Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairain asia jonka olette kumppanistanne saaneet selville?

kappas
21.02.2019 |

Sairain asia jonka olette kumppanistanne saaneet selville?

Kommentit (682)

Vierailija
21/682 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Kokoomus oli näistä pahin.

Vierailija
22/682 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kkiinnostunut teinistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/682 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastanut paljon yhden illan juttuja...

Vierailija
24/682 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei masturboi ollenkaan

Itsekö kertoi? Ja uskoit? :D

Vierailija
25/682 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaili yli vuoden ajan että hänellä on teini-ikäinen lapsi, jonka oli siis saanut entisen naisystävänsä kanssa. Piti lapseen salaa yhteyttä. Vieläkään en ymmärrä miksi tuosta ei voinut heti suhteen alussa kertoa, ei se olisi mulle ongelma ollut. Kun asia selvisi, jätin miehen. En lapsen vuoksi, kuten hölmö mies väitti, vaan tietysti valehtelun takia. 

Vierailija
26/682 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi pelasi, oli koukussa naisiin. Laitoin elämäni ylösalaisin ja hänestä oli hausk..ei vaan tietysti siis kivaa, aivan ihanaa kun sillä tavalla luotin ja antauduin hänelle. Uskoin mitä hän sanoi.

No ei olisi pitänyt.

Vierailija
27/682 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli rääkännyt ja tappanut lintuja lapsena sekä tehnyt tyhmiä kolttosia teininä.

Olikin yllättäen kiinnostunut naisia enemmän miehistä "siinä mielessä".

On erittäin pinnallinen ja rahanahne.

Ensivaikutelma hänestä on täysin päinvastainen. Sittemmin erosin, kun hän ryhtyi pahoinpitelemään minua ja yritti nujertaa mut aivan täysin.

Vierailija
28/682 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pitkään flunssakierteessä.

Henkisesti sairainta on, että nauraa mun pimeille vitseille.

Vierailija
29/682 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona asuessaan ei koskaan siivonnut, tehnyt ruokaa tai muutenkaan auttanut kotitöissä. Vanhempansa palkkasivat siivoajan sillä eivät jaksaneet taistella vastaan. Miettikääs kenen niskaan tämä kosahti. Muutoin on niin hyvä mies, että pystyn tämän asian kanssa elämään.

Vierailija
30/682 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt tiedä sairas, mutta avovaimo squirttaili (eli pimpistä roiskui nestettä) kun harrastimme seksiä ekan kerran. Eikä jäänyt siihen. Lakanapyykkiä saa vaihtaa, kun se tulee ihan kunnolla. 

Vierailija
31/682 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvainen perse ja on nainen!

32/682 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoi joskus teinipoikana yhtyneensä kiimoissaan lehmän (siis oikean) kanssa. On todellakin ex, eikä tuo ole ainoa eikä pahin syy.

Vierailija
33/682 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen poikaystäväni kertoi minulle synkimmän salaisuutensa, joka oli siis se, että hän on harrastanut seksiä velipuolensa kanssa (ei siis erottu tämän takia). En ole ikinä kertonut kenellekkään, onneksi vauva av:lle voin tämän nyt paljastaa :)

Vierailija
34/682 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä26724 kirjoitti:

Kertoi joskus teinipoikana yhtyneensä kiimoissaan lehmän (siis oikean) kanssa. On todellakin ex, eikä tuo ole ainoa eikä pahin syy.

Kappas. Eikös tämä tyyppi ole nykyisin mukana politiikassa kepun listoilta?

Vierailija
35/682 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisi, että mies oli syyllistynyt lapsen hyväksikäyttöön, ja tuomio oli vasta tulossa. Kertoi asiasta, kun pyysi minua todistamaan hänen hyvyytensä oikeudessa.

Vierailija
36/682 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni jätti lapsensa ja lapsen äidin vähän ajan päästä synnytyksen jälkeen. Tivasin asiaa häneltä useita vuosia ja lopulta kertoi, että oli tehnyt lapsen avopuolison vaatimuksesta ja häntä oli vaivannut se , että naisella oli jo lapsi toisen miehen kanssa tehtynä. Avopuoliso sairastui sitten masennukseen ja vauvan hoito jäi miehen vastuulle. Mieheni ei kestänyt vaativaa kolmivuorotyötään ja vauvan hoitoa. Tavallaan ymmärrän miestäni ja tavallaan en. Minua ja lapsia on kohdellut aina hyvin, ollaan 15 vuotta oltu yhdessä. Mieheni ei halua tavata vanhinta lastaan , vaikka olen yrittänyt auttaa häntä lapsen kohtaamisen kanssa, mies vain sanoo, että on jäätävä hiljaisuus kun joskus ohimennen kohtaavat.

Vierailija
37/682 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli rääkännyt ja tappanut lintuja lapsena sekä tehnyt tyhmiä kolttosia teininä.

Olikin yllättäen kiinnostunut naisia enemmän miehistä "siinä mielessä".

On erittäin pinnallinen ja rahanahne.

Ensivaikutelma hänestä on täysin päinvastainen. Sittemmin erosin, kun hän ryhtyi pahoinpitelemään minua ja yritti nujertaa mut aivan täysin.

Kuvottava tyyppi. Onneksi pääsit eroon ja toivottavasti tuo jäte ei löydä enempää kiusattavia.

38/682 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä26724 kirjoitti:

Kappas. Eikös tämä tyyppi ole nykyisin mukana politiikassa kepun listoilta?

Toisaalta tuo vois olla just se pahin syy.

Vierailija
39/682 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyy miehen perheeseen. Miehellä on veli, joka hakkaa ja uhkailee ihmisiä ja on harhainen ja riippuvainen lääkkeistä, mutta ei saada hoitoon. Koko miehen suku on yrittänyt auttaa 10 vuotta kaikin keinoin paitsi rahaa antamalla ja lopulta hyväksynyt sen, että jonakin päivänä tämä veli vain suututtaa väärät tyypit ja pääsee hengestään, koska on epätodennäköistä että itsellään enää toipuu. Mies saattaa saada puheluita, joissa veli etsii pakopaikkaa joltain jengiltä ja anelee apua, eikä ikinä tiedetä, milloin se on tosissaan.

Vierailija
40/682 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastui Ilta-sanomien toimittajaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi