Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seuran pitäjä MAKSAA eikä siivoa

Vierailija
21.02.2019 |

Tilasimme mummolle maksua vastaan naisen joka käy mummolla joka toinen päivä tunnin. Nyt nainen osoittautui seuranpitäjäksi ja istuu rupatellen kahvilla mummon kanssa. Olisi mahdollisuus siivota kämppä ja käydä kaupassa mutta kun ei. Ei kai kellekään kahvilla olosta makseta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että mummo tyytyväisempi jos jollain on aikaa HÄNELLE, eikä vaan tule siivoomaan ja häivy. Mitä sovitte kun tilasitte seuranpitäjän? Että pitää seuraa vai siivoo?

Vierailija
2/5 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä henkilö on, jonka palkkasitte? Onko se siivooja vai seuraneiti? Anna kun arvaan, ette te mitään maksaneet. Kyse on jostain vapaaehtoispalvelusta, jossa vanhuksille pidetään seuraa ja te kitupiikit toivotte, että hän siivoaisi ilmaiseksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että sentään maksaa kahvinsa.

Vierailija
4/5 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä palvelun ostajalla oli kyllä mahtava määrittely mitä palvelua on ostanut: "tilattiin nainen mummulle". Onneksi ei sentään ollut vaari kyseessä, tiedä mitä palvelua olisi noilla spekseillä tullut XD

Vierailija
5/5 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei nää vapaaehtoisvierailijat voisi kevyesti siivota mummun asuntoa. Kuten imuroida tiskata ja viedä roskat. Mummo on muistisairas eikä muista käykö siellä joku vai ei. Joten ykshsile puhuuko sille joku. Sukulaisten kannalta helpottaisi vapaaehtoisväen siivous eikä turhan pölpöttäminen.