Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4 tärkeää asiaa, jotka opin kantapään kautta

Vierailija
21.02.2019 |

1. Tanssia osaamalla ei saa tyttöystävää eikä edes wanhojentanssiparia. Tyttö ottaa mieluummin pitkän pojan, jolla on kaksi vasenta jalkaa kuin tanssitaitoisen 10cm lyhyemmän jantterin. Tämän voi yleistää naisvaltaisiin harrastuksiin ja opiskelupaikkoihin. Eivät lähihoitajatytöt katsele sitä ainoaa lähihoitajaopiskelijapoikaa vaan suuntaavat katseensa kiinnostaviin autopuolen jamppoihin.

2. Kouluttautuminen ei lisää seksuaalista vetovoimaa naisten silmissä. Epäkiinnostava mies on epäkiinnostava niin peruskoulupudokkaana kuin tohtorina. Ainoat koulutuksesta hyötyjät ovat seksuaalisesti kiinnostavat miehet, joiden kanssa naiset eivät halua pariutua matalan koulutuksen/tulotason vuoksi.

3. Ominaisuudet ja näkemykset arvotetaan kantajan mukaan. Otetaan esimerkiksi miehen kuntosaliharrastus. Kuntosalia harrastava viehättävä mies nähdään urheilullisena, ahkerana, itsestään huolehtivana ja fiksuna. Kuntosalia harrastava epäviehättävä mies nähdään turhamaisena ja itserakkaana, lyhyyttä ja huonoa itsetuntoa kompensoivana napoleon-kompleksisena.

Tietynlainen ("oikea mies") viehättävä mies nähdään dominoivan itsevarmana ja miehekkäänä. Samanlainen epäviehättävä mies nähdään takapajuisena ja vanhanaikaisena.

4. Aikuisten maailma ei kauheasti eroa teinien maailmasta. Sanasto ja puhetapa muuttuvat, mutta ilmiö säilyy oli kyseessä sitten ulkopuolelle jätetty luuseri tai persona non grata. Käytöksen ja valintojen taustalla oleva alkukantaisuus dominoi ja akateemisuus on hyvin päälle liimattua.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit, että varatut miehet saavat naiset innostumaan. Naisia tulee helposti tyrkylle vaikka oma nainen olisi vieressä. Aika säälittävää, mutta toisaalta huvittavaa.

Pitää olla pitkä ja tumma, varattu tai julkkis niin heti käy flaksi.

Lyhyemmiltä miehiltä kuulee usein, että naisia ei kiinnostanut ennen julkisuutta.

Yksi tuttu nainen sanoi eräästä miehestä, että ei kiinnosta mutta se on ainakin tarpeeksi pitkä joten eihän sitä tiedä miten mukava se voi olla.

Vierailija
2/23 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa kommentteja tai omia huomioita mitä te olette oppineet elämästä kantapään kautta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme oppeja. Muuttakaa pasilaan suomen korkeimmat asuintalot. Pasilan tornit valmistuu kovaa tahtia.

Vierailija
4/23 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että naisia syyttelevät ulisijat tuppaavat jäämään ilman.

Kumma juttu, miksiköhän näin käy. Ehkä pitää ulista lisää?

Vierailija
5/23 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhojen tansseissa pojista kyllä tapellaan. Valinnan varaa on

Vierailija
6/23 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa kommentteja tai omia huomioita mitä te olette oppineet elämästä kantapään kautta

Ilman kuorintasukkia ei pärjää.

Vierailija
7/23 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut kantapään kautta, ettei miehiin voi luottaa. Vaikka olisit itse uskollinen, laittautuisit miestä varten nätiksi, olisit hyvä vartaloinen ja kauniiksi kehuttu, mies katselee muita.

Vaikka olisit sängyssä kokeilunhaluinen ja aktiivinen, vaikka olisit rento ja mukava, miehelle tilaa antava ja etkä mikään pirttihirmu, mies katselee muita ja vieläpä haluaa kokeilla.

Vaikka olisit niin hyvä nainen kuin ikinä pystyt olemaan, miehen pitää päästä dippaamaan toisiakin reikiä.

Et voi koskaan riittää miehelle.

Ja nyt joku muka uskollinen yhden naisen mies tulee sanomaan, että vain "jännä" miehet ovat tuollaisia.

Ei Ei Ei Ei Kyllä nössömiehetkin osaavat yllättää. Ne "minä olen niin kiltti ja ujo, liian hyvä mies" ovat ihan samanlaisia kiittämättömiä pskiaisia.

Vierailija
8/23 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen oppinut kantapään kautta, ettei miehiin voi luottaa. Vaikka olisit itse uskollinen, laittautuisit miestä varten nätiksi, olisit hyvä vartaloinen ja kauniiksi kehuttu, mies katselee muita.

Vaikka olisit sängyssä kokeilunhaluinen ja aktiivinen, vaikka olisit rento ja mukava, miehelle tilaa antava ja etkä mikään pirttihirmu, mies katselee muita ja vieläpä haluaa kokeilla.

Vaikka olisit niin hyvä nainen kuin ikinä pystyt olemaan, miehen pitää päästä dippaamaan toisiakin reikiä.

Ja nyt joku muka uskollinen yhden naisen mies tulee sanomaan, että vain "jännä" miehet ovat tuollaisia.

Ei Ei Ei Ei Kyllä nössömiehetkin osaavat yllättää. Ne "minä olen niin kiltti ja ujo, liian hyvä mies" ovat ihan samanlaisia kiittämättömiä pskiaisia.

Siis mistä sua pitäis kiittää? 

Mies kyllä katselee toisia, mutta kyse onkin siitä, että päätyykö se loppuvalinnassa sinuun.

Ainoastaan sillä on merkitystä, jos unohdat tuon lapsellisen kiukuttelusi.

Sinccis

Vierailija
9/23 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Älä tee päätöksiä/hankintoja tai yhtään mitään itselle tärkeää vastoin omaa tahtoasi. Äläkä anna periksi (toisen mieliksi), jos jokin asia on sinulle tärkeä.

2) Rakasta itseäsi ja elämää.

Vierailija
10/23 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tehtävä on siittää mahdollisimman monia naaraita. 

Aivan kuten luonnossakin alfat parittelevat useiden naaraiden kanssa. Hyväksykää naiset tämä.

Sinccis

Vierailija
11/23 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies kyllä katselee toisia, mutta kyse onkin siitä, että päätyykö se loppuvalinnassa sinuun.

Sinccis

Niin olen ollut naiivi kun olen pitänyt lähtöoletuksena sitä että parisuhteessa ollaan uskollisia, ellei sitten erikseen muuta sovita.

En mitään sanallisia kiittelyitä tarkoittanut, vaan että edes sen verran kunnioitettaisiin toista, ettei petetä ja valehdella.

En minä kiukuttele ja ole lapsellinen. Olen kantapään kautta oppinut aikuinen nainen, joka ei tarvitse nulikoita elämäänsä, vaan pystyy elämään onnellisena ilmankin.

Vierailija
12/23 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan kuten luonnossakin alfat parittelevat useiden naaraiden kanssa. Hyväksykää naiset tämä.

Sinccis

Olen hyväksynyt. Minun ei tosin ole pakko olla kenenkään siitettävänä.

-se jota syytit lapselliseksi kiukuttelijaksi

Vierailija
13/23 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen olen oppinut, että jos ihminen oikein korostaa olevansa jotain positiivista, niin ei varmasti ole.

Ja jos ihminen oikein kiistää ikinä voivansa sortua johonkin ja tuomitsee jyrkästi jonkun toiminnan, niin hän on oikein expertti juuri siinä toiminnassa kunnostautumisessa.

Vierailija
14/23 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1) Älä tee päätöksiä/hankintoja tai yhtään mitään itselle tärkeää vastoin omaa tahtoasi. Äläkä anna periksi (toisen mieliksi), jos jokin asia on sinulle tärkeä.

2) Rakasta itseäsi ja elämää.

Amen

Vierailija
15/23 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinccis

Niin olen ollut naiivi kun olen pitänyt lähtöoletuksena sitä että parisuhteessa ollaan uskollisia, ellei sitten erikseen muuta sovita.

En mitään sanallisia kiittelyitä tarkoittanut, vaan että edes sen verran kunnioitettaisiin toista, ettei petetä ja valehdella.

En minä kiukuttele ja ole lapsellinen. Olen kantapään kautta oppinut aikuinen nainen, joka ei tarvitse nulikoita elämäänsä, vaan pystyy elämään onnellisena ilmankin.

Jos ajaa vain ladalla, niin toki haluaa kokeilla mersuakin tai edes tojotaa, että sopisivatko ne paremmin omaan käyttöön.

Sinccis

Vierailija
16/23 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinccis

Olen hyväksynyt. Minun ei tosin ole pakko olla kenenkään siitettävänä.

-se jota syytit lapselliseksi kiukuttelijaksi

No anteeksi hirveesti, että syytin ;)

Rakkaudella,

Sinccis

Vierailija
17/23 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vit#n sinccis

Vierailija
18/23 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miehestä. Mutta eihän tuo mikään sukupuolikysymys ole tuokaan, naiset pettää ihan siinä kuin miehetkin. Kokeilunhalu voi olla kova.

Vierailija
19/23 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- K*sipäät pitää karistaa kannoilta. Hyväntahtoinen ymmärrys ei auta. Tyhjiöön, jonka he vaikuttavat (alkuun) jättäneen,  ilmaantuu kyllä terveitä ihmisiä. Silloin tajuaa, millaista on olla ihminen, jolla on ihmisarvo.

- Typeryydellä on hintansa, mutta parempi myöhään kuin ei silloinkaan.

- Rajat. Ilman niitä ihminen on hukassa. 

- Rakkaus voittaa. Ja totuus. Emme eksy, jos emme valitse eksymistä. 

Vierailija
20/23 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- K*sipäät pitää karistaa kannoilta. Hyväntahtoinen ymmärrys ei auta. Tyhjiöön, jonka he vaikuttavat (alkuun) jättäneen,  ilmaantuu kyllä terveitä ihmisiä. Silloin tajuaa, millaista on olla ihminen, jolla on ihmisarvo.

- Typeryydellä on hintansa, mutta parempi myöhään kuin ei silloinkaan.

- Rajat. Ilman niitä ihminen on hukassa. 

- Rakkaus voittaa. Ja totuus. Emme eksy, jos emme valitse eksymistä. 

Miten tuo viimeinen näkyy konkreettisella tasolla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi