan on hirmu hupsu ja mielenkiintoinen ajatus itse asiassa. Rosvosta jää niin selvä jälki kuin ikinä...

Eikö jokin sotilastukikohta Afganistanissa paljastunut Polarin aktiivisuusrannekkeiden vuoksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan vielä näy kännykässä mitään. Luulen, että yhteys kännykkään oli bluetoothilla, eli sen kännykän ja rannekkeen pitäisi olla lähellä toisiaan että tiedot tulisivat kännykkään.

Rannekkeen merkki on Fitbit, enkä tiedä saisiko siihen jonkun seurannan jotenkin eli siksi kysyn.

ap

Vierailija
4/7 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyytyyyy juosta se kiinni.

Vierailija
5/7 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotivakuutus ei korvaa, koska se ei ollut lukkojen takana, vaan takin taskussa narikassa.

ap

Vierailija
6/7 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli poliisi aloittaa varmasti massiiviset operaatiot että saadaan ranneke takaisin.

Vierailija
7/7 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli poliisi aloittaa varmasti massiiviset operaatiot että saadaan ranneke takaisin.

Ihan turha vittuilla. Juuri siksi kysyn täällä, etten viitsi vaivata poliisia jos keinoja ei ole, mutta jos on niin olisi kiva saada ranneke takaisin ja varas vastuuseen.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi