Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anna Kontula elää niukkuudessa???

21.02.2019 |

Anna Kontula kertoo että, hänen duunariammatissa oleva puolisonsa tienaa raskaassa työssä kolmanneksen siitä palkasta, jota Anna itse saa eduskunnasta,.
Kansanedustajan 6 500 euron peruspalkan ja sen lisien ohella Anna saa sivutuloja kirjailijantöistä ja pääomatuloja omistamistaan asunnoista.
Anna Kontula kertoo että ”Parisuhteessa elän elämää, josta puolisoni pystyy maksamaan puolet.
Palkastani ylijäävän rahan olen sijoittanut asuntoihin, Anna Kontula kertoo.
Lähde: https://www.menaiset.fi/artikkeli/ihmiset-ja-ilmiot/ihmiset/anna-kontul…

WillyE69: Onko siis näin että Anna Kontulan puoliso käyttää nyt kaikki tulonsa ja Anna Kontula 1/3 tuloistaan perheensä elämiseen. Puolisolle ei jää mitään tulevaisuutta varten, mutta Anna Kontulalle itselleen jää joka kuukausi 2/3 palkasta ”eläkerahastoon” ???

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa oudolta, mutta se mitä julkisuuteen selostetaan harvoin on koko totuus asioista. Näennäistasa-arvoa arjessa, mutta loppupeleissä varallisuus kertyy vain toiselle. Sen lisäksi tuntuu, että voisi elää mukavampaa arkeakin, jollei olisi pakko olla vain sellaista, mihin duunarinkin palkka riittää.

Ihmettelin samaa, kun luin jutun, vaikka Annasta noin muuten tykkäänkin.  

Vierailija
2/15 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

WillyE69 kirjoitti:

Anna Kontula kertoo että, hänen duunariammatissa oleva puolisonsa tienaa raskaassa työssä kolmanneksen siitä palkasta, jota Anna itse saa eduskunnasta,.

Kansanedustajan 6 500 euron peruspalkan ja sen lisien ohella Anna saa sivutuloja kirjailijantöistä ja pääomatuloja omistamistaan asunnoista.

Anna Kontula kertoo että ”Parisuhteessa elän elämää, josta puolisoni pystyy maksamaan puolet.

Palkastani ylijäävän rahan olen sijoittanut asuntoihin, Anna Kontula kertoo.

Lähde: https://www.menaiset.fi/artikkeli/ihmiset-ja-ilmiot/ihmiset/anna-kontul…

WillyE69: Onko siis näin että Anna Kontulan puoliso käyttää nyt kaikki tulonsa ja Anna Kontula 1/3 tuloistaan perheensä elämiseen. Puolisolle ei jää mitään tulevaisuutta varten, mutta Anna Kontulalle itselleen jää joka kuukausi 2/3 palkasta ”eläkerahastoon” ???

juu kiinteistösijoituksiin menee ylijäämä. Eli sillä sitä taikaseinärahaa halutaan jakaa "köyhille" että itselle palautuisi korkeamman vuokran kautta enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli heidän perheessään rahat riittävät hyvin sellaiseen elämään, jota haluavat ja tarvitsevat. Ei ole mikään pakko kuluttaa enemmän.

Vierailija
4/15 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen shamppanja sosialisti. Kaikki mulle ja mikä on sinun on minun mutta mikä on minun on minun.

Eiks kontula ole vielä lepakko??

Vierailija
5/15 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen shamppanja sosialisti. Kaikki mulle ja mikä on sinun on minun mutta mikä on minun on minun.

Eiks kontula ole vielä lepakko??

Ei ole. Ainakaan puhdas sellainen.

Vierailija
6/15 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää paikkansa! Annan meijerit ovat pienentyneet hälyyttävästi.

Vierailija
7/15 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollahan sanotaan, että "Parisuhteessani elän elämää, josta puolisoni pystyy maksamaan puolet. Hänelle on tärkeää olla elämättä toisen palkalla. Voin siis kuluttaa rahaa suunnilleen saman verran kuin hän. Se on hyvä asia, koska se auttaa karsimaan turhaa kulutusta."

Ts. puoliso ei halua elää Anna K:n palkalla, joten siksi Anna K kuluttaa suunnilleen saman verran kuin puolisonsa.

Loput rahat menevät aauntosijoituksiin. Ovat naimisissa, joten jos tulee ero tai kuolema, niin puolisokin hyötyy sijoituksista.

Vierailija
8/15 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapitaali kelpaa vassarillekin.

Vierailija
9/15 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kapitaali kelpaa vassarillekin.

Jaakko Laakso 😁

Vierailija
10/15 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annalla on neljä asuntoa, kahdessa asuu itse ja kahta vuokraa. Kunnon porvari siis.

Vierailija
11/15 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollahan sanotaan, että "Parisuhteessani elän elämää, josta puolisoni pystyy maksamaan puolet. Hänelle on tärkeää olla elämättä toisen palkalla. Voin siis kuluttaa rahaa suunnilleen saman verran kuin hän. Se on hyvä asia, koska se auttaa karsimaan turhaa kulutusta."

Ts. puoliso ei halua elää Anna K:n palkalla, joten siksi Anna K kuluttaa suunnilleen saman verran kuin puolisonsa.

Loput rahat menevät aauntosijoituksiin. Ovat naimisissa, joten jos tulee ero tai kuolema, niin puolisokin hyötyy sijoituksista.

Anna on vasemmistolainen joten satavarmasti hänellä on avioehto.

Vierailija
12/15 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se aina menee, kun nainen on se paremmin tienaava

Vierailija
13/15 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän me tiedetä heidän keskinäisestä omaisuusjärjestelystä mitään. Sitä paitsi yleensä LAPSETHAN ne niitä perijöitä on. Ei tuossa sanota aiheesta mitään. Eikä tän sortin vasemmistoajatteluun mikään omistamattomuus kuulu, ei ole kyse kommunismista eikä edes sosialismista, mutta senhän te toki tiesittekin, trollaatte vain.

Vierailija
14/15 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pitää paikkansa! Annan meijerit ovat pienentyneet hälyyttävästi.

Ai, eikö ne sitten roiku enää kuin navan korkeudella?

Vierailija
15/15 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies tienaa enemmän, se että parisuhteessa kumpikin maksaa tasan puolet, on palstalaisten mielestä ihan normaalia. Jos vaimo yrittää puhua jotain lasten hoidosta ja kotiin panostamisesta, todetaan että no itsepä valitsit, lom Pakko loin en.

Kun pienipalkkaisempi onkin mies, se on karmea vääryys ja vaimo on itsekäs k+++pää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan