Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaus ja hammaslääkäri

Vierailija
17.05.2006 |

Moi!



Kävin hammaslääkärissä, kun hampaasta lähti paikka ja lisäksi hammas lohkesi. Hammaslääkäri ei alkanut tekemään mitään, kun raskaus ei ole vielä satavarma. Teen uusintatestin huomenna ja sitten soitan lekurille uudelleen. Mutta kyselen, että onko jollekulle otettu röntgenkuvia ja tehty juurihoitoa aivan raskauden alussa? Mitenhän tulehdus hampaassa haittaa masuasukkia?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan