Sairain asia jonka olette kumppanistanne saaneet selville?
Sairain asia jonka olette kumppanistanne saaneet selville?
Kommentit (682)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On polttanut sammakon elävältä
Kuulostaa sosiopaatilta.
Joo ihan varmasti on sosiopaatti!1!! Samoin kuin ne jotka keittää ravutkin elävänä tai onkivat omat kalansa järvestä 😱
No lättäjalat sillä on aina ollut ja nyt vähän vanhempana on alkanut olla jo vähän sitä sukuvikana tullutta korkeaa verenpainetta.Kesäisin sillä on ollut (kintussa varsinkin) vähän sitä atooppista ihottumaakin , mutta siinä talven edetessä se yleensä on aina hävinnyt...
Hirveä masturboija, joka tiirailee minua mieluummin kuin harrastaa seksiä. Tämä on pahempaa kuin uskottomuus.
Pani omaa äitiään. Sain siitä näystä ikuiset traumat.
Suunnitteli puskaraiskausta.
Jätin samantien.
Vierailija kirjoitti:
Miten tällainen selvisi..??
Oli ollut useasti sukupuoliyhteydessä tuttavien koiran kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Suunnitteli puskaraiskausta.
Jätin samantien.
Tai tällainen???
Laitteli kuvia ja videoita ja liveä itsestään ja masturbaatiosta kymmeniä kertoja päivässä. Ei ymmärtänyt omaavansa addiktion joka esti totaalisesti mahdollisuuden normaaliin ja hyvän elämään.
Oli ryöstänyt teininä vanhan mummon kadulla ja käyttänyt mummon rahat.
Kävi ja käynee yhä vuosittain poika kavereiden kanssa ulkomailla ilotaloreissuilla.
Olikin seksirikollinen eikä nähnyt omassa teossaan mitään väärää. yök.
Kävi isänsä ja tämän naisystävän kanssa yhdessä saunassa ja himoitsi aina naisystävän rintoja joita silloin tällöin olikin päässyt hieromaan.
Oli tehnyt meille salaattiannokset mutta mun annokseen oli runkuttanu siemennesteensä kastikkeen sekaan. Tuli ilmi, kun kysyi naama virneessä ruokailun jälkeen, että oliko pikantti sivumaku salaatissa. Luulin sitä ensin sairaaksi pilaksi, mutta pervo oli sen vielä ottanut videolle. Sanomattakin selvää, että siihen loppui suhde. Vielä kehtasi kysyä että otathan sä suihin muutenkin.
Oli menneisyydessä pamauttanut paksuksi työkaverinsa vaimon. Itse oli kihloissa samaan aikaan. Lapsi sitten kasvatettiin tässä mainitussa perheessä.
Ja minä sitten vielä aikanani menin kihloihin hänen kanssaan kaiken tämän tietäen!
Kuinka tyhmä voi ihminen olla joskus. Kihlauksemme ei sentään kauaa kestänyt, tulin onneksi järkiini.
Että on nuoruudessaan kokeillut melkein kaikenlaisia huumeita. On mennyt kerran serkkunsa kanssa sänkyyn (perusteli sillä että saahan lain mukaan mennä naimisiinkin). On yrittänyt iskeä kaverinsa tyttöystävää. Kaikkea muutakin typerää se on näköjään tehnyt, vuosi vuodelta paljastuu lisää ja vähän pelkään että pahin paljastus on vielä tuloillaan. Ehana mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänesti viime eduskuntavaaleissa kokoomusta.
Juokse, lujaa!
Miksi? Todennäköisesti on siis korkeakoulutettu, hyvässä työpaikassa omillaan hyvin tuleva mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tällainen selvisi..??
Näin ihan omin silmin anoppilassa. He eivät huomanneet minua. En uskaltanut puhua mitään, koska pelkäsin miten regoisivat siinä tilanteessa. Yritin käyttäytyä ihan normaalisti viikonloppuvierailun loppuun asti. Vielä 10 vuoden jälkeenkin se näkyy tulee välillä mieleeni.
Vaimoani on käytetty seksuaalisesti hyväksi lapsena sukulaismiehen toimesta.ihmettelin suuresti miksi ei ole kertonut ikinä kenellekkään.pelkäsi että häntä pidetään jotenkin huonona tai viallisena!
Ei esperissä tehdä sellaista.
Tiesitkö että sinustakin tulee joskus vanha, eikä siihen ole edes mitenkään hirveän pitkä aika.