Sairain asia jonka olette kumppanistanne saaneet selville?
Sairain asia jonka olette kumppanistanne saaneet selville?
Kommentit (682)
Jäin taas sensuurin haaviin, joten vaihdetaan sanamuotoja.
Oli siis väkisinmaannut useita naisia. Minulle selitteli suhteen alussa, että hänestä ovat katkerat heitukat tehneet poliisille ilmoituksia, kun hän ei olekaan seksin jälkeen halunnut vakavampaa suhdetta. Aika pian suhteen edetessä sain itse sellaista sänkykamarikohtelua, että aloin uskoa noiden naisten menneen poliisille ihan asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Kävi ja käynee yhä vuosittain poika kavereiden kanssa ulkomailla ilotaloreissuilla.
Eikai tässä yritetä rajoittaa miesten seksuaalisuutta? Sehän on teinien mukaan paha asia...
Sairain asia..kaikkea huonoa käytöstä on tullut vastaan mutta sairain on viimesin narsistinen poikakaveri joka joi joka päivä ja laitteli ihme viestejä. Kun nähtiin kaikki oli ok aamulla, illalla tuli viesti ’että otti omat tavarat’. Kävelin ihmeissäni varastolla ja oli tosiaan tyhjentänyt varaston.
Muutenkin suhteen aikana saatto tulla vaan kuva jostain paikasta ei mitään tekstiä. Jos kyseli lähdenkö ulkomaille vkon päästä, sanoin että ei lomaa, tulikin kuva jostain naisesta (ilmeisesti ex-heila) että hän lähtee.
Kertakaikkisen outo, kun oot itsekseen ja saat tollasta, rupee epäileen jo omaa mielenterveyttä.
Vierailija kirjoitti:
Oli ollut useasti sukupuoliyhteydessä tuttavien koiran kanssa.
Tuollaisille naisille ei saa koiria antaa.
Vierailija kirjoitti:
Hän ei ole koskaan masturboinut. Voit varmaan arvata millaista seksielämämme on.
Sama täällä. Aluksi luulin hänen vain pilailevan tai häpeilevän masturbointia ja siksi kieltävän asian.
Vaan totta se oli. Ei ole koskaan kosketellut itseään, eikä koskettele. Edes seksin aikana, silloin kun sitä vielä oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pani omaa äitiään. Sain siitä näystä ikuiset traumat.
Miten tällainen selvisi..??
Näin ihan omin silmin anoppilassa. He eivät huomanneet minua. En uskaltanut puhua mitään, koska pelkäsin miten regoisivat siinä tilanteessa. Yritin käyttäytyä ihan normaalisti viikonloppuvierailun loppuun asti. Vielä 10 vuoden jälkeenkin se näkyy tulee välillä mieleeni.
Yöörrghh... sori. Hyi helevetti.
Jotenkin pystyn ymmärtämään "lääkärileikit" sisarusten/serkkujen/kavereiden kesken lapsina mutta tuo...
Vierailija kirjoitti:
Ei masturboi ollenkaan
Eli patologinen valehtelija?
Oli vuoden aikana seksisuhteessa neljän naiskollegansa kanssa. Kaksi näistä naisista oli varattuja (toinen naimisissa ja toinen seurusteli). Pyöritti aina vähintään kahta naista yhtäaikaa. Naiset eivät tienneet toisistaan.
Kun ensimmäisen kerran tapasin miehen muutaman työkaverin, yksi mieskollega vaivihkaa varoitti minua ja kertoi millaisen sankarin kanssa olin alkanut seurustelemaan.
Luottamus mieheen meni, koska tuo hänen suhdekuvionsa oli loppunut vain muutamia kuukausia aiemmin, ennen kuin aloimme olemaan yhdessä. Lopetin suhteen.
Suhteen loputtua sain tietää, että hän oli jo viritellyt uusia naissuhteita meidänkin suhteemme aikana.
Ja todettakoon tähän vielä, että mies on ulospäin kunnollinen, hauska ja ammatissa, josta kai ajatellaan, että sen alan miehet ovat kunnollisia (miesvaltainen ala kuitenkin).
Jättiläis- ja vore-fetissi. Halusi että syön hänet kokonaisena elävältä eikä kyennyt normaaliin seksielämään tuon takia. Kuulostaa vitsiltä mutta siinä ei kyllä paljoa naurattanut, onneksi suhde loppui nopeasti vaikka meinasinkin joutua niin sanotusti surman suuhun!
Stanan stana, ensin kirosin että luin ketjua ja päätin katsella kissavideioita perään. Sitten kirosin kun toiminto "näytä aiemmat lainaukset" ei toimi.
Vaimoni oli koko kouluaikansa kiusaaja. Asia tuli ilmi, kun eräs hänen uhreistaan otti minuun yhteyttä facessa. Panin rouvan seinää vastaan ja hän osittain tunnustikin mutta sanoi uhrien ansainneen sen omalla käytöksellään.
Oli mm fyysisesti hakannut toisen tytön koulun vessassa.
Erosin ja vein häneltä kaiken.
Mitä sairasta tossa oli??
Outo ajatusmaailma sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Isänsä oli pahoinpidelty sairaalakuntoon. Mies oli sitten käynyt kostona hakkaamassa tuon pahoinpitelijän.[/quote
Sairastahan olisi olla tekemättä mitään asialle!
Oletko sinä ihan tosissasi?
tappanut ihmisen 18-vuotiaana (on nyt noin kuusikymppinen)
Kehuskeli panneensa naapurin muijan kanssa samaan aikaan, kun hänen ex-vaimo oli synnyttämässä heidän yhteistä lastaan.
Toinen oli taas hommannut kumip....n, kun muija ei antanut heti synnytyksn jälkeen vaikka olis pitäny.
Että sellaset entiset helmet.
Parin kk yhdessäolon jälkeen löysin elatuspaperit, ja selvisi että miehellä oli 5-vuotias lapsi ja ex-vaimo. Olin parikymppinen ja mies 8 vuotta vanhempi. No se suhde jatkui vielä vuosia. Selvisi kuitenkin, että aikaisemman eron syy oli sama mikä lopulta meilläkin, miehen väkivaltaisuus ja patologinen valehtelu.
Seuraava ehdokas, itseäni nuorempi kiltin oloinen mies, olikin korvaushoidossa oleva ex-narkkari.
Sen jälkeen tapasin hyvän tyypin, jonka kanssa olin pari vuotta. Sydämeni murtui taas kun selvisi, että hän harrasti seksiä miesten kanssa selkäni takana. Nyt olemme kuitenkin ystäviä.
Nykyisestä aviomiehestä ei ole pian 10 vuoden aikana paljastunut laiskuuden lisäksi muuta kamalaa. Paitsi että oli teininä aika finninen nörtti :)
Vierailija kirjoitti:
Paljastui Ilta-sanomien toimittajaksi.
Jätä se valehteleva Sika!
Hän ei ollutkaan vain mun mieheni.
Varmaan muillakin on kokemusta näistä pettureista?
Olin yksi monista. En jaksa edes avautua kaikesta siitä mikä olikin valhetta. Vastenmielinen ukko!
Psykopaatilta!