Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä verkkokaupasta niitä seksileluja kannattaa ostaa?

Vierailija
20.02.2019 |

Raha ratkaisee, lauloi jo Irwin aikoinaan.

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

www.amazon.de

Täältä minäkin tilaan. Laajat valikoimat ja hinnat huomattavasti seksikauppoja alempia. Yli 39 euron tilaukset tulevat lisäksi rahtivapaasti, toimitusaika noin viikko.

Vierailija
22/84 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinasta, hinnat ihan toista luokkaa. Postissa voi mennä kuukaudenkin, mutta tulee ne sieltä.

Aliexpress

On noita muillakin, tuo nyt tuli ensimmäisenä mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinasta, hinnat ihan toista luokkaa. Postissa voi mennä kuukaudenkin, mutta tulee ne sieltä.

Aliexpress

On noita muillakin, tuo nyt tuli ensimmäisenä mieleen.

Kiinan sontaa.  Tuolta ei saa mitään laadukasta ja toisekseen verotulot menee kiinalaisille ja ympäristö saastuu kun näitä nyssyköitä jatkuvasti rahdataan valtamerten yli. 

Vastuullisuutta kuluttamiseen. 

Vierailija
24/84 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinan sontaa.  Tuolta ei saa mitään laadukasta ja toisekseen verotulot menee kiinalaisille ja ympäristö saastuu kun näitä nyssyköitä jatkuvasti rahdataan valtamerten yli. 

Samaa kiinankamaa nämä paikallisetkin myyvät. Moninkertaiseen hintaan vaan. Ja sieltä kiinasta nekin tulevat, joten sorvaa sinä vastuullisena puumulkkus itse.

Vierailija
25/84 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa kiinankamaa nämä paikallisetkin myyvät. Moninkertaiseen hintaan vaan. Ja sieltä kiinasta nekin tulevat, joten sorvaa sinä vastuullisena puumulkkus itse.

Joo kyllä sitä "samaa" myyvät, tosin kotimaassa myydyt on turvatarkastettu toisin kuin kiinasta tilatessa josta voit saada vaikka mitä myrkkytötteröitä. 

Itse ostan kotimaasta ja vain laadukkaita EU tai jenkki merkkejä, niitä on vaikka kuinka paljon. 

Viidellä eurolla saat viiden euron tuotteen. 

Vierailija
26/84 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kyllä ihan noin mene.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/201809102201189200 

Ja bonuksena kotimaasta ostaessa verorahat jäävät suomen yhteiskunnan hyväksi. 

Vierailija
27/84 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä sitä "samaa" myyvät, tosin kotimaassa myydyt on turvatarkastettu toisin kuin kiinasta tilatessa josta voit saada vaikka mitä myrkkytötteröitä. 

Itse ostan kotimaasta ja vain laadukkaita EU tai jenkki merkkejä, niitä on vaikka kuinka paljon. 

Viidellä eurolla saat viiden euron tuotteen. 

Luuletko tosissasi, että pienet suomipuodit testauttavat maahantuomiaan tuotteita kalliissa Tullilaboratoriossa tai vastaavissa paikoissa!!! Samaan valmistajan CE-merkintään nekin "luottavat" kuin itse Kiinasta tai Euroopan seksiliikkeistä tilaavat.

Vierailija
28/84 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinassa on eri tehtaat länsimaihin tuotettaville. Kiinalaiset itsekään eivät tykkää ostaa Kiinan markkinoille tehtyjä tuotteita. Koskaan en tunkisi sisääni jotain Wishiltä ostettua myrkkydildoa.

Vierailija
29/84 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Lovehoney.com

Hyviä tarjouksia usein, huomattavasti halvempi kun suomalaiset puljut ja toimituskin on nopea sekä halpa. Englannista noin viikossa lentorahtina tullut perille ilman mitään ongelmia

Vierailija
30/84 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä tarjouksia usein, huomattavasti halvempi kun suomalaiset puljut ja toimituskin on nopea sekä halpa. Englannista noin viikossa lentorahtina tullut perille ilman mitään ongelmia

Ei ole pätkääkään halvempi kuin edukkaat kotimaiset.

Vierailija
31/84 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olisin vaivautunut googlettaa ensin kokemuksia tuosta Belugista kun aloin tilaamaan tuotteita. Kävi aivan samalla tavalla minulle. Raha kelpasi, mutta tuoteita ei ikinä tullut.

Vierailija
32/84 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ebay

Vierailija
33/84 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova valikoima.

https://sextoy.rocks/

Vierailija
34/84 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksipeto kirjoitti:

Voi kun olisin vaivautunut googlettaa ensin kokemuksia tuosta Belugista kun aloin tilaamaan tuotteita. Kävi aivan samalla tavalla minulle. Raha kelpasi, mutta tuoteita ei ikinä tullut.

Belugi on ulkomaalainen kauppa niinku joku sinful. Ei näistä kannata ostaa yhtään mitään. 

Vierailija
35/84 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu kallis on tämä. 

Fleshlightin girls sarjakin maksaa 80 puntaa + toimituskulut kun suomesta saa 70 eurolla. 

80 puntaa on miltei 89 euroa että laskepa siitä. 

Lovehoney on siis yli 20 euroa kalliimpi postikulujen kans.  

Että sellasta "halpaa" ulkomailta. 

Vierailija
36/84 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vertaa hintoja haluamastasi tuotteesta. Ainakin Maukaste, Huippukiva, Kaalimato, Sinful, Vuxen on hyviä.

EI I.H.

Tein nopeen hintavertailun toimituskuluineen.

Tuote cloneboy (tai clone a willy) peniksen kloonaussetti. 

Maukaste =  Ei löydy kumpaakaan. . 

Huippukiva =  Clone a willy   58,90€.

Kaalimato =  Clone a willy  (tarjoustuote) 46,80€. 

Antishop = Clone a willy  42,85€

Vuxen =  Clone a willy  (tarjoustuote) 33,40€

Hotlips =  Cloneboy 49,90€ 

Sinful = Cloneboy  Hinta 39,80€.

Ihmeellinen huone = Cloneboy 33,80€ 

Mainituista kaupoista Vuxen ja Sinful eivät ole suomalaisia vaikka sivut onkin suomeksi. 

Selkeesti kalleimpia olivat Huippukiva, Hotlips ja Kaalimato. 

Selkeesti halvimmat Vuxen ja Ihmeellinen Huone. 

On kyllä melko isot hintaerot. 

Vierailija
37/84 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautia, Hankkija, Lakkapää, näin pari mainitakseni.

Vierailija
38/84 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

antishop.fi olen tilannut tuhamsolla euroilla ja ostanut liikkeestä toisella mokomalla. Palautukset ja hyvitykset onnistuu ja toimitus on tosi nopea.

Sinfull on toinen mitä olen käyttänyt.

yht. ~5000€ on käytetty näihin

Vierailija
39/84 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilattiin  seksitori.fi :stä leluja , tuli nopeasti kyllä, mutta tilatusta 6 lelusta 3 toimi ja yksi  heikosti ,yksi ns sulanut muovipakettiin  kiinni että piti ns repiä irti ,ELI ISO  PROSENTTIMÄÄRÄ VIALLISIA.  kun kyselin takuuta  uusia tilalle , vastauksena oli että onko patterit oikein päin ym. sitten tuli että minun pitää palauttaa ne  Viroon siis olikin Virolainen  firma, vaikka Suomalainen  nimi, minun pitäisi palauttaa ne omalla kustannuksella VIROON ja sitten kun he testaa ne  saisin rahat takaisin , ei mitään heidän tarjoamaa palautus rahtia vaan minun pitäisi maksaa , jäi iso tunne että tietävät myyvänsä viallisia  ja näin ollen eivät tarjoa kunnon takuu palautuslähetystä, tulisiko sieltä koskaan hyvitystä rahdista , entä tulisiko sieltä samat rojut heidän  ns testaaminaan takaisin , testimies rähmäisine käsineen testailee ja tinailee niinkö se tapahtuisi. neuvon miettikää onko oikea paikka tilata . ps en todella ole kenenkään muun firman ihminen mollaamassa  toisen firmaa vaan kerron tosiasian tosi pettyneenä, miettien  että onko viro yhä neuvostojäännettä joltain osin. en siis ketään loukatakseni vaan  tosi pettyneenä kirjoitan

Vierailija
40/84 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä ääni Sinfulille. Ainakin omiin tarpeisiin hyvät valikoimat, suht edulliset hinnat, hyvät nettisivut ja tuotteet tulleet aina nopeasti.

Kaalimato on mullakin boikotissa ihan vaan niiden mainosten takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan