Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En pysty rankaisemaan teiniä, koska etävanhempi lellii

Vierailija
21.02.2019 |

Minulla ei ole mitään määräysvaltaa, koska tyttö menee isälleen jos annan arestia. Jos kotiintuloaika venyy viestettelen tuntitolkulla ja sitten vastaa olevansa isällään ja sitten viestittelen eksälleni ja tämä vastaa joskus jos tekee mieli. Tyttö voi pitää monen viikon mykkäkoulun jos on minulle vihainen, enkä voi yhtään mitään. Miten saisin eksäni uskomaan, että hänen on laitettava tyttö vastuuseen teoistaan?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ratkaisin omalla kohdallani asian roudaamalla teinin kamat isälleen työpöytää ja kirjahyllyä myöten tällaisen karkureissun aikana, jolla uhkaili ettei ikinä tuu kotiin ja isä komppasi, että joo tietysti voit jäädä. Jos siellä on kivempaa niin voi mun puolesta jäädä.

Alkoi muuten aika äkkiä exältäkin löytyä niitä sääntöjä, kun tyttö vei koko huushollia 100-0 ja tyttö olis halunnut takaisin mun luo, kun kouluun oli lyhyempi matka ja ei ollutkaan enää lupa tehdä ihan mitä vain, esim. notkua yötä myöten ulkona. En ottanut, viikonloppuisin saa tulla, jos osaa käyttäytyä. En vaan jaksa kuunnella solvauksia, olkoot muualla.

En ihmettele yhtään miksi eroperheiden lapset oireilevat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla