Mistä verkkokaupasta niitä seksileluja kannattaa ostaa?
Kommentit (84)
Jos halaut kotimaisesta, niin ei ainakaan sinful.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa myydään lähinnä onnettomia kumileluja. Kannattaa pysyä kaukana tyyliin Fleshlight, jotka on sitä kuraa pohjalta.
Flesari on kylläkin 100% silikonia, silikoni on täysin eri materiaali kuin kumi.
Että se siitä sinun asiantuntijuudesta.
538 kirjoitti:
HOTMANNI ON UUSI TOIMIJA ALALLA HALVAT HINNAT NOPEA TOIMITUS!
Wau. Penisrenkaita kokonaiset 6 erilaista 🤦
Mistä tahansa muualta kuin kaalimadosta
Kalaverkot ainakin myydään eräkaupoissa, sieltä saa iso- ja pienempisilmäiset verkot vaikka muikun pyyntiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa myydään lähinnä onnettomia kumileluja. Kannattaa pysyä kaukana tyyliin Fleshlight, jotka on sitä kuraa pohjalta.
Flesari on kylläkin 100% silikonia, silikoni on täysin eri materiaali kuin kumi.
Että se siitä sinun asiantuntijuudesta.
Flesari ei muuten ole silikonia.
Sinful täyttä pelleilyä asiakaspalvelun suhteen.
Niimpä. Ei lopu selitykset kesken.
HobbyHallissa on aika kattava valikoima, mutta niitä pitää vähän kaivaa vanhakantaisesta nettikaupasta
Motonetista löytyy t-i-henkilölle kivoja projektialoituksia joista rakentaa
SteveJobSS kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellinen huone taitaa olla edullisin kotimainen.
Yllättävän kauan kesti ennenkuin kauppias itse äänessä! Oletko myös AP?
Olen kaalimadon kauppias.
Omistan myös Sanoma yhtiöt, Nokian, Nesteen sekä Rovion.
Kerroin vain totuuden, ei siitä pidä loukkaantua.
Minä olen Exxon Mobilin suurin omistaja. Syön tuollaisia Nesteitä aamiaiseksi.
Hinta on vain yksi tekija. Halvalla harvoin saa hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Hinta on vain yksi tekija. Halvalla harvoin saa hyvää.
Ei ehkä kannata ostaa halvinta tuotetta, mutta siihen kannattaa kiinnittää huomiota mistä sen tuotteen saa halvemmalla.
Aika pitkälti samoja leluja on kaupoissa, mutta jossain kaalimadossa ja muissa eniten mainostavissa ne on kalleimpia.
Kala-Kallen verkkokaupasta saa puikkarit halvalla.
Ei ollut yhtää dildoa Kala-Kallella
Kiinasta kannattaa tilata, saa syövyttävät kemikaalit samalla niin ei tarvitse edes liukastetta niiden kanssa. Ehkäisykin hoituu samalla kun lapsettomaksi tulee.
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut useammalla tuhannella eurolla antishopista. Kerran olen joutunut palauttamaan kun vibra lakkasi toimimasta. Sain uuden paremman mallin tilalle. Paras omasta mielestäni.
Olen siis kokeillut useita eri toimittajia, jopa kiinasta tilannut (en suosittele).
Minkälainen varasto sinulla on näitä leluja?
Hotlips.fi/ Antishop.fi ja Kaalimato.com ovat Suomalaisia firmoja ja jos haluat vain kondomeja niin Kondomiverkkokauppa.fi sekin on Suomalainen verkkokauppa.