AV:n taso yhtäkkiä mennyt todella huonoksi
Asiallisia aloituksia haukutaan joukolla provoiksi, pelkkiä konservatiivisia ja taantumuksellisia persumielipiteitä esitetään. Mistä tämä johtuu, päivystääkö täällä enää pelkät jonnet ja vanhat tyhmät kääkät? Olen aika myöhäisherännäinen, vasta muutaman vuoden tätä itse lukenut, mutta koen että noin vuosi sitten tapahtui suuri romahdus. Surettaa, täällä on ollut niin mielettömiä keskusteluja, upeaa tietämystä, mahtavaa huumoria... Ei täällä kohta enää voi käydä. Mikä avuksi? Nimimerkkien tekeminen pakolliseksi? Jokin muu, mikä?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Huumoriketjutkin poistetaan nykyisin. Tai ihan tavallinen ketjukin voi poistua ihan yks kaks.
Tämä. Asialliset, kiinnostavat ketjut voi hävitä ihan ilman mitään syytä ja toisaalta sellaiset ketjut, jotka ovat sisällöltään asiattomia ja törkeitä (esim. joidenkin bloggaajien ulkönäön törkeä arvostelu ja pilkkaaminen) ja joiden pitäisi hävitä, eivät lähde kulumallakaan. :O
Yll äpi to on jotenkin täysin ailahtelevaa, holtitonta ja tempoilevaa, eikä toiminnassa ole mitään johdonmukaisuutta. Nyt vaan odotellaan, koska tämä ketju katoaa.
Palstan tasoa heikensivät miehet useita vuosia sitten. Ei päivää, jolloin ei olisi ilkeilyä naisista, naisten vähättelyä, ulkomaalaisten hehkuttamista, loputtomia kikkeli- ja seksijuttuja tai syytöksiä naisia kohtaan.
Jos miehet olisivat oikeasti yhtä kuvottavia kuin palstajonnet ja -miehet, niin maailma olisi kamala paikka.
Kaikki erilaiset eritteisiin ja kaasuihin liittyvät pieru/kakka-aloitukset voisi poistaa pysyvästi. Aina kun näen täällä ko. aihepiirin aloituksen, mietin minkälainen (ja minkä ikäinen) ihminen tekee näitä. Ihan superlapsellista.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat pilanneet tämänkin palstan. Vuosia sitten miehiä liikkui täällä vähän mutta nykyään joka ketjussa joku äijä tuo julki mielipiteitään, ihme naisvihalänkytystä ketjusta toiseen.
Miehet pois vauvapalstalta! Eikö niille riitä tekniikka- ja tissisaitit...
Ai miesten vika tämäkin. Ei jösses.
Ja peukkua tulee tottakai.
Vierailija kirjoitti:
Palstan tasoa heikensivät miehet useita vuosia sitten. Ei päivää, jolloin ei olisi ilkeilyä naisista, naisten vähättelyä, ulkomaalaisten hehkuttamista, loputtomia kikkeli- ja seksijuttuja tai syytöksiä naisia kohtaan.
Jos miehet olisivat oikeasti yhtä kuvottavia kuin palstajonnet ja -miehet, niin maailma olisi kamala paikka.
Totta. Naisviha palstalla on sanoinkuvaamatonta ja suorastaan räjähtänyt käsiin. En käy yliksellä, mutta tältä palstalta olen lukenut elämäni kauheimpia naisiin kohdistuneita solvauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat pilanneet tämänkin palstan. Vuosia sitten miehiä liikkui täällä vähän mutta nykyään joka ketjussa joku äijä tuo julki mielipiteitään, ihme naisvihalänkytystä ketjusta toiseen.
Ai miesten vika tämäkin. Ei jösses.
Ja peukkua tulee tottakai.
Kyllä. Naisvihaisten miesten vika.
Mutta olisiko tälle mitään tehtävissä? Päättäisimme yhdessä tietyt pelisäännöt?
-ap
Vierailija kirjoitti:
Mutta olisiko tälle mitään tehtävissä? Päättäisimme yhdessä tietyt pelisäännöt?
-ap
kaunis ajatus, mutta toimisiko se? Välillä tuntuu, että ainoa joka ei noudata sääntöjä on mod eraat tori. Poistan ketjun, koska mä voin.
Ehkä pitäisi vain hyväksyä, että ilman rekisteröityjä nimimerkki mistä tahansa palstasta tulee tämmöinen täysin rajaton purkukanava? Tätä aloin miettimään. Onko se rekisteröinti aina joku hinta siitä, että tällaista pitää kestää?
Sitten taas toisaalta moni hyvä ketju perustuu siihen täysin anonyyminä kirjoittamisen mahdollisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Luulis että on ihan kiva kun täällä on miehiäkin tuomassa omia mielipiteitä, vai onko ongelma siinä ettei ne miellytä?
kyllähän se nimimerkki taivielä parempi oman nimen, takaa kirjoittaminen tätä p#askapostien määrää varmaan vähentäisi, mutta toisaalta sitten ihmiset ei enää uskaltaisi niinkään kirjoitella. Ja rekisteröitymis pakko varmaan vähentäisi jonnejen kakka juttuja kun eivät jaksa vaivautua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulis että on ihan kiva kun täällä on miehiäkin tuomassa omia mielipiteitä, vai onko ongelma siinä ettei ne miellytä?
Ne miesten mielipiteet on lähes aina naisten alatyylistä solvaamista. Joten ei, ei ole kiva.
Ilmoitin tän ketjun asiattomaksi, kun täällä puhutaan vaan peräreiistä
Vierailija kirjoitti:
kyllähän se nimimerkki taivielä parempi oman nimen, takaa kirjoittaminen tätä p#askapostien määrää varmaan vähentäisi, mutta toisaalta sitten ihmiset ei enää uskaltaisi niinkään kirjoitella. Ja rekisteröitymis pakko varmaan vähentäisi jonnejen kakka juttuja kun eivät jaksa vaivautua
Mutta voihan sen nimimerkinkin luoda täysin anonyymisti, anonyymillä meiliosoitteella. Toki nostaisi kynnystä. Tiukempi linja ehkä pitäisi olla naisvihalle ja noille turhille pissakakkakommenteille.
-Ap
Oikeasti, IHAN KAUHEAKSI MENNYT esim tosiaan tuo vauvan poisantaminen -ketju. Ei tässä ole järkeä.
-ap
Musta jotenkin tuntuu että nyt vaalien alla palstalla varsinkin PS ja SDP tekevät aktiivista vaalityötä. Kattokaa nyt vaikka Ooooloon liittyviä ketjuja ja Yökylässä Maria Veitola: Antti Rinne -keskusteluja. En voi uskoa että suurin osa ihmisistä on noin tyhmiä että menee noiden p-jauhajien ja köyhien kyykyttäjien pauloihin.
Jos et ole itse kyennyt nostamaan palstan tasoa itsellesi kyllin korkeaksi niin katso peiliin, siellä se syyllinen palstan huonon tasoon on.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen roikkunut 10v täällä, mutta viimeisen vuoden ajan, en ole enää käynyt juurikaan. Välillä käyn katsomassa olisiko joku kiva ketjua,mutta ennen kun saatoin roikkua täällä tuntikausia niin nyt yleensä mitään kiinnostavaa ei tule silmiin. Olen myös väsynyt näihin naisvihaajiin ja rasisteihin. Itseasiassa tää palsta meni pilalle silloin, kun tuli se pakolaiskriisi ja rasistit vyöryivät tänne ja palsta alettiin sulkemaan öiksi. Sen jälkeen mikään ei ole ollut enää ennallaan.
Totta ehkä taitekohta oli tuo. Kumma kun rasset ajattelevat että mammoilla ja muilla av-mielisillä olisi joku valta päättää siitä kuinka monta pakolaista Suomeen otetaan tms. Eikö tuo yöksi sulkeminen tullut siinä kohtaa kun se yksi "peppuhullu" tukotti palstaa postauksillaan. Toki yöllä taisi olla muutenkin villimpi meno.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole itse kyennyt nostamaan palstan tasoa itsellesi kyllin korkeaksi niin katso peiliin, siellä se syyllinen palstan huonon tasoon on.
Olen tehnyt lukuisia asiallisia aloituksia ja kommentoinut antaumuksella moniin ketjuihin. Toki joskus tulee lähetettyä näppäimistöltä jokin vähemmän harkittu kommentti, mutta kyllä niitäkin minusta tänne mahtuu, jos pääosa olisi sellaisia joissa olisi jotain yleisempää ideaa.
-ap
Nämä jankuttavat hullut ovat kyllä todella ärsyttäviä. Ja ilmeisesti palstalla ihan jatkuvasti. Olen ollut kipeänä jonkin aikaa, ja samat seinähullu pyörivät täällä päivästä toiseen jankuttamassa. Saa raivon partaalle välillä 😂