Mistä verkkokaupasta niitä seksileluja kannattaa ostaa?
Kommentit (84)
Mistä tahansa muualta paitsi kaalimadosta. ihan vain jo ärsyttävien radiomainosten takia ei sieltä
Uberkinky, lovehoney, extreme restraints. Monin verroin halvempaa useasti.
Olen ostanut useammalla tuhannella eurolla antishopista. Kerran olen joutunut palauttamaan kun vibra lakkasi toimimasta. Sain uuden paremman mallin tilalle. Paras omasta mielestäni.
Olen siis kokeillut useita eri toimittajia, jopa kiinasta tilannut (en suosittele).
Vertaile eri sivuja kun löydät mieluisan tuotteen. Monesti ilman toimituskuluja tms etuja ja eri tuotteet on eri hinnoissa, vertailemalla voittaa isojakin säästöjä..
Ihmeellinen huone taitaa olla edullisin kotimainen.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän kauan kesti ennenkuin kauppias itse äänessä! Oletko myös AP?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kaalimadon kauppias.
Omistan myös Sanoma yhtiöt, Nokian, Nesteen sekä Rovion.
Kerroin vain totuuden, ei siitä pidä loukkaantua.
SteveJobSS kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kaalimadon kauppias.
Omistan myös Sanoma yhtiöt, Nokian, Nesteen sekä Rovion.
Kerroin vain totuuden, ei siitä pidä loukkaantua.
Sie oot myös valehtelija. Mie omistan Nesteen.
Täähän on kuin oikea lättysyöttö suoraan viraalimarkkinoijien lapaan. Voi kuvitella, miten tänne tulee "kokemuksia" kaupasta x - miten se on edullinen ja hyvä palvelu ja kaikkea...
Samoja kiinalaisia suristimia ne on - tilaa sitten mistä vaan. ja yhtä kaukana oikeasta kumppanista :(
Antishopin joku mainitsi. Jos en väärin muista, niin kyseinen kauppa löytyi vanhasta opiskelukaupungistani ja ainakin annoin itseni ymmärtää, että se oli ihan yksityisen yrittäjän oma, pitkään toiminut firma. Siinä olisi mielestäni hyvä syy valita tilauspaikka. Kaikki megaketjut, missä omistus on ties missä palmusaarilla, voisi hyvin jokainen jättää väliin. Ihan tuotepiiristä riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vertaa hintoja haluamastasi tuotteesta. Ainakin Maukaste, Huippukiva, Kaalimato, Sinful, Vuxen on hyviä.
EI I.H.
Tein nopeen hintavertailun toimituskuluineen.
Tuote cloneboy (tai clone a willy) peniksen kloonaussetti.
Maukaste = Ei löydy kumpaakaan. .
Huippukiva = Clone a willy 58,90€.
Kaalimato = Clone a willy (tarjoustuote) 46,80€.
Antishop = Clone a willy 42,85€
Vuxen = Clone a willy (tarjoustuote) 33,40€
Hotlips = Cloneboy 49,90€
Sinful = Cloneboy Hinta 39,80€.
Ihmeellinen huone = Cloneboy 33,80€
Mainituista kaupoista Vuxen ja Sinful eivät ole suomalaisia vaikka sivut onkin suomeksi.
Selkeesti kalleimpia olivat Huippukiva, Hotlips ja Kaalimato.
Selkeesti halvimmat Vuxen ja Ihmeellinen Huone.
Täällä esimerkiksi on tämä Satisfyer 2 hittilelu edullisesti https://www.cattysparty.fi/tuote/satisfyer-2-next-generation-valkoinen-…
ja nopea toimitus, viimeksi tilasin keskiviikko iltana, ja oli jo perjantai aamuna täällä.
Belugi kokemuksia.
Mistä taas ei kannata tilata on belugi.
Mainostaa olevansa pohjoismaiden suurin ja halvin. Asialliset sivut kyllä joten tein tilauksen. Rahat kelpasi, tuotetta ei ole näkynyt. Sain sähköpostitse kiitoksen tilauksesta. Sen jälkeen mitään tietoa ei ole tullutkaan. Tilauksesta on kohta kolme viikkoa. Lupasivat toimituksen 2-5 pävässä. Olen pari kertaa laittanut viestiä nk asiakaspalveluun. Ensin suomeksi ja sitten englanniksi. Ei vastausta.
Minua kustiin tyylikkäästi silmään.
Millamakiassa kirjoitti:
Täällä esimerkiksi on tämä Satisfyer 2 hittilelu edullisesti https://www.cattysparty.fi/tuote/satisfyer-2-next-generation-valkoinen-…
ja nopea toimitus, viimeksi tilasin keskiviikko iltana, ja oli jo perjantai aamuna täällä.
Huh. Onpa ala-arvoinen pulju. Oletko huomannut että sun kaupassa on täysin samat hinnat kuin kalliissa hotlipsissä? Sulla on myös 100% samat tuotteet kuin hotlipsillä.
Sun postiosoitekin on sama kuin hotlipsillä ja sivustosi on täysi kopio hotlipsistä.
https://www.asiakastieto.fi/yritykset/fi/catty-s-party-oy/28698666/reki…
En parhaalla tahdollakaan keksi yhtään syytä miksi kukaan tilaisi kaupastasi mitään. Keksitkö edes itse?
Vierailija kirjoitti:
Uberkinky, lovehoney, extreme restraints. Monin verroin halvempaa useasti.
Näistä yksikään ei ole edullisempi kuin halvimmat kotimaiset.
Oma käsi halvin. Se ei tosin kovin hääppöistä ole.
Ite oon tilannut www.antishop.fi www.ihanaa.fi www.huippukiva.fi sekä www.amor.fi kaikissa on vähän eri tyyliset tuotteet sekä eri toimitusehdoilla, mutta ovat kotimaisia yrityksiä. Suosin ite kotimaisia yrityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vertaa hintoja haluamastasi tuotteesta. Ainakin Maukaste, Huippukiva, Kaalimato, Sinful, Vuxen on hyviä.
EI I.H.Tein nopeen hintavertailun toimituskuluineen.
Tuote cloneboy (tai clone a willy) peniksen kloonaussetti.Maukaste = Ei löydy kumpaakaan. .
Huippukiva = Clone a willy 58,90€.
Kaalimato = Clone a willy (tarjoustuote) 46,80€.
Antishop = Clone a willy 42,85€
Vuxen = Clone a willy (tarjoustuote) 33,40€Hotlips = Cloneboy 49,90€
Sinful = Cloneboy Hinta 39,80€.
Ihmeellinen huone = Cloneboy 33,80€Mainituista kaupoista Vuxen ja Sinful eivät ole suomalaisia vaikka sivut onkin suomeksi.
Selkeesti kalleimpia olivat Huippukiva, Hotlips ja Kaalimato.
Selkeesti halvimmat Vuxen ja Ihmeellinen Huone.
Tämä olikin mielenkiintoinen.
EI I.H.