Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä saan apua kamalaan kipuun ja jäykkyyteen kehossa?

Vierailija
21.02.2019 |

Tämä vaiva pahenee vuosi vuodelta. Niska ja hartiat ovat tosi kipeät. Nyt viime vuosina ryhti on mennyt tosi huonoksi koska en pysty pitämään itseäni suorassa.
Toimintakyky välillä olematon.
Olen yrittänyt hakea apua, ei oikein löydy.
Parissa viime hoidossa tehtiinkin energiahoitoa vaikka sitä en pyytänyt!
Vain kerran osui kohdalle hoitaja joka osasi.
Mutta se lopetti yritystoimintansa.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin lohduttaa, että kuolema on varmaan lähellä jäykkyydestä päätellen, mutta tuo kipu sulkee sen diagnoosin pois.

Vierailija
2/47 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalevalainen jäsenkorjaaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasin lohduttaa, että kuolema on varmaan lähellä jäykkyydestä päätellen, mutta tuo kipu sulkee sen diagnoosin pois.

:) heh, tänä aamuna ajattelin kuolemaa kun ei tästä mitään tule.

Vierailija
4/47 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalevalainen jäsenkorjaaja.

Voisin kokeilla nyt taas.

Vierailija
5/47 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keho liian hapan. Hyvää ravintoa, huono veks. Osteopaatti, kalevalainen jäsenkorjaaja, lempeeä hierontaa, kävelyä, uintia, pilatesta, foamrollingia, stressinvähennys jne. 

Vierailija
6/47 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekaksi laihdutat sen 50kg ylipainon pois ja lopetat siiderin kittaamisen.

Vierailija
7/47 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, osteopaatilla en oo käynyt vuosikausiin.

Kehossa on tunnelukkoja jotka olisi hyvä saada auki ja siksi se jumi on tullut.

Tämä on kuin arvontaa, koskaan ei tiedä onnistuuko hoito.

Vierailija
8/47 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ekaksi laihdutat sen 50kg ylipainon pois ja lopetat siiderin kittaamisen.

A) mulla ei ole ylipainoa

B) en juo siideriä

Vierailija
9/47 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän toi ole ihan fibromyalgiaa. Kai sulle on jotain lääkitystä kokeiltu? Ja miten ihmeessä päätyy enkelihoitoihin sattumalta?! Mikä hoito oli se, mikä tehosi?

Vierailija
10/47 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No rules kuittaamaan siideriä ihan huolella. Ei vaivaa kivut, ja samalla jää turha jäykistely pois.

Vierailija
11/47 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! Olen 30 vuotias, 165cm ja 53kg eli ylipainosta ei ole kyse. Mutta tuntuu, että keho on ihan jäykkä ja koko ajan joku paikka jumissa. Erityisesti kädet! 

Vierailija
12/47 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punttisalille

Vierailija
13/47 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venyttely, jooga, reipas kävely, vesijuoksu, kuntopyörällä polkeminen, jumppa. Omien tuntemusten mukaan tietenkin, aluksi hyvin varovasti. Kasvisvoittoinen ruokavalio, ilman lihaa pärjää oikein hyvin, sokerit pois, vaalean leivän tilalle täysjyvää, paljon maitohappobakteereita. Hyvää hierontaa, kuumakivihieronta on loistava jumien avaaja ja rentouttaja. Vyöhyketerapia erinomainen lisä. Niska-hartialle intialaista päähierontaa yhdistettynä tavanomaiseen hierontaan. Itse teen paljon energiahoitoa, toisille tehoaa loistavasti, toisilla menee pitemmän aikaa. Minun hoidossani asiakkaat tuntevat hoidon voimakkaasti ja reagoivat siihen mm. kääntelemällä päätä, venyttelemällä niskaa yms. Itse pidän vain käsiäni hoidettavan hartioilla. 

Vain kokeilemalla löytää sen itselleen sopivan hoitajan, mutta tulokset tulevat usein ajan kanssa, Eli kun tuntuu hyvältä hoitajalta, kannattaa käydä ainakin 3 kertaa, ennen kuin päättää jatkaako. Sitä vähemmillä hoitokerroilla ei ehdi juuri mitään vielä tapahtua.

Vierailija
14/47 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän toi ole ihan fibromyalgiaa. Kai sulle on jotain lääkitystä kokeiltu? Ja miten ihmeessä päätyy enkelihoitoihin sattumalta?! Mikä hoito oli se, mikä tehosi?

Ei ole fibroa. Kipua ei ole kuin yhdellä alueella.

Nuorempana käytin lääkettä joka hiukan rentoutti niskaa.

Ei ollut enkelihoitoa vaan energiahoitoa osana muuta hoitoa.

En muista varmuudella sen hoidon nimeä joka auttoi, tekijä osasi tosi hyvin.

Samoin kerran eräs hieroja hierojakoulussa yhden kerran auttoi.

Vierailija
15/47 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykologinen vyöhyketerapia tai Rosen-terapia. Molemmat tepsii hyvin tunnelukoista alkaneisiin kipuihin ja jäykkyyteen.

Vierailija
16/47 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabista monet suosittelee noihin vaivoihin. Saa kai Suomestakin nykyään reseptin. Jotkut saa apua myös botox-pistoksista, niitä laitetaan yliopistosairaaloissakin, joten ei ole huuhaata. Suosittelisin myös liikuntaa, eli lihakset kuntoon.

Vierailija
17/47 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venyttely, jooga, reipas kävely, vesijuoksu, kuntopyörällä polkeminen, jumppa. Omien tuntemusten mukaan tietenkin, aluksi hyvin varovasti. Kasvisvoittoinen ruokavalio, ilman lihaa pärjää oikein hyvin, sokerit pois, vaalean leivän tilalle täysjyvää, paljon maitohappobakteereita. Hyvää hierontaa, kuumakivihieronta on loistava jumien avaaja ja rentouttaja. Vyöhyketerapia erinomainen lisä. Niska-hartialle intialaista päähierontaa yhdistettynä tavanomaiseen hierontaan. Itse teen paljon energiahoitoa, toisille tehoaa loistavasti, toisilla menee pitemmän aikaa. Minun hoidossani asiakkaat tuntevat hoidon voimakkaasti ja reagoivat siihen mm. kääntelemällä päätä, venyttelemällä niskaa yms. Itse pidän vain käsiäni hoidettavan hartioilla. 

Vain kokeilemalla löytää sen itselleen sopivan hoitajan, mutta tulokset tulevat usein ajan kanssa, Eli kun tuntuu hyvältä hoitajalta, kannattaa käydä ainakin 3 kertaa, ennen kuin päättää jatkaako. Sitä vähemmillä hoitokerroilla ei ehdi juuri mitään vielä tapahtua.

Näin on. Nytkin kaipaan esim. hiihtoa. Tämä istuminen ei ole hyvä.

Se hyvä hoitaja, hänen luona ehdin käydä kolme kertaa ja viimeisellä kerralla olo oli upea lähtiessä.

Täytyy vaan etsiä vielä.

Vierailija
18/47 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kokeillut joogata? Ihan jotain helppoa joogaa Youtuben avulla. Itselläni on samanlaisia ongelmia ja luulen, että se johtuu yleisestä ahdistuneisuudesta. Hengitän sen vuoksi aika pinnallisesti ja se varmaan saa erilaisia kipu- ja jäykkyystiloja kroppaan. Joogan avulla olen saanut hieman apua ja kehoa auki kun keskityn niihin syviin hengityksiin.

Vierailija
19/47 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykologinen vyöhyketerapia tai Rosen-terapia. Molemmat tepsii hyvin tunnelukoista alkaneisiin kipuihin ja jäykkyyteen.

Joo. Viimeksi rosen-terapeutti lopetti heti kun aloin tuntemaan tunteita tällä kipeällä alueella. Jouduin kääntymään selälleen heti sen jälkeen.

Menen jollekin toiselle. Antoi ymmärtää ettei saisi tuntea paljon mikä on outoa.

Vierailija
20/47 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykofyysistä fysioterapiaa suosittelen vahvasti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän